فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بازیگر نقش مامون از «ولایت عشق» گفت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

محمد صادقی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: در طول فیلمبرداری«ولایت عشق» بسیار نگاه حضرت را حس می کردم زیرا حوادثی در ضمن تولید این فیلم به وجود می آمد و دشواری هایی وجود داشت که مربوط به مسائل جوی و جغرافیایی بود که همه اینها با نگاه ویژه امام رضا(ع) حل می شد و کارها خوب پیش می رفت.

محمد صادقی بازیگر سینما و تلویزیون درباره سریال «ولایت عشق»گفت: به نظرم آنچه باعث ماندگاری این سریال شد دقت بالایی بود که در آن رعایت شد زیرا در هگاری که دقت به کار گرفته شود آن اثر ماندگار می شود «ولایت عشق» از جمله کارهایی بود که در آن دقت و حساسیت زیادی رعایت شد.البته باید بگویم افراد کارآمد و متخصص بسیاری در مسئولیت های مختلف در این پروژه همکاری می کردند که منجر به تولید یک سریال ماندگار شد به طوری که بعد از گذشت چندین سال هنوز هم «ولایت عشق» پخش می شود و مخاطبان خود را دارد.

بازیگر نقش مامون از «ولایت عشق» گفت

بازیگر «ابراهیم خلیل الله» با اشاره به ویژگی های بازیگری در این سریال عنوان کرد: اگر ما امر فیلمسازی را به مخروطی تشبیه کنیم که قسمتی از آن زیر آب است و دیده نمی شود کارهایی همچون تدارکات، پیش تولید، طراحی لباس و زحماتی که در زمینه نوشتاری صورت می گیرد در همین قسمت قرار می گیرد و در راس این مخروط بازیگران را می بینیم اگر بازی ها خوب نباشد زحمات دیگر هم به هدر می رود فکر می کنم افرادی که در «ولایت عشق» بازی کردند همگی از نیروهای ممتاز و خوبی بودند البته من درباره خودم قضاوت نمی کنم و باید بگویم که از همکاری با دست اندرکاران سریال «ولایت عشق» لذت بردم زحمات آنها سهم بسزایی در توفیق این فیلم داشت.

صادقی عنوان کرد: در طول فیلمبرداری«ولایت عشق» بسیار نگاه حضرت را حس می کردم زیرا حوادثی در ضمن تولید این فیلم به وجود می آمد و دشواری هایی وجود داشت که مربوط به مسائل جوی و جغرافیایی بود که همه اینها با نگاه ویژه امام رضا(ع) حل می شد و کارها خوب پیش می رفت.

بازیگر «سال های مشروطه» با اشاره به تمایلش به ایفای نقش در کارهای مذهبی و تاریخی عنوان کرد: با کمال میل دوست دارم که دوباره در کارهای این چنینی به ایفای نقش بپردازم اگر کار فاخر و با ارزشی مثل ولایت عشق یا مختارنامه باشد دوست دارم من هم سهمی در آنها داشته باشم. حالا لازم نیست که نقش اصلی آنها را بازی کنم اگر در جهت همراهی، همفکری و مشارکت باشد نیز قبول می کنم.

وی خاطرنشان کرد: من هم اکنون در مشهد هستم و از همینجا آرزوی سلامتی و بهبودی برای همه ایرانیان دارم.

 

اخبار فرهنگی و هنری - میزان

 


ویدیو مرتبط :
ولایت عشق- درباره مامون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عمار آقایی بازیگر جوان از نقش ...



 

 

title=

 

عمار آقایی بازیگر جوان از نقش خود در سریال «از یاد رفته» می‌گوید.عمار آقایی اهل لاهیجان است و بازیگری را از تئاترهای محلی در فرهنگسراهای این شهر آغاز كرده و حدود ۴ سال در این رشته فعالیت كرده است.





اما نخستین تجربه بازی مقابل دوربین را به عنوان بازیگر نقش مرتضی در مجموعه تلویزیونی از یاد رفته كسب كرده است و نكته جالب این كه در نخستین تجربه خود به دلیل شباهتی كه به محمدرضا فروتن دارد، نقش جوانی‌های او را بازی می‌كند و به گفته این بازیگر جوان نقش‌آفرینی و بازی كردن دوران جوانی محمدرضا فروتن یكی از افتخارات بازیگری اوست. با عمار آقایی بازیگر تازه‌كار و امیدوار به آینده گپ كوتاهی زده‌ایم كه می‌خوانید:



▪ چطور شد كه برای بازی نقش مرتضی در سریال از یاد رفته انتخاب شدید؟



ـ گروه تولید مجموعه تلویزیونی از یاد رفته حدود ۵ ماه در شمال كار داشتند. از همین رو آقای حسن‌پور به همراه تیم كارگردانی در مراحل پیش تولید به لاهیجان آمدند و فراخوان دادند.



روزی كه برای پر كردن فرم درخواست رفتم، تعداد بسیاری از علاقه‌مندان دیگر هم آمده بودند تا فرم پر كنند و تست دهند؛ من هم مانند بسیاری دیگر از همشهریان تست بازی دادم و آقای حسن‌پور مرا انتخاب كردند و پس از مدتی تماس گرفتند كه به تنكابن بروم. در آنجا تست گریم و لباس دادم و عاقبت برای بازی در نقش مرتضی پذیرفته شدم و از همان روز اول تصویربرداری كار خود را شروع كردم و جلوی دوربین رفتم و حدود ۸ ماه با گروه بودم.


▪ اولین تجربه مقابل دوربین چه حسی در شما ایجاد كرد؟



ـ در آغاز كمی استرس داشتم چون با دوربین بیگانه بودم. اما با مساعدت خود آقای حسن‌پور تمام استرس و بیگانگی با دوربین طی چند جلسه تمرین از بین رفت؛ در واقع ترسم از دوربین ریخت.


▪ درباره شخصیت مرتضی برایمان بگویید.



ـ مرتضی پسری محجوب و روستایی است كه به اصرار همسر خود در آزمون دانشگاه شركت می‌كند، در رشته پزشكی قبول می‌شود و به دانشگاه می‌آید؛ مرتضی نقش اصلی داستان است و كاراكتری بسیار دوست‌داشتنی به سادگی یك پسر روستایی دارد كه یك دوره از زندگی او كه حدود ۱۷ تا ۳۰ سال است را من بازی می‌كنم و از ۳۰ تا ۴۰ سالگی مرتضی را آقای فروتن بازی می‌كند و در كل این داستان یك دوره ۴۰ ساله از زندگی مرتضی و گلرخ را تعریف می‌كند؛ من دوره جوانی و خامی مرتضی را جلوی دوربین رفتم و محمدرضا فروتن با شخصیت تازه‌تر و پخته‌تری نسبت به گذشته وارد می‌شود و شاهد تجربه‌های جدید از زندگی او هستیم.



▪ متن فیلمنامه چطور بود؟



ـ فیلمنامه این سریال بسیار خوب و عالی بود؛ یك درام عاشقانه و زیبا كه من فكر می‌كنم مردم هنگام پخش ، واقعا به این مجموعه تلویزیونی علاقه‌مند ‌‌شوند.



▪ به عنوان آخرین سوال فكر می‌كنید بازی در این مجموعه در تصمیم‌گیری شما برای ادامه فعالیت در این حرفه موثر است؟


ـ من برای ماندن آمده‌ام و همه تلاش خودم را برای خوب دیده شدن و بازی در كارهای دیگر بویژه سینما به كار می‌گیرم و مطمئن هستم كه موفق شوم..../مصاحبه : جام‌جم آنلاین