فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تدوین هم‌زمان فیلم "شاهزاده و گدا" آغاز شد +تصاویر جدید



اخبار , اخبار فرهنگی , فیلم شاهزاده و گدا

اخبار فرهنگی - تدوین هم‌زمان فیلم "شاهزاده و گدا" آغاز شد +تصاویر جدید

با تصویربرداری بیش از چهل درصد از فیلم " شاهزاده و گدا"، تدوین همزمان آن توسط مهدیه بهادر آغاز شد.

این فیلم به تهیه‌کنندگی علی بهادر و کارگردانی رسول محمدی نزدیک به نیمی از مراحل تولید را در لوکیشن‌های کارخانه، پلان‌های شهری و طباخی پشت سر گذاشته و طی دو روز آینده، تصویربرداری پلان‌های مربوط به ازدواج (دختر بهروز -  شخصیت اصلی فیلم- ) با حضور بیشتر بازیگران، در محله اوین انجام می‌شود.

 

حمید لولایی، سحر قریشی، اصغر سمسارزاده، ارژنگ امیر فضلی، رابعه اسکویی ، فریبا نادری ، فرهاد بشارت، عباس محبوب، مهرداد خرازی، لادن سلیمانی ، گیتی معینی و 43 بازیگر تیاتر در این فلیم ویدیویی سینمایی ایفای نقش می‌کنند.

 

فیلم "شاهزاده و گدا" داستان بهروز،  فرد متمول اما خسیسی است که مقبولیتی در بین خانواده ندارد ولی اعضای خانواده به شدت از او حساب می‌برند. این مرد خسیس، در مواجهه با خواستگار دخترش،  شروطی تعیین می‌کند که سالها محقق نشده است. در همین حین و در پی اتفاقی نادر،  بهروز به وضعیت غیر قابل پیشی بینی و عجیبی دچار می‌گردد که زندگی او را عوض می‌کند.

 

سید محسن اورنگ مجری طرح و مشاور کارگردان،  فهرست دیگر  عوامل فیلم را به این شرح اعلام کرده است:
نویسنده : رهام تربیت براساس طرحی از قربان محمدپور، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان : سعید جلیلی، مدیر تصویربرداری : بابک بذرافشان ، طراح صحنه و لباس : رستم ایران نژاد ، طراح گریم : هادی قالی‌خانی ، صدابردار : مرتضی محمدپور ، مدیر تدارکات : حمید رضا حاجی بابایی ، جلوه های ویژه رایانه‌ای : علی پناهی ، آهنگساز : علیرضا زارع ، تدوین : مهدیه بهادر ، عکاس : سید ابراهیم حسینی و محمدرضا مسگری ، دستیار دوم کارگردان : محسن آزاد ، منشی صحنه : رها زندی ، دستیار سوم کارگردان: امیررضا کوهستانی ، دستیار اول صحنه : حسن علیزاده دستیار لباس : شهرزاد ابوحمزه، مجریان گریم : عماد صمدی – نیلوفر یمینی،  ابوالقاسم عالی دایی

 

اخبار , اخبار فرهنگی , فیلم شاهزاده و گدا

 

اخبار , اخبار فرهنگی , فیلم شاهزاده و گدا

 

اخبار , اخبار فرهنگی , فیلم شاهزاده و گدا

 

اخبار , اخبار فرهنگی , فیلم شاهزاده و گدا

 

اخبار , اخبار فرهنگی , فیلم شاهزاده و گدا

 

اخبار فرهنگی - سینما خبر


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر آغاز سفر طولانی بزرگترین قایق خورشیدی دنیا



 

 

تصاویر آغاز سفر طولانی بزرگترین قایق خورشیدی دنیا

 

بزرگترین قایق خورشیدی دنیا با ۶ سرنشین سفر دور دنیای خود را که هشت ماه به طول می انجامد از بندر موناکو در فرانسه آغاز کرد.

این قایق که Tûranor PlanetSolar نام دارد و بزرگترین قایقی است که انرژی خود را از خورشید تامین می کند روز دوشنبه ۲۷ سپتامبر با پرچم سوئیس از بندر موناکو در فرانسه سفر خود را آغاز کرد.

هدف از ماموریت سفر دور دنیای این قایق خورشیدی کسب اطلاعات جدید در عرصه بهبود حرکت و توسعه وسایل حرکتی خورشیدی است.

این قایق بزرگ به طول ۳۱ متر و عرض ۱۵ متر بوده و دارای سحطی پوشیده از ۵۳۷ متر مربع پانل خورشیدی فتوولتائیک است.

سفر دور دنیای این قایق خورشیدی در مجموع ۸ ماه به طول می انجامد در این سفر، قایق از سواحل شرقی و غربی آمریکای شمالی عبور کرده و از طریق مکزیک به شهرهای سیدنی، سنگاپور و امارات متحده غربی می رسد. رافایل دومیان، ۳۷ ساله بنیانگذار این پروژه یکی از ۶ عضو کادر قایق است.

واژه Tûranorکه برای نامگذاری این قایق خورشیدی به کار رفته از رمان سه گانه ارباب حلقه ها اثر "تالکین" گرفته شده و به معنی "قدرت آفتاب" است...../تحلیل:مهر