فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بهروز افخمی؛ از عروس تا آذر، شهدخت ...


بهروز افخمی شاید اولین و تنها نماینده مجلس باشد که با شلوار جین و تی شرت آستین کوتاه وارد ساختمان بهارستان می‌شد. او در آن سال‌ها به نظر شر و شور بیشتری داشت و حتی به دنبال تاسیس تلویزیون خصوصی هم بود.


ویدیو مرتبط :
کلیپی از فیلم عروس ساخته بهروز افخمی(1369)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجادله مانی حقیقی و بهروز افخمی به «آذر...» ختم شد+عکس



 اخبار فرهنگی - مجادله مانی حقیقی و بهروز افخمی به «آذر...» ختم شد+عکس

مانی حقیقی بازیگر و کارگردان هم به گروه بازیگران «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» پیوست.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» آخرین ساخته بهروز افخمی شنبه 16 آذر  به پایان رسید که طبق اعلام روابط عمومی این پروژه سینمایی مانی حقیقی در روزهای پایانی به جمع بازیگران این فیلم پیوسته است.

 

اخبار,اخبار گوناگون,مجادله مانی حقیقی و بهروز افخمی

 

حضور حقیقی در این فیلم در حالی اتفاق می افتد که مجادله کلامی این دو فیلمساز طی ماه گذشته بشدت جنجال آفرین شد و لحن و ادبیات به کار برده شده از سوی طرفین به گونه‌ای بود که در خوش بینانه ترین حالت هم هیچ کس فکر نمی کرد جنگ لفظی مانی حقیقی و بهروز افخمی به این نقطه ختم شود.

افخمی این فیلم را بر اساس رمانی از مرجان شیرمحمدی جلوی دوربین برده است و حقیقی در این فیلم در نقش کارگردان ایفای نقش می کند.

 

اخبار,اخبار گوناگون,مجادله مانی حقیقی و بهروز افخمی

 

 مهدی فخیم زاده، گوهر خیراندیش، رامبد جوان، مرجان شیر محمدی، امیرعلی دانایی و... بازیگران آخرین ساخته افخمی هستند.


«آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» درباره خانواده‌ای است که به خاطر سفر ده روزه‌ی یکی از فرزندانشان به کشور، در باغچه‌ای در دماوند دور هم جمع می شوند. آخرین ساخته بهروز افخمی در جشنواره فیلم فجر به نمایش در خواهد آمد.

اخبارفرهنگی - شبکه ایران