فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بیانسه راز موفقیت ازدواج خود را فاش کرد !



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

بیانسه راز موفقیت ازدواج خود را فاش کرد !

بیانسه معتقد است آشنایی پیش از ازدواج او و همسرش جی زد و شناخت کاملی که از یکدیگر داشتند ، کلید موفقیت زندگی مشترک آنهاست.

بیانسه و جی زد قبل از اینکه عاشق یکدیگر شوند و با هم ازدواج کنند حدود یکسال با یکدیگر دوست و همکار بودند و یکدیگر را کاملا" می شناختند و از نظر بیانسه همین شناخت و همکاری باعث شده است که آنها یک ازدواج موفق و محکم داشته باشند و روابطشان اینقدر محکم و استوار باشد.

او گفت:« من و همسرم قبل از اینکه عاشق یکدیگر شویم و تصمیم بگیریم ازدواج کنیم ، حدود یکسال دوست و همکار بودیم و در کارهای مختلف با هم همکاری می کردیم.»

« پایه و اساس یک رابطه ، برای ادامه آن خیلی مهم و حیاتی است . باید برای ازدواج کسی را انتخاب کنید که قبل از اینکه عاشقش شوید دوستش داشته باشید و او را کاملا" بشناسید، فردی که کاملا" صادق باشد.»

« اگر من با چنین مردی آشنا نشده بودم و ازدواج نکرده بودم هرگز نمی توانستم به جایگاهی که در حال حاضر دارم برسم. آشنایی قبلی من با جی زد و شناختن او باعث شد که ازدواج من چنین پایه های محکمی داشته باشد. او در مراحل مختلف زندگی ام به من کمک کرده است.»/آفتاب


ویدیو مرتبط :
فاش شدن راز فراستی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راز‌های دكوراسیونی فاش شده


ایده‌ها و کلک‌های زیرکانه مطرح شده در این نوشته، راز‌هایی است كه طراحان دكوراسیون آنها را فاش كرده‌اند، این رازهای فاش شده، گنجینه‌ای برای جلوه‌دار كردن دكوراسیون شماست.