فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بزرگترین راز خواننده آهنگ تایتانیک سلن دیون +عکس



بزرگترین راز خواننده آهنگ تایتانیک سلن دیون +عکس

به گزارش پرداد به نقل از بیوتی نیوز: "سلن دیون" خواننده 45 ساله هالیوودی که به دلیل آهنگ مشهورش در فیلم پر فروش تایتانیک به شهرت جهانی رسید در یک مصاحبه تلویزیونی پرده از راز بزرگترین کمد خانه اش برداشت.

سلن دیون,خواننده آهنگ تایتانیک,تصاویر سلن دیون

 

خواننده آهنگ تایتانیک مصاحبه اش اعلام کرد در خانه گرانقیمت 71 میلیون دلاری اش در فلوریدا کمد بزرگی قرار دارد که جایگاه کلکسیون کفشهای اوست و بیش از 3000 جفت کفش را در خود جای داده است. شنیده میشود خانه بزرگ این خواننده هالیوودی یکی از مجلل ترین و باشکوه ترین خانه ها درمیان ستارگان هالیوودی است.


سلن دیون در این مصاحبه عنوان کرد : خانه ما بسیار بزرگ است ، ما حتی یک خشک شویی در خانه داریم. او ادامه داد همه به خوبی میدانند که من دیوانه وار عاشق خریدن کفش هستم بنابراین زیباترین کمد خانه ام جایی است که کفشهایم را درآن نگهداری میکنم. زمانیکه مجری برنامه از او پرسید دقیقا چند جفت کفش دارد او جواب داد : کمی بیش از 3 هزار جفت.

سلن دیون,خواننده آهنگ تایتانیک,تصاویر سلن دیون


سلن دیون ادامه داد که انتخاب کفش از میان این همه کفشی که او به عنوان کلکسیون نگهداری میکند کار مشکلی است به صورتیکه که گاهی وی ترجیح میدهد به جای این انتخاب دشوار یک جفت کفش جدید بخرد./پرداد

 

 


ویدیو مرتبط :
سلن دیون. تایتانیک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قصر 14 میلیون پوندی خانم خواننده سلن دیون! + عکس



اخبار,اخبار فرهنگی,سلن دیون

اخبار فرهنگی و هنری - قصر 14 میلیون پوندی خانم خواننده سلن دیون! + عکس

عمارت اعیانی و شگفت انگیز "سلن دیون" واقع در جزیره ای خصوصی در کبک کانادا به قیمت 14 میلیون پوند در معرض فروش قرار گرفت...

 عمارت اعیانی و شگفت انگیز "سلن دیون" واقع در جزیره ای خصوصی در کبک کانادا به قیمت 14 میلیون پوند در معرض فروش قرار گرفت. این خانه زیبا دارای 6 اتاق خواب٬کتابخانه ٬سالن ورزشی ٬اتاق بازی کودکان واستخر است که در سال 2001 ساخته شده و 4 طبقه است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,سلن دیون

 

اخبار,اخبار فرهنگی,سلن دیون

 

مسئول فروش این ملک اظهار داشت:این خواننده مشهور قصد فروش این خانه به سبک فرانسوی را دارد و به همراه مبلمان خاص و کارهای هنری درون آن به فروش خواهد رسید.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,سلن دیون

 

اخبار,اخبار فرهنگی,سلن دیون

 
وی افزود:این عمارت، خانه ای شگفت انگیز در یک جزیره خصوصی است که خریدار آن علاوه بر زیبایی معماری٬ مجذوب طراحی داخلی آن خواهد شد.این خواننده معروف چندی پیش به خاطر مبتلا بودن همسرش به سرطان مدتی از کار کناره گیری کرده است.
اخبار فرهنگی - توریسم آنلاین