فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بازیگر زن “مختارنامه” با فرزند پسری که از فرنگ برگشته+عکس



 بازیگر زن مختارنامه با فرزند پسری که از فرنگ برگشته

نسرین مقانلو بازیگر زن سینما و تلویزیون در هفته های اخیر با مجموعه “ستاره بیست” در رسانه ملی حضور داشته است.

این بازیگر به تازگی با قرار دادن تصویری از خودش و پسرش در صفحه اجتماعیش از شادی خویش بواسطه بازگشت فرزند به ایران پرده برداشته است.

بازیگر سریالهایی چون “مختارنامه” و “ساعت شنی” به ضمیمه این تصویر نوشته است: یک شب زیبا در رستوران با پسرم. دیشب با اومدنش به ایران، دلمو پر از شادی کرد.

بازیگر زن مختارنامه با فرزند پسری که از فرنگ برگشته

اخبارفرهنگی - سینماژورنال

 


ویدیو مرتبط :
نمایش جعفر خان از فرنگ برگشته-لامرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیلا بلوکات بازیگر زن سینما و فرزند خوانده هایش +عکس



عکس لیلا بلوکات و شش فرزند خوانده اش که دو پسر و ۶ دختر معلول در مشهد هستند.

لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون متولد4 آذر ماه 1360 تحصیل کرده رشته کارشناسی فرش است. او یک والیبالیست و سوارکار حرفه ای است و دو خواهر و یک برادر دارد.لیلا بلوکات درشتة کارشناسی فرش تحصیل کرده است. او مجرد هست و دو خواهر و یک برادر دارد هم اکنون ساکن اقدسیه است.

لیلا بلوکات پس از 3 سال کار تئاتر در سال ۸۷ با سریالی به کارگردانی سیروس مقدم وارد کار تلویزیون و سینما شده است. از کارهای لیلا بلوکات می توان به نقش نفرتیتی در سریال یوسف پیامبر اشاره کرد. پس از حضور موفق در سریال یوسف پیامبر و بازی در نقش همسر اخلاتون بیشتر دیده شد و دارای شهرت خاصی گردید.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , لیلا بلوکات

 

اخبار فرهنگی - پرداد