فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تازه ترین محصول کارگردان «خصوصی» به زودی روی پرده می رود!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

آیا این محصول یک توافق با اداره نظارت است؟

تازه ترین محصول کارگردان «خصوصی» به زودی روی پرده می رود!

می توان این حدس را زد که فرحبخش در یک توافق با اداره نظارت از اکران کامل فیلم قبلی اش چشم پوشی کرد تا در مقابل اکران زودهنگام تازه ترین محصول دفترش را به عنوان هدیه دریافت نماید!

به گزارش شبکه ایران در حالی که حواشی اکران مرتبط با فیلم «خصوصی» همچنان ادامه دارد و به تازگی با ورود نسخه دی.وی.دی این فیلم به شبکه قاچاق بسیاری از آنها که فیلم را ندیده بودند هم توانستند آن را ببینند اداره نظارت و ارزشیابی در اقدامی زودهنگام مجوز نمایش تازه ترین محصول کارگردان این فیلم را صادر کرد.

«پس کوچه های شمرون» که کارگردانی آن برعهده کامران قدکچیان بوده تازه ترین محصول دفتر سینمایی پویافیلم بوده و تهیه آن برعهده حسین فرحبخش کارگردان «خصوصی» بوده است.

این فیلم بلافاصله بعد از صداگذاری و ساخت موسیقی مجوز نمایش خود را دریافت کرد و به واسطه لابیهایی که جناب فرحبخش دارند قرارداد اکران خود با سرگروه آزادی را هم منعقد کرده تا در نوبت بعدی اکران روی پرده برود.

به نظر می رسد پایین کشیده شدن «خصوصی» در اکران نوروزی و اینکه فرحبخش به سادگی با آن توقیف کنار آمد با اکران زودهنگام «پس کوچه های شمرون» بی ربط نباشد به خصوص که جناب فرحبخش مدتی بعد از توقیف فیلمش ادعا کرد این خودش بوده که فیلمش را پایین کشیده!!!

با شرایط پیش آمده می توان این حدس را زد که فرحبخش در یک توافق با اداره نظارت از اکران کامل فیلم قبلی اش چشم پوشی کرد تا در مقابل اکران زودهنگام تازه ترین محصول دفترش را به عنوان هدیه دریافت نماید!


ویدیو مرتبط :
پاسخ صریح و بی پرده کارگردان به مجری تلویزیون ....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاتمی‌کیا با «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» روی پرده می‌رود



حاتمی‌کیا با «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» روی پرده می‌رود

اکران فیلم «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» به کارگردانی روح‌الله حجازی در جلسه شورای صنفی نمایش قطعی شد.

 

اخبار,اخبار 

جدید,اخبار جالب

 

در جلسه روز دوشنبه سوم مهر شورای صنفی نمایش قرارداد نمایش فیلم سینمایی «ملکه» پس از فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» را در گروه سینمایی آزادی به ثبت رسید. همچنین قرارداد فیلم سینمایی «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» نیز پس از فیلم سینمایی «اختاپوس» در گروه سینمایی قدس ثبت شد./خبرآنلاین

 

اخبار,اخبار 

جدید,اخبار جالب