فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تحسین نیکی کریمی از نمایشگاه پرتره های پیام ایرایی



 

تحسین نیکی کریمی از نمایشگاه پرتره های پیام ایرایی

 

نیكی كریمی در بازدید از نمایشگاه «گلبرگ ها» که مجموعه ای از پرتره های بازیگران به روایت دوربین پیام ایرایی است، ویژگی کار این عکاس را تصویرکردن روحیات و درونیات سوژه هایش دانست.

این هنرمند درباره کیفیت نمایشگاه گفت: از ابتدا می دانستم كه نمایشگاه عكس های پیام ایرایی به طور قطع نمایشگاه خوبی خواهد بود اما آنچه دیدم فراتر از تصوراتم بود.

وی ادامه داد: خیلی ها ممكن است تصور كنند كه عكاسی پرتره كار بسیارساده ای است، اما در حقیقت در این نوع عكاسی یك لحظه است كه می تواند همه چیز را تغییر دهد و ایرایی آن لحظه ها را می شناسد.

كریمی تاکید كرد: پیام ایرایی به موجب نوع شخصیتی كه دارد موجب می شود كه افراد راحت و با فراغ بال در مقابل دوربینش قرار بگیرند و من فكر می كنم همین آرامش اوست که در بهتر شدن عكس ها تأثیر بسزایی دارد. ایرایی هنر ارتباط با دیگران را بلد است و این نكته در عکاسی پرتره بسیار مهم است.

وی افزود: هر چند عكاسان زبردست زیادی داریم كه عكس های خوب و قابل تأملی هم می گیرند، اما در حقیقت علاوه بر مهارت و هنر عكاسی، نوع ارتباط ایرایی با هنرمندان است كه موجب می شود آنها او را به عنوان عكاس اختصاصی خود برگزینند.

نیكی كریمی در پایان عنوان كرد: نكته مهمی که در این نمایشگاه توجهم را جلب کرد این بود که عکاس به شخصیت حقیقی و درونی این افراد نزدیك شده است. می توان به وضوح بخشی از شخصیت واقعی افراد را در این عكس ها مشاهده كرد و این توانایی ای است كه من نظیر آن را کمتر در کارهای عكاس دیگری دیده ام.... / خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
نیکی کریمی زشتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس جدید نیکی کریمی در نمایشگاه کتاب با عینک طبی



اخبار,اخبار فرهنگی,نیکی کریمی

نیکی کریمی که علاوه بر بازیگری در بخش ترجمه کتاب هم فعالیت می کند این روزها در نمایشگاه کتاب نیز حضور دارد. 2 عکس جدید از نیکی کریمی در نمایشگاه کتاب را مشاهده می کنید.

عکس جدید نیکی کریمی در نمایشگاه کتاب

 

اخبار,اخبار فرهنگی,نیکی کریمی

 

اخبار,اخبار فرهنگی,نیکی کریمی

 

بیوگرافی نیکی کریمی :
نیکی کریمی در ۱۹ آبان ۱۳۵۰ در تهران به دنیا آمد. وی از دوران دبستان بازی در گروه‌های کوچک تئاتری را آغاز کرد. نخستین نقش سینمایی‌اش را در سال ۱۳۶۸ در فیلم «وسوسه» به کارگردانی جمشید حیدری به دست آورد. اما نخستین حضور جدی‌اش را می‌توان در فیلم «عروس» به کارگردانی بهروز افخمی در سال ۱۳۶۹ دانست. نیکی کریمی و ابوالفضل پورعرب را اولین ستارگان سینمای ایران پس از انقلاب می‌دانند.

 

پس از آن، وی در دو فیلم مهم از داریوش مهرجویی به نام‌های «سارا» و «پری» بازی کرد. در سال ۱۳۷۱ بازی در فیلم «سارا» (اقتباسی از «خانه عروسک» اثر هنریک ایبسن) توانست برایش جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره‌های سن سباستین و نانت را به ارمغان بیاورد. در همان سال برای تحصیل در رشته طراحی لباس به آمریکا رفت و تا زمان بازی در فیلم «پری» اثر داریوش مهرجویی به ایران بازنگشت.
اخبار فرهنگی و هنری - صفحه شخصی نیکی کریمی