فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تازه های شبکه نمایش خانگی



 

 

 

تازه های شبکه نمایش خانگی

 

نماینده ایران در اسکار به همراه ۱۳ فیلم دیگر جدیدترین آثار شبکه نمایش خانگی وارد بازار شد.

«به من نگو دزد» به کارگردانی عباس مرادیان با بازی شهرام قائدی، بهنوش بختیاری و ساناز سماواتی، «طلاق به سبک ایرانی» به کارگردانی فرید کلهر با کارگردانی حامد کمیلی و تینا آخوند تبار، «دوباره عشق» به کارگردانی بهمن گودرزی به کارگردانی سروش گودرزی، حدیث فولادوند و مهدی سلوکی از جمله این فیلم ها هستند.

همچنین فیلم هایی چون «دختر شاه پریون» به کارگردانی کامران قدکچیان با بازی رامبد جوان و نیوشا ضیغمی، «برف روی شیروانی داغ» به کارگردانی محمد هادی کریمی با بازی شهاب حسینی و آنا نعمتی، «بابای اجباری» به کارگردانی عباس مرادیان با بازی حمید لولایی، یوسف صیادی و امیر نوری در این لیست قرار دارند.

«فراری» به کارگردانی سعید عالم زاده با بازی لیندا کیانی، حامد کمیلی و احمد پورمخبر، «قبر مشترک» به کارگردانی رضا درگزی با بازی حمید لولایی، مریم امیر جلالی و شهره سلطانی، «کادوی در به در» به کارگردانی یوسف تیموری با بازی یوسف تیموری، علیرضا داوود نژاد و سحر ولدبیگی، «کلاه گیس» به کارگردانی سعید عالم زاده با بازی حمید لولایی، رضا فیض نوروزی و رابعه اسکویی طی ماه های گذشته وارد بازار شده است.

علاوه بر آن، فیلم های «کت و شلوار دامادی» به کارگردانی فرشاد ارج با بازی یوسف تیموری، علی صادقی و آنا نعمتی، «ما خونه نیستیم» به کارگردانی شاهد احمدلو با بازی علیرضا خمسه و فاطمه گودرزی، «آناهیتا» به کارگردانی عزیزالله حمید نژاد با بازی شهاب حسینی، میترا حجار و پوریا پورسرخ و «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی اصغر فرهادی و با بازی لیلا حاتمی، پیمان معادی و شهاب حسینی نیز به شبکه نمایش خانگی راه یافتند.... / خبرگزاری سینمای ایران


ویدیو مرتبط :
آنونس سریال شهرزاد شبکه نمایش خانگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شش فیلم به شبکه نمایش خانگی می آید



 

شش عنوان فیلم ایرانی و خارجی در دومین مرحله از توزیع آثار سینمایی در سال جاری از سوی موسسه رسانه‌های تصویری وارد شبکه نمایش خانگی کشور می‌شود.



در این مرحله چهار عنوان فیلم ایرانی از جمله :"کات" به کارگردانی وحید باقری (محصول سال۱۳۸۸)،"کلاه قرمزی شماره۲" به کارگردانی ایرج طهماسب (محصول سال۱۳۸۸)،"حکم" به کارگردانی مسعود کیمیایی (محصول سال۱۳۸۳) و "تخته سیاه" محصول سال(۱۳۷۸) به شبکه ویدئویی راه می‌یابد .


"زندگی ناتمام" به کارگردانی لاسه هالستروم (محصول سال ۲۰۰۵ آمریکا) و "جنگجویان صحرا" به کارگردانی انزوجی کاستلاری(محصول سال ۱۹۸۴ایتالیا) از دیگر آثاری هستند که در این مرحله عرضه خواهد شد.



در نخستین مرحله از توزیع آثار سینمایی در سال جاری نیز فیلم سینمایی "مکس" به کارگردانی سامان مقدم و تهیه کنندگی مرتضی شایسته (محصول سال ۱۳۸۳) به شبکه نمایش خانگی راه یافته است..../ خبرگزارى مهر