فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بازیگر معروف تایتانیک برای بار سوم ازدواج کرد+ تصاویر




کیت وینسلت که در سال ۲۰۰۸ برنده جایزه بهترین بازیگر زن اسکار برای بازی در فیلم خواننده (The Reader) شد، از تابستان امسال با ند راک اندرول نامزد شده بود.

کیت وینسلت , بهترین بازیگر زن اسکار

 کیت وینسلت , بهترین بازیگر زن اسکار

کیت وینسلت , بهترین بازیگر زن اسکار

ازدواج های پیشین کیت وینسلت با جیم تریپلتون و سام مندس بود، که هر دو کارگردان هایی بریتانیایی اند.
خانم وینسلت از جیم تریپلتون که به مدت سه سال - تا سال ۲۰۰۱ - با او زندگی کرد، دختری به نام میا دارد و از سام مندس، که در سال ۲۰۱۰ از او جدا شد، صاحب پسری به نام جو است.

همسر سابق کیت وینسلت

کیت وینسلت , بهترین بازیگر زن اسکار

چیزی از جزئیات مراسم ازدواج کیت وینسلت و ند راک اند رول اعلام نشده ولی مجله پیپل گزارش کرده است که لئوناردو دی کاپریو از جمله مهمانان بوده است.

کیت وینسلت و لئوناردو دی کاپریو که در فیلم بسیار موفق تایتانیک، همبازی بودند، چند سال بعد از آن، در فیلم "جاده رولوشنری" ( Revolutionary Road با معنای لفظی "جاده انقلابی") نیز دوباره همبازی هم شدند. این فیلم درباره زندگی مشترک است که کارگردانی آن را سام مندس بر عهده داشته است.

در سال ۲۰۱۱ در زمانی که وینسلت و راک اندرول در ویلای سر ریچارد برانسون در جزیره اختصاصی اش بودند، آتش شدیدی این ویلای مجلل را سوزاند و کیت در جریان این آتش سوزی، مادر ریچارد برانسون را نجات داد و مورد تقدیر آقای برانسون قرار گرفت. ند راک اند رول خواهرزاده ریچارد برانسون، موسس مجموعه ویرجین، است.

ند راکنرول و همسر سابقش لیزا

کیت وینسلت , بهترین بازیگر زن اسکار

یکی از سخنگوهای کیت وینسلت گفت که در مراسم خصوصی ازدواج کیت و ند، دو فرزند کیت و تعداد بسیار اندکی از دوستان و اعضای خانواده اش شرکت داشته اند.

راک اند رول که نام اصلی اش ایبل اسمیت است، برای شرکت پروازهای فضایی ویرجین گالاکتیک کار می‌کند. این شرکت تحت مالکیت دایی اش ریچارد برانسون است.

منبع:rouzegareno.ir


ویدیو مرتبط :
نسبت بازیگر معروف سینما با مجری معروف تلویزیون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ازدواج رویایی در انتظار همسر سابق بازیگر معروف +تصاویر



اخبار فرهنگی - ازدواج رویایی در انتظار همسر سابق بازیگر معروف +تصاویر

"جنیفر آنیستون" به زودی با نامزدش جاستین ازدواج خواهد کرد. این زوج که چند سالی است در کنار یکدیگر حضور دارند تصمیم دارند به زودی در هاوایی در منطقه ای خاص و زیبا ازدواج کنند. تعداد مهمانان آنها حدود  20نفر خواهد بود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,جنیفر آنیستون

 

"جنیفر آنیستون" همسر سابق " برد پیت " بود که پس از جدایی از یکدیگر تا مدت ها با کسی در ارتباط نبود چرا که معتقد بود براد پیت بار دیگر با او خواهد بود. جنیفر در مصاحبه ای گفته بود که"  برد پیت " انسان فوق العاده ای است و نبودنش واقعا دشوار است. برد پیت زمانی که رسما همسر " جینفر انیستون " بود هنگام بازی در فیلم آقا و خانم اسمیت عاشق " آنجلینا جولی " شد و بعد از مدت زمان نسبتا زیادی رابطه پنهانی از همسرش جدا شد و رابطه عاشقانه خود و " آنجلینا جولی " را رسما اعلام کرد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,جنیفر آنیستون

 اخبار فرهنگی - سیمرغ