فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ترانه «بانوی من» با صدای رضا صادقی منتشر شد +اطلاعیه



ترانه «بانوی من» با صدای رضا صادقی

رضا صادقی خواننده دوست داشتنی موسیقی پاپ به تازگی ترانه ای را با عنوان «بانوی من» در سایت شخصی خود منتشر کرده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

رضا صادقی،خواننده دوست داشتنی موسیقی پاپ به تازگی ترانه ای را با عنوان «بانوی من» در سایت شخصی خود منتشر کرده است.این ترانه دارای سبک بسیار زیبا و غمگین و نزدیک به موزیک آهنگ «ممنونم» می باشد.

رضا صادقی در پی انتشار آهنگ « بانوی من » و انعکاس نظرات علاقه مندان ، اطلاعیه به شرح زیر صادر کرده است …

اطلاعیه رضا صادقی به بهانه انتشار ترانه “بانوی من”

با سلام به دوستان ساده و صبورم

از همه نظرات و ابراز لطف و نقدهاتون سپاس گزارم

لازم دیدم برای روشن شدن ذهنیت شما دوستانم ، مطلبی را در مورد آهنگ ” بانوی من ” خدمت شما عرض کنم .

بعد از اتفاقات اخیر دنیای موسیقی من و مسایل حاشیه ای احتمال اینکه آهنگ “ممنونم” اجازه نگیره تقریبا زیاده ، و ساخت این قطعه با فضا سازی و تداعی آهنگ ممنونم برای این بود که شما دوستانم به همه ثابت کنید که همه جوره همصدایم هستید و دلایل شخصی این آهنگ کاملا شخصی هست …

این قطعه در البوم حضور نداره …

به هر حال ممنون ! اما بیش از اینها توقع درک شدن و همراهی داشتم،

ضمن اینکه خوشحالم بخاطر حساسیتی که به من و آثارم نشون میدید .

در مورد آلبوم هم حرف نمیزنم تا بشنوید.

روزای خوبی نیست روزای دور از شما و صحنه !

اما گاهی باید عین موج نباشی تا زمانش …

بر میگردم !

دعام کنید … عاشقانه دوستون دارم ..

همین …

شبکه ایران

 


ویدیو مرتبط :
ترانه رضا صادقی با صدای حسین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اطلاعیه سپاه پاسداران درباره درگیری مقابل منزل کروبی



 


اطلاعیه سپاه پاسداران درباره درگیری مقابل منزل کروبی

اطلاعیه سپاه پاسداران درباره درگیری مقابل منزل کروبی: تجمع کنندگان از ما نبودند سپاه پاسداران حاشیه‌سازی برخیعناصر خودسر را در تجمع در برابر منزل كروبی كه منجر به تیراندازی از سمت منزل وی و زخمی شدن چند تن گردید حادثه‌ای ساخته و پرداخته عناصر بی‌تدبیر و خودسر دانسته و به شدت محكوم می‌نماید.

سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با صدور اطلاعیه‌ای و ضمن محكوم كردن تجمع در مقابل منزل كروبی تاكید كرد: حاشیه‌سازی برخی عناصر خودسر در تجمع در برابر منزل كروبی كه منجر به تیراندازی از سمت منزل وی و زخمی شدن چند تن گردید حادثه‌ای ساخته و پرداخته عناصر بی‌تدبیر و خودسر است.

متن اطلاعیه سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در خصوص حاشیه‌سازی برخی عناصری خودسر در راهپیمایی روز قدس به این شرح است:


به حول و قوه الهی یوم الله شكوهمند و دشمن شكن روز قدس با حضور آگاهانه و كم نظیر امت حزب‌الله در آخرین جمعه ماه مبارك رمضان بار دیگر هیمنه دروغین استكبار جهانی و صهیونیست بین‌الملل را فرو ریخت و همه فكرها و دل‌ها را متوجه مهمترین مساله جهان اسلام یعنی فلسطین كرد.


سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرك ضمن تبریك این حضور میلیونی و موثر به مقام معظم رهبری و آحاد ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی، حاشیه‌سازی برخی عناصر خودسر را در تجمع در برابر منزل كروبی كه منجر به تیراندازی از سمت منزل وی و زخمی شدن چند تن گردید حادثه‌ای ساخته و پرداخته عناصر بی‌تدبیر و خودسر دانسته و به شدت محكوم می‌نماید.


از آنجا كه فرصت‌طلبان و نفاق داخلی در پی بهره‌برداری از هر حاشیه‌سازی بوده و احتمالاً در مورد این حادثه خودسرانه متوسل به تحلیل‌ها و نظرات پریشان و عاری از حقیقت شده و در پی دستیابی به اهداف پلید خود می‌شوند، لذا فرماندهان، مدیران، كاركنان و بسیجیان غیور و ولایت مدار سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ این گونه حركت‌های حاشیه‌ای عاری از تدبیر را محكوم كرده و اعلام می‌نماید كه در شرایط حاضر همه باید با آگاهی و بصیرت و برای حفظ وحدت از هرگونه ایجاد خوراك فكری برای نفاق داخلی و فتنه گران خودداری نمایند.


سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با دعوت به آحاد مردم مومن اسلامی به هوشیاری و بصیرت مضاعف، مسببان این حاشیه‌سازی را افرادی خودسر و كاملاً بی‌ارتباط با نهاد مقدس بسیج و سپاه دانسته و بر این حقیقت ماندگار پای می‌فشارد كه بهترین و برترین پاسخ و محاكمه فتنه گران، محاكمه طبیعی، مردمی به عناصر سبك سر فتنه می‌باشد كه مردم انزجار و تنفر عمومی ملت قرار گرفتند و هر گونه ایجاد حادثه خودسرانه آب به آسیاب ریختن دشمن است.


سخن آخر اینكه همه آگاهان و اهل بصیرت اوج، ‌هوشمندی و تدبیر بسیجیان دریادل را باور داشته و هیچ گاه تحت تاثیر تبلیغات بی‌اساس قسم خورده خارجی و نفاق كور داخلی قرار نخواهند گرفت.../عصرایران