فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

برگزاری مهمانی در خانه بازیگر زن یک نفر را به کام مرگ کشاند



اخبار,اخبارفرهنگی,سینمای هالیوود

غرق شدن یک مرد در استخر خانه دمی مور بازیگر سینمای هالیوود، این بازیگر را شوکه کرد.

به گزارش  خبرآنلاین، دمی مور اعلام کرد که پس از شنیدن خبر مرگ یک جوان 21 ساله در استخر خانه‌اش واقع در لس‌آنجلس کاملا شوکه شده است. بازیگر 52 ساله هالیوود گفت که در هنگام وقوع این حادثه در خانه حضور نداشته و مهمانی توسط دستیار او برگزار شده است. او این اتفاق را یک «تراژدی غیرقابل‌تصور» خواند.

مقامات مسئول با اعلام اینکه فرد غرق شده، ادنیلسون استیون وال نام دارد، اعلام کردند که دمی مور در زمان وقوع این حادثه ناگوار در خانه حضور نداشته و این مرد 21 ساله بدلیل ناآشنایی به فن شنا در استخر غرق شده است.

دمی مور بیشتر به خاطر بازی در فیلم «روح» به کارگردانی جری زاکر شناخته می‌شود. او حضور در فیلم‌هایی همچون «داغ ننگ» و «فرشتگان چارلی» را در کارنامه کاری خود دارد.

پلیس لس‌آنجلس با بیان این خبر که فرزندان دمی مور در این خانه مشغول برگزاری یک مهمانی بود‌ه‌اند، اعلام کرد که هنوز مشخص نیست که این حادثه در طول مهمانی اتفاق افتاده است یا خیر.


  اخبار  فرهنگی  -  خبر آنلاین 


ویدیو مرتبط :
سیلی که چند نفر را به کام مرگ کشاند!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آتش عشق پسر جوان 2 زن و یک مرد را به کام مرگ کشاند



مرد جوان که پس از شکست عشقی با آتش زدن خانه ویلایی مرگ سه نفر را رقم زده بود، با حکم قضات دادگاه کیفری استان تهران به سه بار قصاص محکوم شد.

  دوم تیر سال 91 ماموران پلیس دماوند در جریان آتش سوزی در ویلایی در حوالی شهرستان دماوند قرار گرفتند. با حضور تیم جنایی در محل جنایت مشخص شد، در زمان آتش سوزی پنج نفر در داخل ویلا حضور داشتند که دو زن سالخورده به نام های «محبوبه» و «فروغ» و پسر جوانی که «مختار» نام داشت بر اثر شدت سوختگی جان خود را از دست داده بودند.

صاحب ویلا به نام «فریده» که در محل حادثه حضور داشت در جریان تحقیقات گفت: همسرم به نام حمید ویلای من را به آتش کشید. مدتی قبل با «حمید» آشنا شدم، اما بعد فهمیدم این رابطه اشتباه است و نمی توانم به زندگی با او ادامه دهم، به «حمید» گفتم تو چند سال از من کوچک تر هستی و نباید با هم باشیم و درخواست کردم جدا شویم اما او دست بردار نبود، می گفت عاشقم شده است. وقتی «حمید» متوجه شد دیگر نمی تواند به رابطه با من امید داشته باشد تهدیدم کرد و گفت رویم اسید می پاشد و کاری می کند که نتوانم زندگی کنم.

وی ادامه داد: برای مدتی از تهران رفتم تا مرا فراموش کند. روز حادثه در ویلا بودم که صدای فریادهای «حمید» را بیرون از خانه شنیدم. به من گفت بنزین با خودش آورده و اگر به حرفش گوش ندهم، خودش را آتش می زند. بیرون رفتم تا آرامش کنم که یکدفعه گالن بنزین را بلند کرد تا روی من بریزد، داخل خانه رفتم و در را هم قفل کردم. متوجه نشدم چطور خانه را آتش زد.

در ادامه تحقیقات «حمید» دستگیر شد که در بازجویی ها گفت: من قصد قتل نداشتم و فقط می خواستم «فریده» را بترسانم.با تکمیل تحقیقات و شکایت اولیای دم قربانیان، وی برای بازسازی صحنه قتل به محل جرم منتقل شد و یک بار دیگر جزئیات را برای ماموران اداره آگاهی توضیح داد. پس از جمع آوری مدارک، کیفرخواست متهم صادر شد و حمید صبح دیروز در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه که به ریاست قاضی عزیزمحمدی برگزار شد، اولیای دم قربانیان برای حمید درخواست قصاص کردند.

در ادامه فریده در جایگاه قرار گرفت و گفت: ویلا را اجاره داده بودم و روز حادثه به آنجا رفتم که حمید هم خودش را به ویلا رساند. من دیگر علاقه ای به ادامه زندگی با او نداشتم که حمید با تهدید اقدام به آتش سوزی کرد.

رئیس دادگاه سپس با تفهیم اتهام به حمید از او خواست به دفاع از خود بپردازد که مرد 37 ساله با رد اتهام قتل عمدی گفت: مدتی بود که بافریده اختلاف داشتیم و روز حادثه برای پیدا کردن او با ویلا تماس گرفتم که مرد ناشناسی تلفن را جواب داد و مدعی شد برادر فریده است. می دانستم که او برادر ندارد به همین خاطر راهی ویلا شدم. وقتی به ویلا رسیدم، فریده آنجا بود. بنزین را روی خودم ریخته و تهدید کردم اگر فریده به زندگی با من ادامه ندهد خودم را آتش می زنم. بعد یکی از افرادی که داخل ویلا بود به سمت من آمد و مرا آرام کرد، اما به دلیل این که بخار بنزین به بخاری رسیده بود، ویلا آتش گرفت.

در پایان جلسه دادگاه یکی از شاهدان ماجرا در جایگاه قرار گرفت و اظهار کرد: من ندیدم که متهم روی خودش بنزین بریزد. او تهدید می کرد قصد آتش زدن ویلا را دارد.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، رئیس دادگاه و چهار قاضی مستشار برای صدور حکم وارد شور شده و حمید را به سه بار قصاص محکوم کردند. 

 

 اخبار  حوادث  - جام جم