فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بیوگرافی بابک جهانبخش



بیوگرافی بابک جهانبخش,بابک جهانبخش,عکس بابک جهانبخش

تصاویر بابک جهانبخش

او از 5 سالگی نوازندگی پیانو را زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بخوم آغاز نمود و بعد از تحصیلات پدرش و پس از بازگشت به ایران علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد . پدر یکی از دوستان او استاد مسعود میردامادی صدای او را شنید و با تایید استعداد و صدای بابک جهانبخش بهترین مشوق او شد و این باعث شد تا بابک جهانبخش شروع خیلی حرفه ای را آغاز کند و دوره های آموزشی جدید را طی کرد و در سال 76 مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد که در آن زمان با تایید محمد علی معلم همراه بود و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط نمود ، در اوایل ، موسیقی بابک جهانبخش سبک پاپ سنتی را دنبال می کرد اما به پیشنهاد یکی از اساتید موسیقی تغییر سبک پاپ سنتی به پاپ را به او دادند و با پذیرش این پیشنهاد باعث شد تا چند سالی وقفه در فعالیتهای او بیفتد اما در این مدت او به آموزش و فراگیری دیگر دوره های موسیقی پرداخت و سرانجام در سال 82 تولید اولین آلبوم او شروع شد و در سال 84 آلبوم چی شده را روانه بازار کرد و در همان سال هم به عنوان دومین پدیده سال انتخاب شد


آلبوم دوم او درسال 87 با نام بی اسم ، آلبوم سوم او در سال 89 با نام احساس و آلبوم چهارم او در سال 90 با نام زندگی من را منتشر کرد .


از مواردی که می توان در مورد بابک جهانبخش یاد کرد اینکه او پس از یادگیری پیانو نوازندگی گیتار را نیز فرا گرفت و سپس مبانی آهنگسازی و تنظیم دوره های تئوریک موسیقی را زیر نظر اساتید بزرگ موسیقی همچون مرتضی دلشاد مجتبی میرزاده مسعود میردامادی و....... را طی کرده و با موفقیت به اتمام رسانده است .

 

  بیوگرافی بابک جهانبخش,بابک جهانبخش,عکس بابک جهانبخش

تصاویر بابک جهانبخش

بابک جهانبخش در رزومه کاری خود اجرای چند تک آهنگ مناسبتی را نیز داردکه آنها در آلبوم هایی با نام هشت ، خاص و ...... ارائه شده است همچنین او چندین تیتراژ تلویزیونی و سینمایی را نیز اجرا کرده است .

او با برگزاری کنسرت های فراوانی در ایران و خارج از کشور تجربه بسیار خوبی در زمینه اجرای زنده دارد .
بابک جهانبخش هم اکنون در حال تهیه و انتشار آلبوم پنجم خود با نام من و بارون است که این آلبوم ، آلبوم متفاوتی از او خواهد بود ، این آلبوم به تهیه کنندگی محمد رضا خانزاده مدیر برنامه خود و مدیر عامل شرکت اکسیر نوین در حال تهیه می باشد .

 

  تصاویر بابک جهانبخش

 

بیوگرافی بابک جهانبخش,بابک جهانبخش,عکس بابک جهانبخش

تصاویر بابک جهانبخش

 

بیوگرافی بابک جهانبخش,بابک جهانبخش,عکس بابک جهانبخش

تصاویر بابک جهانبخش

 

بیوگرافی بابک جهانبخش,بابک جهانبخش,عکس بابک جهانبخش

 تصاویر بابک جهانبخش 

 

 بیوگرافی بابک جهانبخش,بابک جهانبخش,عکس بابک جهانبخش

 

منبع:vertu.mihanblog.com

  


ویدیو مرتبط :
آرتا جهانبخش پسر بابک جهانبخش(مامان تولدت مبارک) منوبابک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور مجری پرحاشیه «ماه عسل» در کنسرت بابک جهانبخش



حضور مجری پرحاشیه «ماه عسل» در کنسرت بابک جهانبخش

در شبی خاطرانگیز، بار دیگر خواننده «من و بارون » به برج میلاد رفت.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 27 شهریورماه 91 بابک جهانبخش،خواننده با احساس و خوش صدای موسیقی پاپ، بار دیگر به عشق و درخواست دوستداران و مخاطبانش به روی صحنه رفت تا «دوست دارم» را به گوش هوادارانش برساند.

این خواننده 15 همین ماه نیز در مرکز همایش های برج میلاد برای حمایت از زلزله زدگان آذربایجان شرقی کنسرتی را برگزار کرد و منافع آن را به زلزله زدگان اختصاص داد.در ابتدای کنسرت 27 شهریور بابک جهانبخش این خواننده ضمن اجرای قطعاتی از آلبوم «من و بارون» گفت: خدا را شکر می کنم برای آلبوم «من و بارون» اتفاق های خوبی افتاد و از شما دوستان عزیز نیز ممنونم که در این اتفاق خوب سهیم بودید.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

احسان علیخانی، مهدی یراحی، شهرام شکوهی،سعید مدرس، یاحا کاشانی، احمد ایراندوست، کوشان حداد و محمد چناری از هنرمندانی بودند که در کنسرت 27 شهریور بابک جهانبخش حضور داشتند.

قطعاتی که بابک جهانبخش در این کنسرت اجرا کرد عبارت بودند از "ای دل"، "باور کن"، "اقرار"، "دوستت دارم"،"افسانه"، "چی شده"، "ایده آل"، "تازگیا"،"مواظب خودت باش"، "دریا"، "به خودت باختمت" و "منو بارون" که قطعه "منو بارون" دوبار اجرا شد.

ازدیگر اجراهای این برنامه اجرای مشترک رضا تاجبخش و بابک در آهنگ «دلم می خواست بفهمی ...» بود که حس زیبایی را درسالن به وجود آورد.از هنرمندانی که اعضا گروه بابک جهانبخش را تشکیل میدهند و با ابن گروه همکاری داشتند رضا تاجبخش (رهبرارکستر و نوازنده پیانو)،بابک ریاحی‌پور (نوازنده گیتار باس)، یاشار خسروی (سرپرست گروه و نوازنده ساکسیفون)، ایلیار خسروی (درامز)، میلاد سعدی (پرکاشن)، اشکان آبرون (کیبورد)، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، بهنام حکیم (بوزوکی) و انوش تقوی ( همخوان ) می باشند.

کنسرت بزرگ بابک جهانبخش 27 شهریور در دو نوبت 18:30 و 21:30 به تهیه‌کنندگی محمدرضا خانزاده مدیر عامل موسسه فرهنگی، هنری اکسیر نوین در برج میلاد برگزار‌شد./شبکه ایران