فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تدوین "کات کلانتری" تمام شد+ عکس



 

تدوین

 

 تدوین فیلم تلویزیونی "کات کلانتری" به تهیه کنندگی و کارگردانی علی میری رامشه به پایان رسید. تدوین این فیلم تلویزیونی را منوچهر هادی انجام می دهد که به زودی به پایان می رسد تا از تلویزیون پخش شود.

در فیلم "کات کلانتری" یوسف تیموری، نفیسه روشن، شراره رخام، مهدی صبایی، امیر نوری، علی کاظمی، مرتضی کاظمی، عباس جمشیدی فر، امیرغفارمنش، حلیمه سعیدی، خشایار راد، هما خاکپاش، هیلدا خسروی، احمد ایراندوست، سید رضا حسینی، سید جلال طباطبایی، یوسف قربانی، علیرضا صادق زاده و... به ایفای نقش پرداخته اند.

منوچهر عظیمی فیلمنامه این تله فیلم را نوشته است. داستان درباره جوانی به نام جواد (یوسف تیموری) است که مجوز فیلمبرداری مجالس عروسی را ندارد و در هر عروسی با مشکلات مختلفی رو به رو می شود.

عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از بازنویسی نهایی: حسین باقریان و علی میری رامشه، مجری طرح و مدیرتولید: حسین باقریان، انتخاب بازیگران: حسین یاریار، طراح چهره پردازی: مهری شیرازی، بازیگردان: یوسف تیموری، تصویربردار: سعید ستوده، صدابردار: علی عدالت دوست، طراح صحنه و لباس: صادق فهیمی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز:محمدرضا زاهدیان، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: فرزاد اسدیان و منشی صحنه: گلاره دربندی.

علی میری رامشه در کارنامه هنری خود ساخت مجموعه های "نیلوفران آبی" (شبکه تهران)، "کشتی نجات" (شبکه سحر) و فیلم های تلویزیونی "غریب تر ازغریب"، "انتخاب نهم"، "مردی از جنس شیشه" و "قدرت عشق" را دارد.

آخرین ساخته او تله فیلم "شانس یا...." به تازگی آماده نمایش شده است. او تهیه فیلم "سایه های سرد" به کارگردانی مرتضی افضلی را نیز برعهده داشته است.... / خبرگزارى مهر


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی شاغلام رئیس کلانتری بود!+ عکس



 

وقتی شاغلام رئیس کلانتری بود!+ عکس

 

 

غلامحسین پیروانی سرمربی جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان چندی قبل در مصاحبه ای تفضیلی با یکی از خبرگزاری های کشور اعلام کرد قبل از این که وارد جرگه مربیگری فوتبال شوم رئیس کلانتری بودم.

 

به گزارش شبکه ایران، اظهارنظر غلام پیروانی باعث شد بسیاری از روزنامه های ورزشی با تیتر کردن این جمله پیروانی سوژه جذابی برای مخاطبان خود به وجود آورند، یکی از نشریات ورزشی در ویژه نامه پایان سال خود با انتشار عکسی از غلام پیروانی جمله جالب وی را یکبار دیگر منتشر کرده است.

انتشار این عکس در فضای مجازی به یکی از سوژه های پر مخاطب تبدیل شد تا بار دیگر شاغلام و آن مصاحبه یه یکی از مسائل خبرساز فوتبال ایران تبدیل شود.پیروانی در آن مصاحبه اعلام کرده بود:«۲۴ سالم بود اوایل انقلاب. مردم احترامم را داشتند. آمدند گفتند، بیا بشو رییس کلانتری ۲ شیراز، شش ماه رییس کلانتری بودم . آنقدر دزد گرفتیم و … .» این اظهارنظر جالب سبب شد تا روزنامه نگاران به کمک فتوشاپ تصویر شاغلام زمانی که پلیس بود را به تصویر بکشند.../شبکه ایران