فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بیژن بنفشه‌ خواه: امیر جعفری مرا نشناخت!



اخبار,اخبار فرهنگی ,بیژن بنفشه‌ خواه

 

اخبار فرهنگی - بیژن بنفشه‌ خواه: امیر جعفری مرا نشناخت!

بیژن بنفشه‌خواه گریم خود در سریال «روزهای بد به‌در» سعید آقاخانی را عالی توصیف می‌کند و می‌گوید: قیافه‌ام خیلی متفاوت شده است؛ به حدی که حتی امیر جعفری هم که به صحنه آمده بود، من را نشناخت و اظهار تعجب کرد.

این بازیگر که این روزها در سریال سعید آقاخانی ایفای نقش می‌کند، ابتدا درخصوص وضعیت تلویزیون در سالی که گذشت گفت: تلویزیون در سالی که گذشت، مشکل مالی‌اش به حدی رسید که بر کیفیت کارها اثر گذاشت و برنامه‌ها آن طور که باید و شاید نبودند.

او در ادامه درخصوص همکاری‌اش با سعید آقاخانی نیز گفت: اولین کاری که با با سعید آقاخانی داشتیم، در سال 70 و به اجرای یک تئاتر عروسکی برمی‌گشت که کارگردان آن آقای بهروز غریب‌پور بود. سپس با سعید آقاخانی همبازی شدیم و پیش از این در مقام کارگردانی او در سریال «دزد و پلیس» ایفای نقش کردم.

او در ادامه به گریم متفاوتی که در سریال «روزهای بد به‌در» دارد، اشاره کرد و گفت: در این سریال قیافه‌ام خیلی متفاوت شده است. گریمم را خیلی دوست دارم و عالی است. قیافه‌ام متفاوت شده است حتی دوستانی که بر سر صحنه می‌آمدند من را نمی‌شناختند. چندی پیش بود که امیر جعفری سر صحنه آمد و من او را بغل و با او روبوسی کردم اما او من را نشناخت و پس از آنکه خودم را معرفی کردم بسیار تعجب کرد.

او در ادامه از آرش اسکندری، طراح گریم سریال «روزهای بد به‌در» تشکر کرد.

بنفشه‌خواه در ادامه درخصوص نقش خود در سریال «روزهای بد به‌در» نیز گفت: در این سریال با هومن برق‌نورد دوقلوی ناهمسان هستم که او حدودا یک دقیقه از من بزرگتر است. پیک موتوری هستم، آدم شوخ‌طبعی هستم در عین حال که یک مقدار نیز خنگ هستم.

بیژن بنفشه‌خواه در بخش پایانی گفت‌وگوی خود با اشاره به اینکه به سختی می‌تواند تیپ‌سازی کند، گفت: مدل بازی‌ام با کارهایی که انجام می‌دهم فرق ندارد. خیلی‌ها راحت تیپ‌سازی می‌کنند از جمله رضا شفیعی جم. اما من توانایی تیپ‌سازی را آنقدر ندارم. به خاطر همین شاید بازی‌ام یک مقدار شبیه به کارهای قبلی‌ام باشد. اما در سریال «روزهای بد به‌در» به جهت اینکه گریم متفاوتی دارم فکر می‌کنم تفاوت زیادی با کارهای قبلی‌ام داشته باشم.

سریال «روزهای بد به‌در» در ایام نوروز از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

اخبار فرهنگی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
خندوانه - بیژن بنفشه خواه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس/ بیژن بنفشه خواه در کنار خانواده



اخبار فرهنگی - عکس/ بیژن بنفشه خواه در کنار خانواده

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,بیژن بنفشه خواه

 اخبار فرهنگی - انتخاب