فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بهترین پدر هالیوودی چه کسی است ؟ +عکس



بهترین پدر هالیوودی چه کسی است ؟ +عکس

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: این روزها "بن افلک" مشهور و معروف و نامزد سابق "جنیفر لوپز" هرکجا که پا میگذارد نشانه ای به همراه دارد که باعث شد او بهترین پدر هالیوودی لقب بگیرد.
او که اخیرا جایزه بهترین کارگردانی اسکار را از آن خود کرد در تازه ترین حضورهایش در مراسم گوناگون دست نوشته های دخترانش "ویولت و سرافینا" روی دستانش را به همراه دارد.

بن افلک,,بن افلک نامزد سابق جنیفر لوپز

اولین بار در مراسم اسکار او در حالی شکار عکاسان شد که دستش را در جیبش رو برده بود اما آثار دست خطی کودکانه روی است او کاملا مشخص بود.
این نوشته که به نظر میرسید دست خط دختر بزرگتر او باشد عبارت "من پدر را دوست دارم، موفق باشی" را نشان میداد.
به نظر میرسد او ازدواج موفقی داشته است و "جنیفر گارنر" همسرش همیشه همراه اوست و بزرگترین حامی وی و کارهایش شناخته شده است.
او در مصاحبه اش گفته بود دست خط کودکانش را به خاطر خوش شانسی همیشه روی دستانش به همراه دارد . او میگوید : اگرچه نمیدانم واقعا این کار موثر است یا خیر اما حدس میزنم که باید موثر باشد . فکر میکنم در آینده آثار بیشتری از دست خط بچه ها را همراه من خواهید دید. بچه ها مهمترین اعضای زندگی ما هستند و من همسرم طوری برنامه ریزی کرده ایم که همواره یکی از ما در کنار بچه ها باشد..../pardad.ir


ویدیو مرتبط :
‫ستاره های زن هالیوودی و اثبات زیبایی چهره خود بدون گریم (عکس)‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: هالیوودی ها در کنار پدر و مادرهایشان


اگر می خواهید با پدر و مادر ستاره های هالیوود آشنا شوید، بد نیست به این عکس ها نگاهی بیاندازید. ما در اینجا تصاویری از چهره ها را در کنار خانواده هایشان برایتان آورده ایم.