فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«برهوت » در جاده آمل تمام شد



 

 

«برهوت » در جاده آمل تمام شد

تصویربرداری برهوت به کارگردانی شهرام شاه حسینی در جاده امامزاده هاشم آمل به پایان رسید که در روز آخر بهاره افشاری و احسان عیوضی نژاد جلوی دوربین شاه حسینی رفتند.

 

این فیلم تلویزیونی هم اکنون در مرحله تدوین توسط خشیار موحدیان و سعید سیاح قرار دارد

این پروژه طی ۲۴ روز کاری به اتمام رسید و اکثر لوکیشنهای آن در تهران و حومه تصویربرداری شد. "برهوت" داستان دختری به نام آذر می باشد که در شبی که به دنبال مادر خود می گردد ناگهان تصادف می کند و منجر به فوت جوانی می شود آذر از صحنه فرار می کند ، واین فرار برای او تبعات فراوانی به دنبال خواهد داشت که ...

از جمله بازیگران این فیلم تلویزیونی می توان به : بهاره افشاری ، محمد حاتمی ، احسان عیوضی نژاد ، احمد ساعتچیان ، سوگل طهماسبی ، اسطوره خوش رزم ، سروش بیات ، پیام اینالویی و ... اشاره کرد.

عوامل فیلم تلویزیونی "برهوت" عبارتند از : مدیر تصویر برداری : محمد ناصری ، صدابردار : منصور شهبازی ، طراح صحنه : امیرحسین بابائیان ، مدیر تولید : سید حسین یعقوبی ، دستیار اول و برنامه ریز : حسین خضوعی ، دستیار دوم کارگردان : مینا تیموری ، منشی صحنه : هدیه نصیری ، طراح لباس : مرضیه کرمی ، طراح گریم : اعظم بیات ، مدیر تدارکات : رضا ریاحی ، دستیار تهیه کننده : سعید پروینی ، مدیر روابط عمومی : امیر امیری ، مجری طرح موسسه فرهنگی هنری وصف صبا

"برهوت" به سفارش گروه انقلاب و دفاع مقدس مرکز سیما فیلم تولید شده است..../ برنا


ویدیو مرتبط :
هراز نیوز: تصادف در جاده آمل به بابل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زورگیران پسر دانشجو را در جاده آمل کشتند و اموالش را دزدیدند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

زورگیران پسر دانشجو را در جاده آمل کشتند و اموالش را دزدیدند

روزنامه ایران: راز جنایت نیمه شب زمستانی در جاده تاریک آمل با تجسس‌های علمی و اطلاعاتی پلیس فاش شد. در این جنایت هولناک 4 زورگیر با کشاندن دانشجوی رشته مهندسی معماری به منطقه گاودشت بابل، وی را با ضربات چاقو از پای درآورده بودند.

نیمه شب 20 بهمن ماه سال 90 در حالی که باران شدیدی می‌آمد و هوا بسیار سرد بود، راننده یک تاکسی بی‌سیم در مسیر جاده قدیم آمل به بابل پیکر بی‌جان پسر جوانی را دید که همه لباسش خون آلود بود و در کنار حاشیه گلی جاده روی زمین افتاده بود. راننده تاکسی کنار جاده توقف کرد و خود را بالای سر پسر جوان رساند و دید دیگر نفس نمی‌کشد. راننده جوان به سرعت مأموران پاسگاه پلیس منطقه را در جریان قرار داد.

دقایقی بعد تیمی از مأموران پلیس خود را به محل رها شدن جسد رساندند و تحقیق درباره علت و چگونگی وقوع حادثه را در دستور کار خود قرار دادند. بررسی‌های مقدماتی پلیس نشان داد پسر جوان با ضربات چاقو به پهلو‌ها و شکمش از پای درآمده است. با اطلاع دادن ماجرای کشف جسد به بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب بابل، بازپرس مهدوی از شعبه دوم دادسرای بابل پای در قتلگاه گذاشت و دستور ردیابی عاملان قتل خاموش را صادر کرد.

در جریان تجسس‌های میدانی از لباس‌های قربانی یک کارت ویزیت به دست آمد که نام و شماره تلفن دانشکده فنی طبری بابل روی آن دیده می‌شد. همین سرنخ کافی بود تا مشخص شود که قربانی حادثه «مهدی عرب» نام داشته و از دانشجویان رشته مهندسی معماری این دانشکده بوده است. پلیس که احتمال می‌داد دوستان قربانی درباره علت قتل وی اطلاعاتی داشته باشند، آنان را تحت تحقیق گرفت. در جریان این بررسی‌ها مشخص شد که مهدی –قربانی جنایت- دانشجوی ترم 5 دانشکده بوده و از دانشجویان ممتاز دانشکده به حساب می‌آمده. پلیس از دوستان قربانی حادثه شنید که از مدتی پیش به همراه وی یک دفتر مهندسی در حوالی میدان شهید کشوری بابل دایر کرده و با هم کار می‌کردند.

این درحالی بود که خانواده مهدی نیز با آگاهی از ماجرای قتل پسرشان در بازجویی‌ها گفتند که مهدی هر روز تا ساعت 10 شب به همراه دوستانش در دفتر کار می‌کرد و با پایان کار به خانه می‌آمد. تنها در صورتی که هوا بارانی بود ترجیح می‌داد به خانه یکی از دوستانش برود. پدر مهدی می‌گفت: پسرم از ورزشکاران مطرح دانشگاه و دروازه‌بان تیم فوتبال دانشگاه بود و ما به سلامت وی افتخار می‌کردیم.

پراید سیاه، سرنخ کشف قتل

با این ادعاها دوست صمیمی مهدی تحت بازجویی قرار گرفت و ادعا کرد که شب حادثه چون تولد یکی از بستگانش بود مهدی باوجود بارانی بودن هوا تصمیم گرفت به خانه پدری‌اش در ساری برود. کارآگاهان جنایی از آنجایی‌که مسیر حرکت مهدی تا مکانی که باید سوار خودرو می‌شد در حوالی بانک رفاه قرار داشت، با دستور بازپرس فیلم دوربین‌های مداربسته بانک را مورد بازبینی قرار دادند. در جریان این بررسی‌ها مشخص شد که قربانی حادثه ساعت 22شب از مقابل محل نصب دوربین عبور کرده و سوار یک پراید سیاه رنگ شده است اما به دلیل فاصله زیاد شناسایی پلاک و مشخصات سرنشینان آن ممکن نبود. با به دست آمدن این سرنخ فرضیه گرفتار آمدن قربانی حادثه در چنگال زورگیران قوت گرفت.

 

پلیس با طرح این فرضیه درباره وسایلی که در شب حادثه به همراه مهدی بود تحقیق کرده و دریافت که لپ​تاپ، موبایل و پول‌هایش به سرقت رفته است. در حالی که به نظر می‌آمد تحقیقات پلیسی با بن​بست روبه‌رو شده است، مرد جوانی با مراجعه به پلیس آگاهی بابل ادعا کرد شب حادثه هنگامی که برای رفتن به خانه سوار یک پراید سیاه با چهار سرنشین شده بود، ‌آنان پس از مسافتی با قرار دادن چاقویی زیر گلویش دار و ندارش را به سرقت برده و وی را کتک زده‌اند. با نشانی‌هایی که این مرد از مشخصات ظاهری سرنشینان پراید در اختیار مأموران قرار داده بود، ‌پلیس توانست رد صاحب خودرو را در یکی از روستا‌های اطراف بابل به دست آورد. با شناسایی مخفیگاه این زورگیر، پلیس وی را در خانه‌اش بازداشت کرد. مرد زورگیر باوجود اینکه در تحقیقات نخستین هرگونه اطلاعی از ماجرای قتل دانشجوی معماری را نپذیرفت، وقتی دید که مأموران وی را عامل جنایت شناخته‌اند لب به اعتراف باز کرد و راز سرقت مرگبارش به همراه چند تن از دوستانش را فاش کرد.

وی گفت: شب جنایت در حوالی میدان شهید کشوری بابل برای شکار طعمه‌ای پرسه می‌زدیم که پسر جوانی توجه ما را به خود جلب کرد. وی را سوار کردیم تا نزدیکی قائمشهر هم بردیم اما در آنجا یکی از همدستانم که در صندلی عقب نشسته بود چاقویی را از زیر لباس‌هایش بیرون آورده و در پهلوی وی قرار داد. مسیر را تغییر داده و به جاده قدیم آمل به بابل رفتیم. هرچه داشت را گرفته و وی را از خودرو پیاده کردیم. اما وی مقاومت می‌کرد. با همدستی دوستانم چند ضربه چاقو به وی زده و پا به فرار گذاشتیم. کارآگاهان که توانسته بودند پرده از راز قتل جوان دانشجو بردارند با اطلاعاتی که مرد زورگیر از سایر همدستانش در اختیارشان قرار داده بود، ‌سه زورگیر جنایتکار دیگر را نیز ردیابی کردند.

بنابراین گزارش، هر سه مرد خطرناک به زورگیری و قتل در شب زمستانی اعتراف کرده​اند و تحقیقات برای افشای دیگر زورگیری‌های آنان ادامه دارد./روزنامه ایران