فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بازی همسر پیمان ابدی در «تنهایی لیلا» +عکس



اخبار , اخبار فرهنگی, همسر پیمان ابدی

«ساناز نوروززاده» همسر زنده یاد «پیمان ابدی» بدلکار معروف سینما و تلویزیون در اولین حضور جلوی دوربین در مجموعه «تنهایی لیلا» ایفای نقش کرده است.

در دومین قسمت سریال «تنهایی لیلا» بازیگر جدیدی در نقش سمانه (دختر عموی لیلا) ظاهر شد که شاید چهره‌اش آشنا نباشد اما نامش را پیش از این بارها به مناسبتی دیگر شنیده بودیم.

 

ساناز نوروززاده همسر زنده یاد پیمان ابدی. او که ترجیح داد تا پایان پرونده ماجرای مرگ پیمان ابدی و فروکش کردن حاشیه‌ها وارد این عرصه نشود و اخیراً خبر آغاز فعالیت بازیگریش شنیده شد، حالا با بازی در یکی از نقش‌های اصلی سریال «تنهایی لیلا» رسما به جمع بازیگران سینما و تلویزیون پیوسته است.

 

سریال تنهایی لیلا ساخته محمدحسین لطیفی و با تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی است که هرشب ساعت ٢١ از شبکه ٣ سیما پخش میشود و بازیگرانی مثل مینا ساداتی، بهروز شعیبی، حسن جوهرچی،  سام قریبیان، حسن پورشیرازی، اکبر زنجانپور، آفرین عبیسی، نسرین مقانلو، اندیشه فولادوند در آن بازی دارند.

اخبار فرهنگی - فارس


ویدیو مرتبط :
زیباترین سکانس عاشقانه تنهایی لیلا-التماس لیلا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همسر "پیمان ابدی" بازیگر شد +عکس



اخبار,اخبار فرهنگی,همسر پیمان ابدی

اخبار فرهنگی و هنری - همسر "پیمان ابدی" بازیگر شد +عکس

فیلم «یک استکان چای تلخ» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حمید کوهپایی ساخته شد. بنا بر این گزارش، در این فیلم سینمایی کاظم مهبوتیان و ساناز نوروز زاده ایفای نقش‌های اصلی را برعهده دارند.

ساناز نوروز زاده همسر زنده یاد پیمان ابدی بدلکار حرفه‌ای سینما و تلویزیون ایران است. پس از فروکش کردن حاشیه‌های مربوط به درگذشت تلخ پیمان ابدی، همسر او که پیش از این تجربه طراحی صحنه‌های اکشن را در کارنامه‌اش داشت، تصمیم گرفته توانایی‌اش را در مقام بازیگر هم بیازماید.عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: نویسنده و کارگردان: حمید کوهپایی، مدیر فیلمبرداری: شهریار ارجمندی، مدیر صدابرداری: امیر عاشق حسینی، دستیار اول کارگردان: امیر حسین کوهپایی.

اخبار فرهنگی و هنری - فارس