فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

براد پیت و بدل او سر صحنه فیلم زامبی‌ها


فیلم ترسناک و آخرالزمانی «جنگ جهانی زد» با بازی براد پیت این روزها در مالت در حال فیلمبرداری است.

این فیلم را مارک فورستر بر مبنای رمان «جنگ جهانی زد» نوشته مکس بروکس کارگردانی می‌کند.

داستان «جنگ جهانی زد» از طریق مجموعه‌ روایت‌های مختلف بیان می‌شود که یک محقق بی‌نام گردآوری کرده است. او به دنبال ریشه‌ها و میزان شیوع و ابعاد نوعی بیماری مسری است که باعث تبدیل انسان‌ها به موجودات زامبی و نابودی نژاد بشری شده است.
براد پیت و بدل او
 
رمان «جنگ جهانی زد» یا WWZ سال 2006 منتشر شد. این کتاب دنباله‌ای بر رمان «راهنمای بقای زامبی» نوشته خود بروکس است که سال 2003 به بازار آمد.براد پیت اخیرا فیلم «درخت زندگی» به کارگردانی ترنس مالیک را روی پرده سینماها داشت. او برای فیلم‌های «دوازده میمون» و «مورد عجیب بنجامین باتن» نامزد اسکار بوده است.



منبع: خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
فیلم «خشم» با بازی براد پیت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آنجلینا جولی، براد پیت را در فیلم خود بازی می دهد



آنجلینا جولی، براد پیت را در فیلم خود بازی می دهد

 

آنجلینا ، در اولین تجربه کارگردانی خود که در هانگری فیلمبرداری می شود، برای براد پیت هم نقشی در نظر گرفت. او و این ستاره خوشتیپ هالیوود شش فرزند دارند.

 

پیت ۴۶ ساله ، صبح روز ۱۴ نوامبر با لباس رسمی در صحنه فیلمبرداری حاضر شد. یک منبع به مجله هفتگی آمریکا گفت: " آنجلینا او را استخدام کرده است."

در همین حال آنجلینا اقرار کرده است که که در ابتدا قصد داشته فقط دو فرزند داشته باشد. او در مجله وگو گفت: " من فقط برای دو فرزند برنامه ریزی کرده بودم " ولی " شما باید بدانید که از عهده چند فرزند بر می آیید و رابطه بچه ها با یکدیگر چگونه خواهد بود"

ممکن است شما یک فرزند داشته باشید ولی خواسته های همان یک فرزند آنقدر زیاد باشد که همه وقتتان را پر کند وشما به ا ین نتیجه برسید که اگر فرزند دیگری داشته باشید نمی توانید به اندازه کافی به او توجه کنید.اما ما احساس کردیم می توانیم مسئولیت فرزندان بیشتری را برعهده گیریم و حالا ما یک خانواده پرجمعیت و خیلی خیلی شاد داریم."

جولی گفت: پیت که در تاریخ ۱۸ دسامبر ۴۷ ساله می شود ، بی نهایت خوشتیپ وجذاب است.

او افزود : وقتی درباره او فکر می کنم می بینم که او یک دوست خیلی خوب و یک پدر فوق العاده است." وقتی او را با فرزندانمان می بینم بیشتر از وقتهای دیگر به این نتیجه می رسم که واقعا" خیلی دوستش دارم..../آفتاب

مترجم: فرشته مشاور