فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تبریک امین حیایی به ژوژلی‌ها



اخبار,اخبار فرهنگی,امین حیایی

امین حیایی برد امیرمهدی ژوله در مسابقه «خنداننده برتر» و صعود او به دور بعد را تبریک گفت.

بازیگر «مهمان مامان» با انتشار  متنی در اینستاگرام برد امیر‌مهدی ژوله را به هواداران این نویسنده شادباش گفت.

رقابت این دو کمدین نزدیک‌ترین رقابت در مسابقات «خنداننده برتر» بود و تا لحظه آخر هیچ‌کس نمی‌توانست برنده این رقابت نفس‌گیر را پیش‌بینی کند.

 

اما در نهایت این امیر‌مهدی ژوله بود که با اختلاف بسیار کمی برنده شد و به دور بعدی راه یافت، تا در مرحله نیمه‌نهایی با علی مسعودی که از قضا او نیز نویسنده است، رقابت کند.

حیایی در نوشته خود از هواداران خود نیز تشکر کرد، و هدف خود از شرکت در این برنامه را تنها شاد کردن دل مردم عنوان کرد.

 

او در اینستاگرام نوشت : «سلام به همه عزیزان و ممنون بابت تمام إظهار لطفتون تو این چند روز و خوشحالم از اینكه شماها همیشه در صحنه هستین، بردو باخت مسئله مهمى نیست أصل شاد كردن دل شما ها بود وخوشحالم با برنده شدن دوست جوان و آینده دارم ژوله عزیز دل شما عزیزان شاد مى شه وخنده رو لباتون جارى وتبریك به ژوژولیا و همه خندوانه اى ها، دوستون دارم و باز هم ممنون و به امید كارهاى بهتر براى شما عزیزان»

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
‫پیام تبریک نوروزی محمدرضا گلزار، امین حیایی، رضا عطاران، حمید فرخ نژاد .. به مناسبت فرا رسیدن سال نو‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام تبریک امین حیایی به ژوژلی‌ ها


امین حیایی برد امیرمهدی ژوله در مسابقه «خنداننده برتر» و صعود او به دور بعد را تبریک گفت.

خبرآنلاین: بازیگر «مهمان مامان» با انتشار  متنی در اینستاگرام برد امیر‌مهدی ژوله را به هواداران این نویسنده شادباش گفت.

رقابت این دو کمدین نزدیک‌ترین رقابت در مسابقات «خنداننده برتر» بود و تا لحظه آخر هیچ‌کس نمی‌توانست برنده این رقابت نفس‌گیر را پیش‌بینی کند. اما در نهایت این امیر‌مهدی ژوله بود که با اختلاف بسیار کمی برنده شد و به دور بعدی راه یافت، تا در مرحله نیمه‌نهایی با علی مسعودی که از قضا او نیز نویسنده است، رقابت کند.

حیایی در نوشته خود از هواداران خود نیز تشکر کرد، و هدف خود از شرکت در این برنامه را تنها شاد کردن دل مردم عنوان کرد. او در اینستاگرام نوشت : «سلام به همه عزیزان و ممنون بابت تمام إظهار لطفتون تو این چند روز و خوشحالم از اینكه شماها همیشه در صحنه هستین، بردو باخت مسئله مهمى نیست أصل شاد كردن دل شما ها بود وخوشحالم با برنده شدن دوست جوان و آینده دارم ژوله عزیز دل شما عزیزان شاد مى شه وخنده رو لباتون جارى وتبریك به ژوژولیا و همه خندوانه اى ها، دوستون دارم و باز هم ممنون و به امید كارهاى بهتر براى شما عزیزان»