فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بازی شش بازیگر جدید در «مختارنامه» آغاز می شود



 

بازی شش بازیگر جدید در «مختارنامه» آغاز می شود

 

با پخش قسمت هجدهم سریال مختارنامه و روایت ماجراهای جدید این سریال، شش بازیگر جدید به ترکیب بازیگران مختارنامه اضافه می شوند.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، «ابراهیم آبای» در نقش « عبیده بن عمرو»، «احمد علامه دهر» در نقش «عبدالرحمن بن شریح»،«محمد یگانه» در نقش «اسماعیل بن کثیر» و «حمید رضا عطایی» در نقش «سائب بن مالک» بازیگرانی هستند که همگی در نقش دوستان و همفکران مختارنامه در این قسمت ایفای نقش کرده اند.

همچنین «حسین خانی بیک» در نقش «ایاس بن مضارب» سردسته شرطه های کوفه و نیز «حامد میرباقری» در نقش «ثابت» پسر مختار از دیگر بازیگرانی هستند که از قسمت هجدهم به بعد شاهد نقش آفرینی آنها خواهیم بود.

در این قسمت مختار بعد از بازگشت از مکه به دیدار خانواده و یارانش می رود و درخصوص آغاز قیام با آنها مشورت و همفکری می کند.

همچنین «بن یزید» با بازی بهرام شاه محمدلو و « ابراهیم طلحه الخیر» با بازی مسعود خدابخشیان نیز که عنوان نمایندگان زبیری در کوفه حضور داشتند نیز به تحکیم پایه های حکومت زبیریان در کوفه می پردازند. این دو پس از ورود به کوفه «عامر بن مسعود» با بازی «عباس امیری» را از تخت خلافت برکنار کرده و ضمن اعلام جنگ به شمر و عمر سعد، به مذاکره با توابین و تشویق آنها برای جنگ با امویان می پردازند.

در این قسمت مخاطبان شاهد شکل گیری مقدمات قیام توابین به سرپرستی سلیمان صرد خزاعی و اردو زدن آنها در خارج از کوفه خواهند بود.

خبرگزارى ایسنا (www.isna.ir)


ویدیو مرتبط :
بازیگر مختارنامه درگذشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگرانی كه از بازی در مختارنامه جا ماندند



 

 بازیگرانی كه از بازی در مختارنامه جا ماندند

 

همچنین بازیگران پیش كسوتی چون علی نصیریان و عزت اله انتظامی نیز قرار بود در این مجموعه حضور داشت باشندكه به دلایلی امكان پذیر نشد.

مختارنامه یكی از مهمترین وعظیمترین سریالهای تاریخ تلویزیون است كه این روزها بااستقبال خوب منتقدان ومردم مواجه شده است. ساخت این سریال بیش از ده سال طول كشیده است و بازیگران مطرحی قرار بود كه در ان بازی كنند ولی اكان آن به وجود نیامد .

حمید فرخ نژاد چرا به مختار نامه نیامد

چندی پیش اخباری منتشر شد كه بازی در نقش مختاربه حمید فرخ نژادبازیگر مطرح سینمای ایران نیز پیشنهاد شده است.

این خبری بود كه بعدها توسط عوامل این سریال تكذیب شد. اما ماجرا از این قرار بوده كه در همان زمان آغاز به كار سریال مختار ،داوود میر باقری از طریق عبدالله اسكندری از حمید فرخ نژاد برای بازی درنقش مختار دعوت می كند ولی فرخ نژاد به دلیل در گیر بودن سر فیلم به رنگ ارغوان نمی تواند دراین سریال حضور داشته باشد.

قرار بود هدیه تهرانی هم بازی كند

از سویی دیگر هفته نامه خانواده سبز نیزدر شماره اخیر خود خبر داده برای نقش «جاریه» خواهر مختار كه توسط «ماه چهره خلیلی» ایفاء می شود، ابتدا هدیه تهرانی كاندیدا بود! به نوشته این هفته نامه، جالب است بدانید علت عدم حضور تهرانی در سریال مختارنامه دستمزد بالایی بود كه این بازیگر خواسته بود و دست اندركاران سریال قادر به پرداخت آن نبودند.

علی نصیریان وعزت الله انتظامی

همچنین بازیگران پیش كسوتی چون علی نصیریان و عزت اله انتظامی نیز قرار بود در این مجموعه حضور داشت باشندكه به دلایلی امكان پذیر نشد.... / آینده نیوز