فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«به دردنخورها» در صدر گیشه سینماهای آمریکا



 

 

«به دردنخورها» در صدر گیشه سینماهای آمریکا

 

صدر گیشه سینماهای آمریكا پایان هفته گذشته حال و هوایی مردانه داشت چون فیلم «به دردنخورها» تولید کمپانی لاینزگیتکه سیلوستر استالون و کلی بازیگران مرد دیگر در آن نقش آفرینی کرده اند، در بالاترین ردیف فهرست پرفروش ها قرار گرفت.

 

فیلم «به درد نخورها» تولید کمپانی لاینزگیت در بالاترین ردیف فهرست پرفروش های سینماهای آمریكا قرار گرفت.

هالیوود ریپورتر نوشت: این فیلم اکشن که موضوع آن درباره یک عده سرباز مزدور است و استالون علاوه بر کارگردانی در نوشتن فیلمنامه آن نیز همکاری داشته، با نمایش در ۳ هزار و دویست و هفتاد سالن در آمریکا، نزدیک به ۱۳۰۳ میلیون دلار فروش داشت.

البته در این بین زنان سینمارو دست از مبارزه برنداشتند و با تماشای فیلم زنانه «بخورید و دعا کنید و عشق بورزید» که براساس یک کتاب خاطرات پرفروش به همین نام ساخته شده و در ۳ هزار و هشتاد و سینما به نمایش گذاشته شده، در جایگاه دوم قرار گرفت. داستان این فیلم درباره زنی (جولیا رابرتس) است که پس از جدایی از همسرش در جستجوی شادی دست به جهانگردی می زند. این فیلم (تولید شرکت سونی) ۸.۵ میلیون دلار فروش داشت.

فیلم کمدی «آدم های دیگر» با بازی ویل فرل و مارک والبرگ که هفته گذشته درصدر جدول پرفروشترین ها قرار داشت، این هفته با دو پله سقوط، ردیف سوم را به خود اختصاص داد. فیلم نوجوانانه «اسکات پیلگریم دربرابر دنیا» که اقتباسی از یک رمان است، با فروش ۴.۶ میلیون دلار در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت. فیلم «آغاز» لئوناردو دی کاپریو هم در ردیف پنجم قرار گرفته است.... / خبرگزارى ایلنا 


ویدیو مرتبط :
"تک تیرانداز آمریکایی " در صدر پرفروش های سینمای آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آواتار در بریتانیا هم صدر گیشه را از دست داد



 

 

آواتار در بریتانیا

 

فیلم «آواتار» که درحال حاضر لقب پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما را یدک می‌کشد، روزهای صدرنشینی‌اش در گیشه سینماهای بریتانیا به پایان رسید و جایگاه نخست را به فیلم پرستاره «روز والنتاین» واگذار کرد و در رده دوم جدول قرار گرفت.



رویترز نوشت: رده سوم به فیلم «مرد گرگ نما» که بنیچیو دل تورو بازیگر اصلی آن است، اختصاص دارد و کارتون «پرنسس و قورباغه» پس از آن ر جایگاه چهارم ایستاده است.



رده پنجم هم به فیلم «پرسی جکسون و خدایان یونانی» که بازیگرانی چون پپیرس برازنان و اوما ثورمان در آن حضور دارند، رسید.



فیلم بالیوودی «اسم من خان است» یک پله بالا تر از فیلم «شکست ناپذیر» کلینت که داستان آن درباره «نلسون ماندلا» است، قرار گرفت.



فیلم «یک مرد مجرد» که کالین فرث در آن نقش یک مرد عجیب و غریب را بازی می کند، در رتبه هشتم جدول پر فروش ترین های سینمای بریتانیا قرار گرفت.