فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بازی شگفت‌انگیز فاطمه معتمد آریا


طهماسب صلح جو درباره نقد فیلم اینجا بدون من گفت: با توجه یه این موضوع که این فیلم اقتباسی از نمایشنامه «باغ وحش شیشه‌ای» نوشته تنسی ویلیامز است کار خوبی از آب در آمده است.

طهماسب صلح جو درباره نقد فیلم اینجا بدون من گفت: با توجه یه این موضوع که این فیلم اقتباسی از نمایشنامه «باغ وحش شیشه‌ای» نوشته تنسی ویلیامز است کار خوبی از آب در آمده است. بومی کردن این فیلمنامه با توجه به نمایشنامه «باغ وحش شیشه‌ای» کاری بس دشوار است.

این منتقد سینما ادامه داد: کارگردان این فیلم تمام سعی خود را کرده تا با بومی‌سازی این فیلم و تلاش برای ایجاد فضایی کاملا ایرانی، از محتوا آن نکاهد و به فیلمنامه هم خللی وارد نشود.



ویدیو مرتبط :
تیزر فیلم زیبای اینجا بدون من با بازی فاطمه معتمد آریا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فاطمه معتمد​آریا در جشنواره تئاتر فجر



 

پیش فروش بلیت های جشنواره ی فیلم فجر آغاز شد

 

نمایش «نامه​هایی به تب» با کارگردانی سیامک احصایی در دومین روز جشنواره تئاتر فجر در تالار سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه رفت.

در این نمایش که متن​ آن را محمد چرمشیر نوشته، فاطمه معتمد آریا به عنوان بازیگر نقش اصلی حضور داشت.

طراحی صحنه متفاوت یکی از نقاط قوت نمایش سامک احصایی بود..../تحلیل :آفتاب