فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بازیگری که دوسال در بیکاری مطلق است!



اخبار,اخبار فرهنگی,اکرم محمدی

اکرم محمدی درباره فیلمنامه های تلویزیونی سخن گفت و بیان کرد در شرایط موجود ترجیح می دهد کار نکند و حالا دو سال است که در بی کاری مطلق به سر می برد.

 اکرم محمدی با اشاره به نبود فیلمنامه های خوب در تلویزیون و همچنین فعالیت نداشتنش در سینما گفت: من دو سال است که در بیکاری مطلق هستم و فکر می کنم ما نیاز داریم که تعداد زیادی فیلمنامه های خوب وارد عرصه تلویزیون شود. البته دوستانی به نگارش فیلمنامه مشغولند و کارهایی هم ساخته می شود اما در تلویزیونی که این مخاطب گسترده را دارد نباید به این شکل محدود کار کرد.

 

بازیگر سریال «پدرسالار» با اشاره به فیلمنامه این اثر بیان کرد: در آن زمان فیلمنامه های بسیار خوبی داشتیم و همه عوامل یک تیم به نوعی با یکدیگر مشارکت داشتند.
وی در بیان دلیل خود از ماندگاری سریال هایی آن دوران یادآور شد: خارج از اینکه بخواهم شعار دهم در این سریال ها نوعی عشق جمعی وجود داشت که از ابتدای کار شکل می گرفت و به همه گروه سرایت می کرد. در وهله اول وقتی شما فیلمنامه خوبی را می دیدید سر شوق می آمدید و بعد می دانستید که همراه با کارگردان و عوامل قرار است کاری را انجام دهید که ماندگار شود و مردم آن را دوست داشته باشند اما زمانیکه هیچ کدام از این عوامل از جمله فیلمنامه خوب، کارگردان و گروه نباشند شما به سمت کاری می روید که تنها منبعی برای درآمد باشد همچنان که اکنون بسیاری مجبور هستند به این شکل کار کنند.


بازیگر سریال «خانه سبز» به سختی های کار در تلویزیون اشاره و بیان کرد: در این سال ها با بدحسابی های تلویزیون عده زیادی به همین شیوه و با فیلمنامه های ضعیف کار می کردند که خودش نوعی ریسک است و حالا دیگر با وجود همه این مسایل و در شرایطی که هیچ چیز به شکل حرفه ای وجود ندارد شما بابت چه کاری می خواهید ریسک کنید کاری که نمی توانید پای آن را امضا کنید؟ البته من از شیوه کاری مدیران جدید در تلویزیون خبر ندارم و امیدوارم که اوضاع بهبود یابد ولی ما به شدت نیاز داریم به کسانیکه وارد عرصه فیلمسازی شوند چون فیلمنامه های خوب بسیار کم داریم.


بازیگر «خانه به خانه» با تاکید بر اهمیت فیلمنامه اظهار کرد: من هر گاه می خواهم وارد کاری شوم روی فیلمنامه تاکید می کنم و معتقد هستم که در این صورت کارگردانی و عوامل هم خوب خواهند بود.
وی اضافه کرد: من در صورت نبود فیلمنامه های خوب ترجیح می دهم که در کاری بازی نکنم چون پرونده ای در کارهای من وجود دارد که نمی خواهم آن را خراب کنم و غیر از این هم مردمی هستند که شما نمی دانید جواب آنها را چگونه بدهید. ما با مردم روبه رو می شویم و انتظاراتی دارند که باید جوابگوی آنها باشیم در غیر اینصورت از شما روی برمی گردانند و حق هم دارند. هم اکنون هم این امر مشاهده می شود و می بینیم که مردم نگاهشان به سوی سریال های ماهواره است و در این صورت حتی اگر کار خوبی هم به پخش برسد دیگر مخاطبی نخواهید داشت.


بازیگر مجموعه «مرد هزار چهره» در پایان بیان کرد: من آرزو می کنم که اتفاقات خوبی در تلویزیون و سینما رخ دهد. تاکید بیشترم روی تلویزیون است چون سینما مخاطبان خود را دارد که می توانند به سراغ فیلم ها بروند و یا نروند اما تلویزیون در منازل مردم است و من دعا می کنم که برای این جعبه جادویی اتفاقات خوبی رخ دهد.

اخبار فرهنگی و هنری - مهر


ویدیو مرتبط :
آمار جدید بانک مرکزی در ارتباط با بیکاری و شکستن رکورد بیکاری در کشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۱۳۸۴:دوسال دیگر معضل بیکاری نداریم/ ۱۳۸۵:سه‌سال تا قطع ریشه بیکاری/۱۳۸۹:سه‌سال دیگر «بیکار» نداریم!



مروری بر وعده های رئیس جمهور درباره حل معضل بیکاری

۱۳۸۴:دوسال دیگر معضل بیکاری نداریم/ ۱۳۸۵:سه‌سال تا قطع ریشه بیکاری/۱۳۸۹:سه‌سال دیگر «بیکار» نداریم!

احمدی‌نژاد در ۱۳ مهر ۱۳۹۰ در سفر به همدان با بیان اینکه دولت برای ایجاد۵ /۲ میلیون شغل در سال جاری برنامه‌ریزی کرده است گفت: با پشتیبانی امسال و سال آینده هر سال۵ /۲ میلیون شغل در کشور ایجاد خواهیم کرد بطوری که تا پایان سال آینده پدیده زشتی به نام بیکاری نخواهیم داشت. یعنی بر اساس این محاسبه باید تا پایان سال جاری بیکاری ریشه کن شود، اما...

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

فردانیوز: محمود احمدی‌نژاد در طول دو دوره ریاست جمهوری خویش، بار‌ها طی سخنان مختلفی به اظهار نظر در رابطه با وضعیت بیکاری پرداخته است و هربار با گذشت زمان، به تعویق انداختن این رفع معضل بیکاری نیز به عقب می‌افتد. تا جایی که در ابتدا قرار بود معظل بیکاری تا سال ۸۶ یا ۸۷ حل شود اما الآن وعده سال ۹۲ فرا رسیده است! آیا مردم متوجه این روند ادعا‌ها نیستند و آیا کاهش معضل بیکاری را حس کرده‌اند؟

در زیر اظهارات رئیس جمهور را در این رابطه با ذکر سال و جزئیات مشاهده می‌کنید:

سال ۱۳۸۴

احمدی‌نژاد سیزدهم بهمن‌ماه ۱۳۸۴ در جریان سفر استانی به بوشهر گفته بود که دولت با طرح‌ها و اعتبارات مناسبی که در نظر گرفته، طی دو سه سال آینده مشکل بیکاری را در کشور به طور کامل حل می‌کند. به این ترتیب همه در آن زمان امیدوار شدند که سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۷ بیکاری ریشه کن شود!

سال ۱۳۸۵

نوزدهم خرداد ماه ۱۳۸۵، احمدی‌نژاد این بار در سفر استانی قزوین اعلام کرد: امیدوارم ظرف سه سال آینده ریشه بیکاری را قطع کنیم. به این ترتیب تاریخ جدید ریشه کنی بیکاری، خرداد ۱۳۸۸ اعلام شد!

انتخابات دهم

در سال‌های ۸۶ و ۸۷ و در تبلیغات انتخاباتی هم دولت و دولتمردان بار‌ها و بار‌ها بر ریشه کنی بیکاری تاکید کردند و همچنان زمان ریشه کنی بیکاری عقب و عقب‌تر رفت!

سال ۱۳۸۹

یازدهم خرداد ماه ۱۳۸۹، محمود احمدی‌نژاد در جمع مردم ایلام بار دیگر به صراحت وعده داد که ظرف دو یا سه سال، بیکاری از فهرست مشکلات مردم خارج می‌شود. احمدی‌نژاد در بخشی از سخنانش در سفر استانی ایلام گفت: دولت مصمم است در کمتر از سه سال مسکن را از دغدغه جوانان خارج کند. همچنین بخش دوم اشتغال است که در دولت نهم ایجاد بنگاه‌های زودبازده باعث رشد بسیارخوبی در حوزه اشتغال شد و دستگاه‌ها و بانک‌ها نیز همراهی کردند و حرکتی با سرعت بالا آغاز شد اما دست‌های نامحرم و اندیشه‌های نامحرم هجوم آوردند و جوسازی کردند تا آن طرح متوقف شود.

امروز به لطف خدا دولت و بانک‌ها بسیج شده‌اند تا با حرکت گسترده و جامع برای توسعه صنعت و کشاورزی و خدمات فعالیت کنند و ظرف دو یا سه سال مشکل بیکاری از فهرست مشکلات مردم خارج شود.به این ترتیب سخنان احمدی‌نژاد در خرداد ۱۳۸۹ در ایلام، در واقع پنج سال پس از وعده در بوشهر و چهار سال پس از وعده در قزوین بیان شد، اما همچنان گفته شد که ظرف سه سال بیکاری ریشه کن می‌شود، یعنی تاریخ جدیدی که برای ریشه کنی بیکاری اعلام شد خرداد ۱۳۹۱ تا خرداد ۹۲بود!

سال ۱۳۹۰

احمدی‌نژاد در ۲۴ فروردین ۱۳۹۰ یکبار دیگر تاریخ ریشه کنی بیکاری را جابجا کرد. وی در آن تاریخ در سفر سیستان و بلوچستان گفت: ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار بیکار از دوره‌های گذشته وجود دارد و سالی یک میلیون و ۲۰۰ هزار جوان جدید وارد بازار کار می‌شوند که اگر سالی فقط یک میلیون و ۵۰۰ هزار شغل ایجاد کنیم چندین سال طول خواهد کشید که نرخ بیکاری به حد استاندارد برسد. از این رو دولت تصمیم گرفته است با دو گام بلند، بیکاری را از ایران ریشه کن کند. دولت همه امکانات و شرایط را فراهم کرده تا امسال ۲. ۵ میلیون شغل ایجاد کند. بر اساس این سخن احمدی‌نژاد، قبل از پایان سال ۱۳۹۱ بیکاری باید ریشه کن شود!

با این حال یکبار دیگر احمدی‌نژاد در ۱۳ مهر ۱۳۹۰ در سفر به همدان با بیان اینکه دولت برای ایجاد۵ /۲ میلیون شغل در سال جاری برنامه‌ریزی کرده است گفت: با پشتیبانی امسال و سال آینده هر سال۵ /۲ میلیون شغل در کشور ایجاد خواهیم کرد بطوری که تا پایان سال آینده پدیده زشتی به نام بیکاری نخواهیم داشت. یعنی بر اساس این محاسبه  باید تا پایان سال جاری بیکاری ریشه کن شود، اما سخن بعدی احمدی‌نژاد در این باره زمان را برای ریشه کنی بیکاری باز هم عقب برد و به سال ۱۳۹۲رساند!

سال ۱۳۹۱

احمدی‌نژاد در ۲۱ فروردین امسال باز هم تاریخ جدیدی برای ریشه کنی بیکاری اعلام کرد. وی در سفر به اسلامشهر یکی از مهم‌ترین وظایف مسوولان کشور را ایجاد سالانه۵/۲ ‌میلیون شغل عنوان کرد و گفت: با حرکت همه‌جانبه در این زمینه ان‌شاءالله تا پایان سال آینده (۱۳۹۲) بیکاری در کشور ریشه‌کن می‌شود. به این ترتیب ریشه کنی بیکاری تا ۷ ماه پس از پایان دولت احمدی‌نژاد جلو رفت!/فردانیوز