فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

برنامه تحویل سال احسان علیخانی چگونه است؟



اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای فرهنگی و هنری,علیخانی

ویژه‌ برنامه تحویل سال احسان علیخانی که با عنوان «سه ستاره» شناخته می‌شود، امسال علیرغم سال‌های گذشته که به بررسی تولیدات شبکه سه محدود بود، قرار است منتخبان تمامی شبکه‌های تلویزیونی در سال 94 را معرفی کند.

به گزارش ایسنا، منتخبان «سه ستاره» در هشت بخش بهترین مجریان برنامه‌های تلویزیونی، بهترین برنامه‌های ورزشی، بهترین برنامه‌های تخصصی، بهترین گزارشگران، بهترین مجموعه‌های تلویزیونی، بهترین تیتراژها و بهترین بازیگران مرد و زن معرفی می‌شوند.

بر این اساس، تولیدات شبکه‌های مختلف سیما توسط گروه داوری بررسی خواهند شد و از هر بخش شش الی هفت نفر با انتخاب داوران به مرحله نهایی می‌رسند و قرار است به مدت هشت شب به یکی از بخش‌ها پرداخته شود. در انتها این منتخبان توسط مخاطبان و در نهایت سه منتخب از هر بخش انتخاب می‌شود.

بر اساس این گزارش، برنامه «سه ستاره» به مدت هشت شب پیش از عید و از هفته آینده به روی آنتن خواهد رفت و مرحله نهایی آن با حضور منتخبان در آستانه تحویل سال معرفی خواهد شد.

به نظر می‌رسد امسال علیرغم دوره‌های گذشته احسان علیخانی اجرای این برنامه را بر عهده بگیرد؛ البته او به عنوان تهیه‌کننده در برنامه «سه ستاره» مطرح است.

به گزارش ایسنا، «سه ستاره» بخش جنبی دارد که در آن قرار است بهترین فیلم اکران شده و همچنین بهترین ورزشکار مرد و زن در سال 94 انتخاب و معرفی شوند.

 

اخبار فرهنگی و هنری - ایسنا


ویدیو مرتبط :
خنده احسان علیخانی در ویژه برنامه تحویل سال 89

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجریان ویژه برنامه تحویل سال؟ خبری از احسان علیخانی نیست؟



اخبارفرهنگی وهنری,خبرهای فرهنگی وهنری,تحویل سال

مانند سال های گذشته تلویزیون قصد دارد با ویژه برنامه های خاصی به استقبال سال نو رفته و لحظات شادی برای مردم فراهم کند.

از قدیم گفتند: «سالی که نکوست از بهارش پیداست.»، پس خوشا آن سالی که بهارش این چنین متفاوت با اهالی هنر و چهره‌های برجسته سینما و تلویزیون آغاز شود.
در همین ابتدای سال، باز هم، مانند ادوار گذشته رسانه ملی با ماراتنی به نام ویژه برنامه‌های سال تحویل در رقابتی دوستانه قرار گرفته است.
 
شبکه یک سیما
علی ضیاء که اجرای برنامه سال تحویل 94 را به عهده داشت امسال هم نیز با ویژه برنامه ی«یکِ یک» به استقبال سال 95 میرود.
نگاه ظریف تهیه کننده این برنامه در ساخت بخش‌های مختلف این ویژه برنامه است که به عنوان یکی از ویژه‌های مطرح سال تلویزیون، توسط خود مردم ساخته می‌شود و در واقع این خود مردم هستند که ستاره ساز برنامه «یکِ یک» می شوند.
ویژه برنامه «یکِ یک» از ساعت 10 شب شنبه 29 اسفند سال 1394 آغاز می‌شود و تا 10 صبح یکشنبه سال 1395 با حضور اهالی هنر ادامه دارد.

شبکه دوسیما
شبکه دو سیما همچون سال‌های گذشته تا کنون تصمیمی برای ویژه برنامه نوروزی خود نگرفته و یا آنچه شواهد نشان می‌دهد،  تصمیم گیری درباره ویژه‌های نوروزی بخصوص سال تحویل  را به دقیقه نود موکول کرده است؛ اتفاقی که در چند سال گذشته همین شبکه در سکوت خبری  پیش رفته است.


اما ما اهالی رسانه همچنان منتظر آن هستیم که پس اجرای احسان علیخانی، فرزاد حسنی، آزاده نامداری و کامران نجف زاده که به نوبه خود جزئی از برنامه‌های پربیننده بودند، حالا  چه کسی و یا کسانی بر کرسی اجرای شبکه زندگی خواهند نشست و یا چه کسی سکانداری ویژه برنامه سال تحویل را در شبکه دو سیما برعهده می گیرد؟

شبکه سه سیما
احسان علیخانی امسال هم نیز متفاوت از سالهای گذشته با شگفتانه‌ای جدید در آغاز بهار 95 مهمان خانه‌های مردم ایران زمین می‌شود.
لازم به ذکر است که تهیه‌کنندگی این ویژه برنامه با عنوان «سه ستاره» را احسان علیخانی بر عهده دارد و قرار است باز هم این مجری در پشت دوربین قرار گیرد و اجرای برنامه را به فرد دیگری بسپارد.
این برنامه از پنج شنبه 13 اسفند ساعت 20 در حالی روی آنتن می‌رود که اجرای آن بر عهده وی نیست.

شبکه پنج
چندان اطلاعات چشمگیری تا این روزهای پایانی از شبکه پنج سیما به دست ما نرسیده است، اما آنچه که از کناره و پچ پچ‌های خبری به گوش ما رسید، همه دلالت بر بازگشت ژیلا صادقی است، که با فرم اجرایی متفاوت همانند دیگر شبکه‌های رسانه‌ی ملی سعی در به تصویر کشیدن بهاری نو و ورق زدن فصلی تازه را خواهد داشت.

شبکه جام جم
در این میان رقابت داغ شبکه‌های سیما؛ شبکه تلویزیونی جام جم که در سالهای اخیر در ویژه برنامه‌های سال تحویل، دارای برنامه‌ای شاخص نبود، امسال آستین‌های خود را بالا زده و با هدف به تصویر درآوردن نوروز باستانی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور، خود را بخشی از اولین چالش سال 95 دانسته است.


آنچه که شنیده‌ها و نقل و قول‌ها بیان می‌کند این برنامه پرستاره، با همکاری گروهی حرفه‌ای از اهالی هنر و عوامل تولیدی در ساختار و حرفی تازه، مرزهای خاکی و آبی را نادیده گرفته و سعی در شادی روزافزون و لبخند های مسرت بخش هموطنانمان در خارج از کشور دارد.

این شبکه بیش از یک ماه است که در سکوت کامل خبری مشغول به پیش تولید و فراهم کردن مقدمات «نوبهار» شده است.
ویژه برنامه «نوبهار»کاری از گروه اجتماعی شبکه تلویزیونی جام جم قرار است با حضور هنرمندان و ایرانیان مقیم خارج از کشور، فضایی شاد و مفرح را در واپسین روز اسفند و همچنین لحظات سال تحویل، فصلی نو را رقم بزند.

طبق آخرین اخبار دریافتی، ویژه برنامه «نوبهار» کاری از گروه اجتماعی شبکه تلویزیونی جام‌جم، به تهیه‌کنندگی مشترک محمد عبدالرحمانی و مجتبی کشاورز به روی آنتن این شبکه می رود.

 

اخبار فرهنگی و هنری - باشگاه خبرنگاران