فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تام کروز نمی تواند خودش را کنترل کند!



 

 

تام کروز نمی تواند خودش را کنترل کند!

 

تام کروز در بعضی از صحنه های فیلمبرداری فیلم " عملیات غیرممکن "نمی توانست خودش را کنترل کند و می خندید.

تام کروز هم بلاخره یک انسان است و بعضی وقتها نمی تواند همه حرکاتش را کنترل کند.

بنا به گفته بازیگر انگلیسی سیمون پگ ، که در فیلم "عملیات غیر ممکن :روح پروتکل " در کنار این بازیگر مشهور نقش آفرینی می کند ، اگر چه تام کروز یک بازیگر فوق العاده حرفه ای و موفق است اما در هنگام اجرای بعضی صحنه ها نمی توانست جلوی خنده اش را بگیرد و این موضوع تا حدودی شهرت و موقعیت حرفه ای او را تضعیف کرد.

سیمون گفت:"در طول فیلمبرداری بعضی صحنه ها تام نمی توانست خودش را کنترل کند."

"او نمی توانست جلوی خنده اش را بگیرد و همین موضوع باعث می شد که همه ما بخندیم . در نهایت کارگردان مجبور شد ما را از صحنه بیرون کند زیرا وقتی ما آنجا بودیم تام صدای خنده های ما را می شنید و به سختی می توانست خودش را کنترل کند .بعضی اوقات ما کمی شیطنت هم می کردیم."... / پرتال آفتاب


ویدیو مرتبط :
مردن -تام کروز- درلبه فردا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تام کروز دوست دارد در فیلمهای بالیوودی بازی کند!



 

 

 

تام کروز دوست دارد در فیلمهای بالیوودی بازی کند!

 

 

تام کروز خیلی مشتاق است که ستاره سینمای بالیوود شود!اگر بازی در یک فیلم هندی به این بازیگر مشهور هالیوود پیشنهاد شود او مشتاقانه این پیشنهاد را می پذیرد.

 

او گفت:" من تماشا کردن فیلمهای هندی را خیلی دوست دارم. هر سال تعداد زیادی فیلم هندی ساخته می شود اما من فقط تعداد کمی از این فیلمها را می بینم."

"اگر بازی در یک فیلم بالیوودی به من پیشنهاد شود هرگز این پیشنهاد را رد نخواهم کرد . من خیلی دوست دارم در یک فیلم هندی بازی کنم."

بنا به گزارشات رسیده تام کروز و همسرش کتی هلمز، قصد دارند تعداد اعضای خانواده شان را افزایش دهند .

بنا به گفته منابع خبری ، این زوج هالیوودی تصمیم گرفته اند یک دختر و یا پسر کوچک به فرزندی بگیرند تا دخترشان یک خواهر یا برادر کوچکتر از خود داشته باشد . علاوه بر این آنها قصد دارند خودشان هم صاحب یک فرزند دیگر شوند.

یکی از نزدیکان این زوج مشهور هالیوود گفت:"آنها خیلی دوست دارند فرزندان بیشتری داشته باشند."

"کتی مادر بودن را خیلی بیشتر از حرفه بازیگری دوست دارد.او دوست دارد که خانواده بزرگی داشته باشد و ممکن است یک کودک را به فرزندی قبول کند. تام از ازدواج قبلی خود با نیکول کیدمن هم یک فرزندخوانده دارد و خیلی با این ایده موافق است."

مترجم: فرشته مشاور.../پرتال آفتاب