فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تجربه شهرت با «شهرزاد»



اخباربازیگران,خبرهای هنرمندان,احمدی

مونا احمدی از بازی در «شهرزاد» تا نگارش نمایشنامه «گردش عادی خون و برف» گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مونا احمدی از بازی در «شهرزاد» تا نگارش نمایشنامه «گردش عادی خون و برف» گفت.

مونا احمدی بازیگر، نویسنده تئاتر و تلویزیون پیرامون زمان و چگونگی شکل گیری ایده اولیه‌ی متن «گردش عادی خون و برف» گفت: اگر اشتباه نکنم سال ۹۱ نسخه اولیه این نمایشنامه را سر کلاس نمایشنامه نویسی خانم ثمینی نوشتم؛ کلاسی که قرار بود همه بر اساس یک ایده‌ شخصیتی منودرام خلق کنند و شخصیت من دانشجوی رشته پزشکی بود. در ایده اولیه همه اتفاق‌ها در یک کلاس تشریح می‌افتد اما این ایده تغییر کرد. وی ادامه داد: در ابتدا داستان به این گونه بود که کاراکتر به خاطر ازدیاد جنازها، جنازه پدرش را با جنازه دیگری اشتباه می‌گرفت و با آن جنازه به جای پدر مرده‌اش صحبت می‌کرد و به مرور این ایده به اینکه آن جنازه واقعا پدر خودش باشد تبدیل شد و به نسخه نهایی رسید. احمدی افزود: وقتی که قرار شد آرش طاهر خانی این نمایشنامه را در جشنواره مونولیو اجرا کند تصمیم گرفتیم دوباره بازنویسی شود و این نسخه‎‌ در حال اجرا تقریبا نزدیک به همان اجرای جشنواره مونولیو است.

بازیگر نمایش «شنیدن» در خصوص جرقه اولیه ایده دانشجوی پزشکی و کلاس تشریح بیان کرد: برای خودم هم خیلی سخت است به یاد بیاورم اولین جرقه از کجا شکل گرفت؛ ما به دنبال کاراکتری بودیم که دچار تغییر شود یا به تعبیری در طرز فکر و نگاهش یک دگرگونی ایجاد شود، اما اینکه چه شد به کلاس تشریح رسیدم خودم هم نمی‌دانم آن موقع داشتم به چه موضوعی فکر می‌کردم.

وی تصریح کرد: علت اینکه چرا بازی نکردم، در درجه اول مخالفت خودم بود چون معتقدم اگر بازیگر دیگری می‌آمد، جدای آن چیزی که من نوشتم، نکته‌های دیگری را به متن اضافه می‌کند و نکته دیگر آنکه این کاراکتر به لحاظ سنی بزرگتر از من بود بخصوص زمانی که می‌خواست برای بار اول اجرا شود و ترجیح من این بود که کسی نقش را بازی کند که اول بازیگر خوبی باشد و دوم سنش بیشتر از من باشد.

مونا احمدی از حضورش در فصل دوم «شهرزاد» گفت: من اطلاع چندانی ندارم و خانم ثمینی در حال نوشتن فیلمنامه هستند و در واقع هیچکدام از بازیگران چیزی نمی‌دانند، قرار است چه چیزی اتفاق بیفتد.

نویسنده نمایش «گردش عادی خون و برف» در خصوص بازخورد سریال «شهرزاد» و نظر مردم راجع به ایفای نقشش در این فیلم اظهار داشت: من تجربه بازی در سریال با مخاطب زیاد را دارم، اما در «شهرزاد» شهرت را تا این اندازه تجربه نکرده بودم. اینکه یک سریال خانگی تا این حد فراگیر شود، به نظرم یک اتفاق بود. من خودم را بیشتر تئاتری می‌دانم و کمتر این میزان ارتباط با مردم را تجربه کرده بودم.

 


ویدیو مرتبط :
دانلود فصل سوم شهرزاد | سریال شهرزاد با لینک مستقیم و HD

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با این نوشیدنی آرامش را تجربه کنید!



 

با این نوشیدنی آرامش را  تجربه کنید

 

چاي ليمو، زنجبيل و سنبل الطيب

 


.مواد لازم براي 4 نفر:


سنبل الطيب خشک شده: 1 قاشق چاي خوري

 

ريشه زنجبيل تازه، پوست گرفته و رنده شده: 1 قاشق چاي خوري


آب جوشيده: 5 / 2 پيمانه


ليموترش: يک دوم عدد

 

عسل: 3-2 قاشق چاي خوري

 

انرژي کل: 50 کيلوکالري

 


روش تهيه:


سنبل الطيب و زنجبيل را در قوري بريزيد. آب را به آن اضافه نماييد و بگذاريد براي 3 دقيقه دم بکشد. آنگاه آب ليموترش را بگيريد و به همراه عسل به آن اضافه کنيد. اکنون چاي را از صافي رد نماييد.

 


توجه: اين نوشيدني براي آرامش انسان مفيد است.