فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تازه ترین توضیحات جمشید مشایخی درباره دیدار با مسی



اخبار ,اخبار فرهنگی,جمشید مشایخی

 

اخبار فرهنگی - تازه ترین توضیحات جمشید مشایخی درباره دیدار با مسی: اگر مردم بخواهند به اسپانیا می روم

 خضرایی قبل از اینکه وکیل استقلال باشد دوست من بوده و واقعا مثل فرزندم است. خضرایی به من گفت اگر چنین پیشنهادی شود شما می پذیرید؟ گفتم اگر مردم قبول کنند من کسی نیستم. من که نمی توانم سر خود نماینده ملت باشم. من همیشه گفته ام خاک پای ملت ایرانم. خضرایی گفت اگر پیشنهاد شود حاضری به اسپانیا بروی؟ من گفتم این افتخاری است برای من اما قبلش باید نظر مردم را بدانم.

  جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت ایرانی که این روزها به واسطه میانجی گری اش برای دیدار با «مسی» فوتبالیست آرژانتینی در کانون نقد و نظر قرار گرفته است در تازه ترین گفتگویش پاسخی داده است به انتقاداتی که به این واسطه متحمل شد.

 

به گزارش شبکه ایران مشایخی در گفتگو با احمد رنجبر در «هفت صبح» از این مساله گفته که نه به میل شخصی خود که به واسطه پیشنهاد یکی از دوستانش که وکیل باشگاه استقلال هم هست دعوت برای این میانجی گری را پذیرفته است. بخشهایی از گفته های کمال الملک سینمای ایران را در ادامه می خوانید:

گفتم اگر مردم قبول کنند من کسی نیستم
مسی فوتبالیست برجسته جهان است و چرا به خاطر همگروهی تیمش با تیم ایران باید مورد فحاشی قرار گیرد؟ البته اگر کسی بی ادبی کرده نباید آن را به حساب همه مردم گذاشت. فتح ا.. زاده وکیلی دارند به نام مهرداد خضرایی. خضرایی قبل از اینکه وکیل استقلال باشد دوست من بوده و واقعا مثل فرزندم است. خضرایی به من گفت  اگر چنین پیشنهادی شود شما می پذیرید؟ گفتم اگر مردم قبول کنند من کسی نیستم.

 

من که نمی توانم سر خود نماینده ملت باشم. من همیشه گفته ام خاک پای ملت ایرانم. خضرایی گفت اگر پیشنهاد شود حاضری به اسپانیا بروی؟ من گفتم این افتخاری است برای من اما قبلش باید نظر مردم را بدانم. برای اینکه بحثی در آن نباشد و کسی فکر نکند من تابع نظر شخصی هستم.

همه خانواده های ایرانی سریالهای ترک را می بینند
الان طوری شده که همه خانواده های ایرانی سریالهای ترک را می بینند. این سریالها جامعه را به انحطاط می کشاند. الان بچه هفت هشت ساله پا به پای پدر و مادرش این سریالهای ماهواره ای را می بیند. من غصه می خورم ملتی که باادب ترین و باشرف ترین ملت دنیاست چرا برای تامین خوراک فرهنگی اش دست به دامن بیگانه است؟ با پارازیت و برخوردهای قهری هم نمی توان به جایی رسید.  بی فایده است چراکه با زور نمی توان انسانیت را تلقین کرد.
 اخبار فرهنگی - شبکه ایران


ویدیو مرتبط :
دیدار با جمشید مشایخی در کاخ گلستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار جمشید مشایخی با لیونل مسی در اسپانیا!



اخبار,اخبار ورزشی, دیدار جمشید مشایخی با  لیونل مسی

 

اخبار ورزشی - دیدار جمشید مشایخی با لیونل مسی در اسپانیا!

بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون برای دلجویی از لیونل مسی راهی اسپانیا می‌شود.

به گزارش نامه نیوز، سایت باشگاه استقلال خبر جالبی را روی خروجی خود قرار داد.

شب گذشته جمشید مشایخی هنرمند تئاتر، سینما و تلویزیون به دفتر مدیرعامل استقلال رفت و با علی فتح‌الله‌زاده و امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال دیدار کرد. پس از این دیدار قرار شد مشایخی به عنوان سفیر صلح و دوستی ایران از سوی باشگاه استقلال به اسپانیا سفر کند.

فتح‌الله‌زاده درباره این موضوع گفت: از فرصت پدید آمده در جام جهانی برزیل باید از همه جهات استفاده کرد. محبوب ترین نمایندگان عرصه فرهنگ باید معرف ویژگی های ملی و میهنی ما باشند. استاد مشایخی همه ممیزه های لازم را دارا هستند. ایشان به عنوان سفیر صلح و دوستی مردم ورزش دوست ایران برای پاک کردن خاطره برخورد نامناسب با لیونل مسی در گام اول به اسپانیا و شهر بارسلون خواهند رفت تا پیغام آور و حامل روح لطیف و انسانی ایرانیان باشد.

قلعه‌نویی نیز در خصوص سفر مشایخی به اسپانیا از سوی باشگاه استقلال اظهار داشت: این حرکت، کار بزرگی است. خوشحالیم این اتفاق از سوی باشگاه استقلال انجام می شود. باشگاه استقلال یک باشگاه فرهنگی - ورزشی است و با این حرکت بار دیگر این نکته مهم را به اثبات رساند.

سرمربی استقلال در ادامه با تمجید از ارزش‌های این هنرمند بزرگ گفت: استاد جمشید مشایخی پهلوان هنر است و واقعا واژه هنرمند برایشان کم است. ایران و ایرانی به داشتن چنین فرد بزرگی افتخار می‌کند. خرسند از این هستیم که این مرد بزرگ به عنوان سفیر فرهنگی ایران از سوی باشگاه استقلال به اسپانیا سفر می‌کند.

همچنین مشایخی درباره سفرش به اسپانیا به عنوان سفیر فرهنگی ایران از سوی باشگاه استقلال عنوان کرد: اتفاقاتی که در این چند روز صورت گرفت من را به شدت ناراحت کرد تا اینکه از سوی فتح‌الله‌زاده به من پیشنهاد شد تا بعنوان سفیر فرهنگی ایران به اسپانیا سفر کرده و پیغام مردم ایران را به گوش این بازیکن بزرگ برسانم.

وی افزود: من هم با آغوش باز از این پیشنهاد استقبال کردم. اگر به عنوان سفیر فرهنگی ایران به اسپانیا می‌روم، پیغامم تنها حرف جمشید مشایخی نخواهد بود، بلکه حرف دل ملت ایران را به این بازیکن خواهم رساند.آن عده ای که به مسی توهین کردند هرگز ایرانی نبودند چرا که ایرانیان فرهنگ، ادب و تمدن بی نظیری در دنیا دارند.
اخبار ورزشی - نامه نیوز