فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بازیگر نقش مقابل آرنولد در «ده» مشخص شد



بازیگر نقش مقابل آرنولد در «ده» مشخص شد

سام وورتینگتن بازیگر استرالیایی تبار سینما نقش مقابل آرنولد شوارتزنگر را در فیلم «ده» بازی می کند. این فیلم حال و هوایی اکشن و دلهره آور دارد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این فیلم را دیوید آبر بر اساس فیلم نامه ای از خود، برای شرکت مستقل فیلم سازی کیو ای دی اینترتینمنت کارگردانی می کند.

نکته ای که مورد توجه اهل فن قرار گرفته این است که وورتینگتن بازیگر قسمت چهارم مجموعه فیلم «ترمیناتور» است، فیلمی که آرنولد بازیگر نسخه اصلی آن بود!

آیر فیلم نامه «ده» را با نگاهی به قصه کلاسیک و معروف آگاتاکریستی به نام «ده سرخپوست کوچولو» نوشته و حال و هوایی امروزی دارد.

این قصه گروهی از اعضای یک سازمان مخفی را دنبال می کند که در جست وجوی یک کارتل بزرگ و خطرناک مواد مخدر هستند.

مسئولان این کارتل مواد مخدر افرادی بسیار باهوش هستند و مقابله با آن ها، نیازمند یک سری تاکتیک های خاص و هوشمندانه است.

به زودی اعضای گروه سازمان مخفی یکی پس از دیگری به شیوه مرموزی به قتل می رسند و دو کاراکتر اصلی قصه فیلم، مامور حل رمزوراز موجود در این ماجرا می شوند.

هنوز زمانی برای شروع کار فیلم برداری «ده» اعلام نشده است. ولی این درام دلهره آور برای نمایش عمومی در ایام تابستان سال آینده آماده می شود.

سام وورتینگتن دو سال قبل با بازی در قسمت چهارم مجموعه فیلم «ترمیناتور» تبدیل به یک بازیگر مطرح شد.

اما وی شهرت خود را بیش از هر چیز، به واسطه «آواتار» جیمز کامرون دارد که بافروش ۷۰۰ میلیون دلاری خود، لقب پرفروش ترین فیلم کل تاریخ سینما را گرفت.

او در عین حال، بازیگر درام اکشن و تاریخی «برخورد تایتان ها» محصول کمپانی برادران وارنر هم بوده است. این فیلم نسخه دوباره سازی شده یک اثر کلاسیک است.

موفقیت مالی نسخه جدید این فیلم، راه را برای تولید دومین قسمت آن هم هموار کرد. این فیلم چند ماه قبل با نام «خشم تایتان ها» اکران عمومی موفقیت آمیزی در سینماهای جهان داشت.

از این بازیگر به زودی درام ورزشی «جریان آهسته» به روی پرده سینماها می رود که درباره ورزش موج سواری روی آب است و محصول صنعت سینمای استرالیا به حساب می آید./فارس

 


ویدیو مرتبط :
ایا بازیگر نقش هری پاتر نقش رابین را بازی میکند ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگر جدید نقش «ستایش» مشخص شد


تصویربرداری سری دوم سریال تلویزیونی «ستایش» با بازی لعیا زنگنه ماه آینده آغاز می شود.

خبرگزاری سینمای ایران: تصویربرداری سری دوم سریال تلویزیونی «ستایش» با بازی لعیا زنگنه ماه آینده آغاز می شود.

 تصویربرداری سری دوم سریال «ستایش» تا یک ماه دیگر آغاز می‌شود. کارگردانی مجموعه تلویزیونی ستایش را سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی آن را آرمان زرین‌کوب برعهده دارد. نگارش فیلم نامه این سریال توسط سعید مطلبی انجام شده است.



لعیا زنگنه بازیگر نقش ستایش در سری جدید مجموعه

پیش از این برای ایفای نقش میانسالی ستایش گزینه های دیگری همچون مریلا زارعی و ماه چهره خلیلی نیز اعلام شده بود، اما شنیده ها حاکی از این است که قرار است بازیگری شخصیت ستایش 2 را «لعیا زنگنه» را بر عهده بگیرد.

مجموعه ستایش 2 که داستانش مربوط به بیست سال آینده خانواده فردوس و ستایش است با بازیگران جدید آغاز خواهد شد.



نرگس محمدی بازیگر نقش اصلی سریال در سری اول


پخش سریال «ستایش» از آذر ماه ۱۳۸۹ آغاز شد و تا آبان سال ۱۳۹۰ به پایان رسید. ساخت سری اول این فیلم از اول مهر ۱۳۸۷ آغاز و یک سال به طول انجامید.

سریال حول محور دختر جوانی به نام ستایش است. محمد برادر ستایش در دوران جنگ به خدمت سربازی اعزام می‌شود، اما از خدمت می‌گریزد و به خانواده خود دروغ می‌گوید.

طاهر، دوست محمد به او کمک می‌کند تا از کشور خارج شود، اما محمد در مرز ترکیه کشته می‌شود و طاهر به زندان می‌افتد. اختلافات میان خانواده محمد و طاهر درمی گیرد و... .