فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

برهنه شدن توهین آمیز مدونا برای همدردی با خانواده "مالالا" +عکس



برهنه شدن و همدردی توهین امیز مدونا با خانواده "مالالا" دختر پاکستانی که قربانی گروه طالبان شده بود همه را شوکه و پاکستانی ها را عصبی کرد.

برهنه شدن مدونا , برهنه شدن توهین آمیز مدونا
این خواننده معروف 52 ساله روی صحنه اجرای موسیقی زنده اش در حمایت از دختر معصوم 14 ساله پاکستانی که اخیرا توسط سه عضو گروه طالبان مورد اصابت گلوله قرار گرفته است در مقابل چشمان هزاران طرفدارش برهنه شد.
او خطاب به حضار گفت " میخواهم صحبت جدی با شما داشته باشم. اتفاقی که برای این دختر رخ داده است مرا به شدت تحت تاثیر قرار داد . او در وبلاگش در مورد اهمیت تحصیل زنان مطلبی نوشت که زندگی اش را از او گرفته است .من به خاطر او اشک ریختم . بیایید از کسانی که برای پیشرفت زنان فعالیت میکنند و در حمایت از تحصیل زنان از این آنان پشتیبانی کنیم.
وی بعد از بیان این جملات اقدام به برهنه شدن روی صحنه کرد و در اقدامی توهین آمیز در حالیکه پشتش را به جمعیت کرده بود نام "مالالا " که روی کمرش نقش بسته بود را در معرض نمایش قرار داد.
اما پاکستانی های سراسر دنیا این اقدام وی را توهینی به این دختر دانسته و آن را محکوم کردند. آنها در اعتراض به حرکت این خواننده در سایتهای اجتماعی دنیای مجازی به انتقاد پرداخته اند و اعتراض خود را اینگونه نشان دادند.

برهنه شدن مدونا , برهنه شدن توهین آمیز مدونا

برهنه شدن مدونا , برهنه شدن توهین آمیز مدونا
منبع : گروه خبری پرداد


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش یوفابه بنر توهین آمیز لورکوزنی ها(عکس)



در جریان دیدار چهارشنبه شب تیم های بایرلورکوزن و اتلتیکو مادرید، هواداران لورکوزن، بنری به ورزشگاه آورده بودند که روی آن، عباراتی توهین آمیز خطاب به اتلتیکو نوشته شده بود.

 یکی از نکات منفی این بازی که با برتری 1-0 ژرمن ها به اتمام رسید، همین بنری بود که روی آن هواداران اتلتیکو مادرید، حرامزاده های قاتل خطاب شده بودند. این مساله اشاره به مرگ هوادار دپورتیوو لاکرونیا در اطراف ورزشگاه ویسنته کالدرون(ورزشگاه اختصاصی اتلتیکو) دارد که حدود سه ماه قبل اتفاق افتاد.

همچنین سی‌ام سپتامبر 2010 بایر لورکوزن در جام یوفا به مصاف اتلتیکو مادرید رفت. این بازی با نتیجه مساوی 1-1 به پایان رسید. اما این بازی نکته‌ای داشت که هواداران لورکوزن آن را فراموش نکرده‌اند. حدود سیصد هوادار این تیم آلمانی در درگیری خونینی که در استادیوم اتفاق افتاد، از روی سکوها به پایین پرتاب شدند و این بنر به آن داستان نیز اشاره دارد.

یوفا با استناد به عکس ها و فیلم های موجود، قصد دارد مطابق اصل 16 آئین نامه انضباطی که بر اساس آن، هواداران هیچ باشگاهی حق آوردن بنر ها و پلاکاردهای توهین آمیز به ورزشگاه را ندارند، تحقیقات لازم در این زمینه را انجام داده و باشگاه لورکوزن را مورد جریمه قرار دهد.

اخبار,اخبار ورزشی,اخباربایرلورکوزن و اتلتیکو مادرید

 

اخبار ورزشی - ورزش 3