فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تبلیغات ویژه برای «دو ساعت بعد، مهرآباد»+ عکس



 
اخبار فرهنگی - اولین فیلم جشنواره فجر به اکران پیوست/ تبلیغات ویژه برای «دو ساعت بعد، مهرآباد»+ عکس

تهیه کننده فیلم سینمایی «دو ساعت بعد، مهرآباد» از طراحی اقلام مختلف تبلیغاتی برای این فیلم سینمایی خبر داد و ابراز امیدواری کرد فروش گیشه‌ای خوبی نصیب فیلم شود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم سینمایی دو ساعت بعد مهرآباد


به گزارش سینما خبر؛  فیلم سینمایی «دو ساعت بعد، مهرآباد» به کارگردانی علیرضا فرید از یکم اسفند ماه با سرگروهی سینما آفریقا اکران شد و در حال حاضر تعداد سالن‌هایی که قرار است این فیلم در آن اکران شود، 8 سالن آفریقا، آزادی، ملت، اریکه ایرانیان، زندگی، بهمن و راگا است که به زودی تعداد این سالن‌ها افزایش پیدا می‌کند.

اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم سینمایی دو ساعت بعد مهرآباد

 

فیلم سینمایی «دو ساعت بعد، مهرآباد» به کارگردانی علیرضا فرید در بخش نگاه نو سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور داشت. این فیلم عاشقانه ایست بی عاشق و حالا معشوق که همسرش را در سقوط هواپیما از دست داده از پس انزوائی خودخواسته با پرسشی عمیق روبروست که برای یافتن پاسخ می بایست سفری طولانی و پرمعنا را در پیش گیرد. نشانه ها حکایتی دوگانه برایش فراهم می سازد که...

اندیشه فولادوند، پژمان بازغی، حدیثه تهرانی، محسن حسینی، رابعه مدنی، کیومرث غفاری، نگار حسن زاده، انسیه کمالیان و آیسان کاظمی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

اخبار فرهنگی - سینماخبر

 


ویدیو مرتبط :
آنونس فیلم دو ساعت بعد مهرآباد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساعت مچی ویژه فضانوردان +عکس


از این پس فضانوردانی که راهی فضا می شوند ساعت مچی منحصربفردی به دست می کنند.

خبرگزاری مهر: از این پس فضانوردانی که راهی فضا می شوند ساعت مچی منحصربفردی به دست می کنند.

 اگر قرار باشد بازار خاص و متفاوتی برای نمایش نسل جدید ساعتهای مچی معرفی شود، آنجا فضاست. شرکت شناخته شده امگا که در زمره قدیمی ترین سازندگان ساعت در جهان به شمار می آید در اوایل دهه 60 ساعتهای مچی مخصوص خود موسوم به Speedmaster Professional Chronograph را به همراه پروژه Mercury راهی فضا کرد.

حالا جدیدترین نسل این ساعتها به نام Skywalker X-33 برای فضانوردانی که راهی ایستگاه فضایی بین المللی می شوند ساخته شده است.

این ساعت جدید که حق ثبت اختراع آن متعلق به ژان فرانسیس کلووی از فضانوردان آژانس فضانوردی اروپاست تنها یک ساعت مچی معمولی نیست بلکه کاربردهای متنوع و مفید دیگری هم دارد که مسافران فضا را شگفت زده می کند.

ساعت مچی ویژه فضانوردان/عکس