فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تبریک تولد به یک ستاره مرده! +عکس



اخبار فرهنگی - تبریک تولد به یک ستاره مرده! +عکس

دختر " پل واکر " هنرپیشه سرشناس هالیوودی که چندی پیش در سانحه تصادف جان خود را از دست داد به مناسبت چهل و یکمین سالگرد تولد پدرش پیامی را در اینستاگرام قرار داد.

دختر " پل واکر " هنرپیشه سرشناس هالیوودی که چندی پیش در سانحه تصادف جان خود را از دست داد به مناسبت چهل و یکمین سالگرد تولد پدرش پیامی را در اینستاگرام قرار داد. این دختر 15 ساله با انتشار تصویری از " پل واکر " در حالی که وی را در آغوش دارد پیغام ساده ای با مضمون : " تولد مبارک ، دوستت دارم " یاد و خاطره پدرش را گرامی داشت.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , پل واکر

 

"پل واکر" در نوامبر سال گذشته در یک سانحه دردناک رانندگی جان خود را از دست داد و مرگ او شوک بزرگی به سینمای هالیوود وارد کرد. دختر او درست چند هفته قبل از این حادثه به لوس آنجلس آمده بود تا در کنار پدرش زندگی کند. او مدت ها به همراه مادرش در هاوایی زندگی میکرد.
اخبار فرهنگی - پرداد


ویدیو مرتبط :
عکس من برای تبریک تولد لویی جونممممممم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس/ ستاره والیبال تولد همسرش را تبریک گفت



اخبار,اخبار ورزشی ,عادل غلامی

ملی پوش والیبال با انتشار این عکس تولد همسرش را تبریک گفت.

عادل غلامی یکی از ستاره‌های والیبال کشورمان با انتشار این عکس در صفحه شخصی اش تولد همسرش را تبریک گفته است.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,عادل غلامی

 اخبار ورزشی - جام نیوز