فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

برنامه شب یلدای محسن یگانه، بنیامین و چاوشی



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

برنامه شب یلدای محسن یگانه، بنیامین و چاوشی

رادیو فصلی مهر، همزمان با شب ولادت امام موسی کاظم (ع) و شب یلدا با میزبانی از هنرمندانی همچون اخشابی، یگانه، چاوشی، بنیامین بهادری، جواد رضویان، مهران رجبی به کار خود پایان می‌دهد.

اختتامیه رادیو فصلی مهر پنجشنبه 30 آذر همزمان با ولادت حضرت امام موسی کاظم (ع ) و شب یلدا از این شبکه به روی آنتن می رود.

گروه عصرگاهی رادیو مهر برنامه «یک قدم تا زمستان» را روز پنجشنبه از ساعت 16 تا 20 پخش می کند.گویندگی این برنامه را محمد سلوکی برعهده دارد.

شنوندگان رادیو مهر پنجشنبه پایان پاییز را در طولانی ترین شب سال با برنامه یلدای شنیدنی همراه خواهند شد. گروه شبانگاهی این شبکه از ساعت 20 تا نیمه شب میزبان هنرمندانی چون مجید اخشابی، محسن یگانه، محسن چاوشی، علیرضا شهاب بهرام حصیبی، بنیامین بهادری، جواد رضویان، مهران رجبی خواهد بود.

در یکی دیگر از بخش های برنامه یلدای شنیدنی، احمد دالکی پدر نجوم آماتوری ایران به بررسی علت طولانی بودن شب یلدا می پردازد . سید احمد وکیلیان به عنوان کارشناس برنامه به آداب و رسوم شهرهای مختلف ایران در شب یلدا را برای شنوندگان معرفی و بیان می کند.

در این شب بلند و طولانی دکتر طهرانبند مورخ و پژوهشگر متون تاریخی با حضور در این برنامه پیشینه تاریخی شب یلدا را بازگو خواهد کرد. حافظ خوانی یکی دیگر از آیتم های این ویژه برنامه است که با اجرای امیر نوری و رشید کاکاوند گوینده پیشکسوت رادیو پخش می شود.

همچنین همزمانی شب یلدا و ولادت امام موسی کاظم ارتباط زنده با شهر های کاظمین، مشهد وشیراز بر قرار می شود.

رادیو مهر پنجشنبه 30 آذر در دو بخش عصرگاهی ویژه برنامه شب یلدا از ساعت 16 تا 20، 20 تا نیمه شب با اجرای آرزو جعفر پور، ابوالفضل آقا خانی، حسین رفیعی، سید کمال هاشم زاده به سردبیری آرمان ستوده و تهیه کنندگی جواد فیاضی از رادیو مهر پخش می شود. رادیو مهر از اول فصل پاییز همراه با شنوندگان بوده و پس از برگزاری جشن شب یلدا و میلاد امام موسی کاظم (ع)به کار خود پایان داده و در فصلی جدید خورشید زمستانی با رادیو زمستانه طلوع می‌کند./سینماپرس

 


ویدیو مرتبط :
برنامه ی شب یلدای مترونوم با حضور نیما وارسته و بنیامین بهادری و فرید احمدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاریکاتور:بنیامین، رضا صادقی و محسن یگانه



 

کاریکاتور:بنیامین، رضا صادقی و محسن یگانه

 


منبع: مجله ایده آل