فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بد شانسی های کیم کارداشیان در اواخر دوران بارداری اش +عکس



بد شانسی های کیم کارداشیان در اواخر دوران بارداری اش +عکس

به گزارش پرداد به نقل از هالی وییر: "کیم کارداشیان" که شمارش معکوس جهت تولد فرزندش که گفته میشود دختر است را آغاز کرده است این روزها با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم میکند.

او که این روزها افزایش وزن بسیار زیادی را داشته است انتقادات بسیاری در این رابطه میشنود که به نظر میرسد باعث نگرانی او شده است. وی که به خاطر تناسب اندام و زیبایی اش همیشه سوژه رسانه ها بوده و تصاویرش روی مجلات مد و زیبایی به چشم میخورد این روزها به شدت بدقواره و چاق شده است. وی تصمیم گرفت برای کاهش افزایش وزن بی رویه اش به شیوه های ورزشی متوسل شود اما بحرانی که در باشگاه ورزشی دچارش شد و باعث شد شرایطش بحرانی تلقی شود باعث شد وی برای نجات جان جنینش ورزش را رها کند که این امر باعث شد وی هر روز بیشتر از روز قبل چاق شود. این اولین مشکل او در دوران بارداری بود.

اخیرا شایعاتی مبنی بر تیره شدن روابط او و "کانیه وست" به گوش میرسد به طوریکه از هفته ها پیش این زوج جدا نشدنی با هم دیده نشده اند و شنیده میشود زمانیکه کیم برای دیدن پدر فرزندش به فرانسه سفر کرد کانیه وست بدون توجه به این موضوع به میلان ایتالیا پرواز کرد و زمانیکه به لوس آنجلس بازگشت همه جا تنها دیده شد.

بعد از این شایعات اخیرا کیم کارداشیان در حالی توسط عکاسان شکار شد که به همراه دوستش در خودروی شخصی اش به دلایل نامعلومی توسط پلیس متوقف شده و گفته میشود پلیس او را با خودروی شخصی اش به اداره پلیس منتقل کرد. هنوز علت این بازداشت در خیابان مشخص نشده است.

کیم کارداشیان

 

کیم کارداشیان

 

کیم کارداشیان

 /پرداد

 


ویدیو مرتبط :
کیم کارداشیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تایید خبر بارداری کیم کارداشیان +عکس



 کیم کارداشیان,بارداری کیم کارداشیان

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: این ستاره 32 ساله و ثروتمند به صورت رسمی تایید کرد که او و "کانیه وست" منتظر تولد اولین فرزندشان هستند.

"کانیه وست" که ظاهرا از این قضیه خیلی خوشحال است شب گذشته کنسرتش را برای چند لحظه متوقف کرده و از تماشاچیان خواست مادر فرزندش را تشویق کنند. این حرکت او باعث سر و صدای زیاد تماشاچیان شد و در میان تشویق و صدای جیغ و سوت آنان "کیم کارداشیان" در کنار وی روی صحنه قرار گرفت.
این دو مدت 8 ماه است با هم زندگی میکنند و این در حالی است که "کیم کارداشیان" هنوز رسما از همسر سابقش "کریس همفریس" جدا نشده است.
علت طولانی شدن طلاق رسمی این زوج دادگاههایی است که به خواسته "کریس همفریس" مبنی بر تقلبی بودن ازدواج 72 روزه اش صورت میگیرد.
خبر بارداری کیم باعث خوشحالی زیاد خانواده اش  شده است . آنها در توئیتر برای این زوج پیامهایی گذاشتند و این اتفاق خوشحال کننده را به آنها تبریک گفته اند.

  کیم کارداشیان,بارداری کیم کارداشیان

 

 کیم کارداشیان,بارداری کیم کارداشیان

  منبع:pardad.ir