فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بازیگر فیلم حاتمی کیا در GEM



اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,بنیامین احمدی

با ادامه موج پیوستن بازیگران سینما و تلویزیون ایران به شبکه بیگانه و فارسی زبان جم، هر روز هنرمندان تازه ای در این دام گرفتار می شوند. یکی از جدیدترین این افراد نیز «بنیامین احمدی» بازیگر فیلم ارزشی «چ» است که چند سال قبل توسط ابراهیم حاتمی کیا ساخته شد.

 «بنیامین احمدی» بازیگر جوانی است که این روزها در کنار رابعه اسکویی، چکامه چمن ماه و مرتضی عقیلی در حال ایفای نقش در فیلمی به کارگردانی «مهدی مظلومی» است. این بازیگر پیشتر در فیلم «چ» نقش یکی از زندانیان کُرد حاضر در بازداشتگاه را ایفاء کرده و جالب اینکه به واسطه حضور پُر رنگ در این فیلم و ایفای نقشی مهم، نام وی در عنوان بندی آغازین فیلم نیز درج شده بود.

سینما مثبت در ادامه نوشت: حال این سوال مطرح است که چه عاملی باعث شده احمدی با حضور در مقابل دوربین شبکه ای بیگانه، خاطره شیرین حضور در فیلم ابراهیم حاتمی کیا را کمرنگ کند؟ در این تصویر بازیگر مذکور در نمایی از محصول جدید جم دیده می شود.

 

اخبار فرهنگی  و هنری - سینما مثبت


ویدیو مرتبط :
سکوت حاتمی کیا و بوسه علی رویین تن بر شانه حاتمی کیا!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاتمی کیا بازیگر فیلم روح الله حجازی می شود!!!



 

زن ذلیل ها رستگار نمی شوند!

 

ابراهیم حاتمی کیا در فیلم سینمایی «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» در برابر حمید فرخ نژاد و مهتاب کرامتی به ایفای نقش میپردازد.

 انتخاب بازیگران فیلم جدید روح الله حجازی ادامه دارد و شنیده ها حاکی از این است که حاتمی کیا در این فیلم همبازی حمید فرخ نژاد و مهتاب کرامتی شود. حاتمی کیا در این فیلم قرار است نقش یک مرد متمول را بازی کند.

این فیلم براساس طرحی از حجازی و نویسندگی علی طالب آبادی ساخته می شود. داستان فیلم در ارتباط با زندگی یک زن و شوهر است. تهیه کنندگی این فیلم سینمایی را محمدرضا شفیعی برعهده دارد. زمان کلید خوردن این فیلم هنوز مشخص نیست.

همچنین بنا به شنیده های خبرنگار سینمای ما بخش عمده فیلم در اتاقی در یک هتل مجلل فیلمبرداری می شود.

روح الله حجازی پیش از این فیلم سینمایی «در میان ابرها» را کارگردانی کرده که در آن الناز شاکردوست و افشین هاشمی به ایفای نقش پرداختند.

از عوامل پشت دوربین هم علاوه بر هومن بهمنش به عنوان مدیر فیلمبرداری، به تازگی سعید ملکان طراح گریم و حسین بشاش به عنوان صدابردار به عوامل «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» اضافه شدند.... / شبکه ایران