فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تام کروز یک لباس ۳۰ کیلویی می پوشد+ عکس !



تام کروز یک لباس ۳۰ کیلویی می پوشد+ عکس !

تام کروز در صحنه فیلمبرداری فیلم جدید خود مجبور است یک لباس بسیار سنگین بپوشد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این بازیگرمدتی است که بخاطر فیلمبرداری پروژه جدید خود بانام " همه آنچه که نیاز داری کشتن است "، در انگلستان اقامت دارد و اخیرا" دخترش ، سوری هم به او پیوسته است. اما یکی از مشکلات اساسی او و بازیگران دیگر این فیلم لباسهای سنگینی است که مجبورند در هنگام فیلمبرداری این پروژه بپوشند . این لباسها هرکدام حدود ۳۰ کیلیوگرم وزن دارند و به همین دلیل این بازیگر و بقیه عوامل بعد از فیلمبرداری های طولانی مدت مجبورند ساعتها استراحت کنند تا دوباره توانایی اولیه خود را بدست بیاورند.

یک منبع خبری گفت:" از آنجایی که این لباسها خیلی خیلی سنگین هستند ، تام و بازیگران دیگر این پروژه مرتبا" استراحت می کنند."

" در یکی از صحنه های این فیلم ، آنها مجبورشدند حدود نیم مایل با این لباسهای سنگین بدوند . بعد از فیلمبرداری این صحنه، آنها ساعتها استراحت کردند تا خستگی شان رفع شود."

تام بعد از ۳ ماه بالاخره موفق شد دخترش سوری را ببیند و گفته می شود این پدر و دختر روز شکرگزاری را در کنار هم و باهم سپری کرده اند.

کروز و همسرش ، کتی هلمز بعد از ۵ سال زندگی مشترک ، اوایل سال جاری از هم جدا شدند ./آفتاب

 


ویدیو مرتبط :
خر لباس می پوشد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آشنایی و جدایی جنجال برانگیز کتی هولمز و تام کروز +عکس



آشنایی و جدایی جنجال برانگیز کتی هولمز و تام کروز +عکس

 

به گزارش پرداد به نقل از هالی وییر: این زوج هنرمند هالیوودی در سال 2007 بعد از یک آشنایی جنجال برانگیز ازدواج کردند که حاصل آن یک دختر زیبا به اسم " سوری " است .

 

تام کروز, کتی هولمز, عکس کتی هولمز, عکس تام کروز, جدایی تام کروز و کتی هولمز

 

اخیرا خبرهایی مبنی بر درخواست جدایی این زوج توسط کتی هولمز در نیویورک منتشر شده است مبنی بر اینکه وی دادخواست طلاق و حضانت از دخترش را به دادگاه تسلیم کرده است . به نظر میرسد بازنده در این میان کسی جز تام کروز نباشد .

به عقیده کارشناسان این مسئله وجه عمومی تام را خدشه دار خواهد کرد. گفته شده است این جدایی مسائل دیگری چون زندگی خصوصی تام و عقاید مذهبی اش که اخیرا بسیار حاشیه ساز شده است را دوباره رسانه ای خواهد کرد که این مسئله برای این ستاره یک امتیاز منفی خواهد بود.

 

هنوز علت اصلی تصمیم "کتی هولمز" برای جدایی به وضوح اعلام نشده است و شایعاتی زیادی در این زمینه به گوش میرسد که مشخص نیست صحت داشته باشد. به هرحال این مسئله به قدری غیر قابل باور است که دنیای هالیوود را در شوک بزرگی فرو برده است.

 

 

تام کروز, کتی هولمز, عکس کتی هولمز, عکس تام کروز, جدایی تام کروز و کتی هولمز

 

گروه خبری پرداد