فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«بیگانه» بهرام توکلی می‌آید با 3 پوستر!



اخبار فرهنگی - «بیگانه» بهرام توکلی می‌آید با 3 پوستر!

سه پوستر فیلم سینمایی «بیگانه» به کارگردانی بهرام توکلی 10 روز قبل از اکران، رونمایی شد.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , فیلم سینمایی بیگانه

 

«بیگانه» بهرام توکلی در جشنواره فیلم فجر رونمایی شد. این فیلم، چند روز از زندگی خانواده‌ای که درگیر مشکلات روزمره خود هستند را روایت می‌کند که در این میان، فردی به این خانواده وارد می‌شود که خود درگیر مسائل مختلفی است.

 

این سه پوستر که از جمله پوسترهای اصلی این فیلم برای فضاهای تبلیغاتی مختلف هستند، توسط محمدحسین هوشمندی و محمد روح‌الامین طراحی شده‌ و در اختیار خبرگزاری ایسنا قرار گرفته است.


«بیگانه» 21 آبان‌ماه روی پرده سینماها می‌رود و در آغاز اکران، 12 سینما در تهران و سینماهایی در مشهد، اصفهان و رشت در اختیار دارد که به مرور، تعداد سالن‌های نمایش‌دهنده افزایش خواهد یافت.


مهناز افشار ، امیر جعفری، پانته‌آ بهرام و هومن برق‌نورد بازیگران این فیلم هستند که تهیه‌کنندگی‌اش را سعید ملکان برعهده داشته است.
همچنین پخش «بیگانه» برعهده موسسه نسیم صبا است.
«بیگانه» هفتمین فیلم بهرام توکلی است و او این روزها در لوکیشنی در تهران، مشغول ساخت فیلم جدیدش به نام «من دیه‌گو مارادونا هستم» است.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , فیلم سینمایی بیگانه

 

اخبار , اخبار فرهنگی , فیلم سینمایی بیگانه

 

اخبار فرهنگی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
بخش هایی از فیلم بیگانه ساخته بهرام توکلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کارگردانی «حرمان هور» توسط بهرام توکلی



 

 کارگردانی «حرمان هور» توسط بهرام توکلی

 
سعید سعدی تهیه کننده فیلم سینمایی «حرمان هور» ، از اتمام نگارش فیلمنامه این اثر تا اواخر آذر ماه خبر داد

سعید سعدی ، تهیه کننده سینمای ایران در تشریح این مطلب به سوره سینما گفت : در حال حاضر حدود یک ماه است که نگارش فیلمنامه «حرمان هور» توسط بهرام توکلی کارگردان جوان و خوش قریحه سینمای ایران آغاز شده است و پروژه به صورت تحقیق و نگارش پیش می رود .

وی افزود : هر قسمت از فیلمنامه طی برگزاری جلساتی ، با خانواده دکتر احدی ، راوی کتاب هماهنگ شده و نواقص و نارسایی های احتمالی آن برطرف می گردد .

وی عنوان کرد : مرحله تحقیق و نگارش تا اواخر آذر ماه به اتمام می رسد و پس از آن با اندکی فاصله و استراحت ، پروژه به کارگردانی بهرام توکلی از اواسط دی ماه ۱۳۹۰ کلید می خورد .

سعدی در ادامه افزود: پرداختن به آثار ارزشی از جمله ژانر دفاع مقدس و یا مسائل اجتماعی نیاز امروز جامعه ما است که نباید به راحتی از آن بگذریم و به گمان من یکی از اصلی ترین اهداف حوزه هنری نیز پرداختن به این مقوله مهم است .

وی در ادامه به کیفیت فیلم هایی که با محوریت آثار ارزشی تولید می شود اشاره کرد و افزود: به نظر من اگر تحقیق و پژوهش در زمینه ساخت آثار ارزشی درست صورت بگیرد و علاوه بر آن فیلمنامه های خوبی نوشته شود و بر روی این فیلمنامه ها سرمایه گذاری درستی انجام شود که در نهایت با آثار خوبی روبرو شویم کاری بسیار ارزشمند است که حوزه هنری با توانی که دارد به خوبی از پس آن بر می آید.

این تهیه کننده سینما در پایان گفت : از آنجایی که حوزه هنری رغبت بسیار زیادی به ساخت این فیلم با توجه به درون مایه جالب آن دارد ، و تا کنون از هیچ حمایتی فروگذار نکرده است ، پیش بینی می شود که «حرمان هور» به اثری فاخر و ماندگار تبدیل گردد ..... / شبکه ایران