فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بازیگری که از سلفی گرفتن بیزار است / این کار مبتذل و بی مزه است



اخبار,اخبار فرهنگی ,جشنواره فیلم کن

بازیگر برنده جایزه بفتا، که با فیلم «گوش به زنگ باش» درشصت‌و‌هشتمین جشنواره فیلم کن حضور دارد، از سلفی گرفتن بیزار است.

به گزارش خبرآنلاین، کاترین دونوو، بازیگر مشهور سینمای فرانسه ادعا کرده که دیگر در فرانسه ستاره‌های واقعی وجود ندارند، او از اوج گرفتن شبکه‌های اجتماعی و عکس‌های سلفی نیز اظهار تاسف کرده است.

این بازیگر 71 ساله، که جایزه بفتا را هم در کارنامه خود دارد، تا کنون 31 بار برای جایزه سزار(جایزه ملی فیلم فرانسه) نامزد شده است.

 با شروع عصر دیجیتال، همه چیز از این مسئله تاثیر پذیرفته است، دونوو به روزنامه‌ها گفته است :« ما بسیاری انسان‌های مشهور را می‌بینیم که میلیون‌ها دنبال‌کننده دارند... اما در واقع هیچ کاری انجام نمی‌دهند.»

دونوو با تائید اینکه ارتباط اندکی با تکنولوژی دارد، گفت :« از نظر من تلفن همراه وسیله سودمندی است، اما در مواقع لزوم خاموشش می‌کنم. من به همراه موبایلم شام نمی‌خورم. این مسئله که به سادگی بتوان عکس گرفت، فوق‌العاده است، اما من از سلفی گرفتن بیزارم، به نظرمن اینکه مدام از خودت عکس بگیری، به خودت نگاه کنی که کاری را انجام می‌دهی، بدون اینکه آن کار را زندگی کنی، مبتذل و بی‌مزه است.»

در فیلم «گوش به زنگ باش»، دونوو نقش یک قاضی در دادگاه خانواده را بازی می‌کند، که به جوانان و بزرگسالان آشفته‌حال کمک می‌کند دوباره به مسیر درست زندگی خود بازگردند. این فیلم به کارگردانی امانوئل برکوت قرار است چهارشنبه در افتتاحیه شصت‌و‌هشتمین جشنواره فیلم کن به نمایش گذاشته شود.

دونوو اعتقاد دارد که حتی اتفاقات بزرگی مانند جشنواره کن نیز مانند گذشته فریبنده و باشکوه نیستند. او گفت :« هنوز هم این رویداد برای بازیگران بسیار چالش‌برانگیز است. وقتی که پایین پله‌هایی با فرش قرمز میان آنهمه دوربین می‌رسید مسحور این اتفاق می‌شوید، از هفت صبح تا نیمه‌شب ملکه هستید، اما در یک چشم بر‌هم زدن همه چیز به پایان می‌رسد.»

 

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
وزیر پیشنهادی از نماینده سلفی بگیر برای سلفی گرفتن دعوت کرد !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کار جالب یک مرد عاشق برای گرفتن بله!+تصاویر



کار جالب یک مرد عاشق برای گرفتن بله!+تصاویر

آنها با به دست گرفتن چتر های رنگی که روی آنها حروف جمله آیا با من ازدواج می کنی؟نوشته شده بود بالای یک پل روی دریاچه ایستاده بودند.تا حالا به این موضوع فکر کرده اید که خواستگاری متفاوتی داشته باشید؟

روز پنج شنبه در یکی از پارکهای مرکزی لندن پسری دختر مورد علاقه اش را به پارک دعوت می کند و از قبل با هماهنگی دوستانش با یک روش جالب از او خواستگاری می کند.

آنها با به دست گرفتن چتر های رنگی که روی آنها حروف جمله آیا با من ازدواج می کنی؟نوشته شده بود بالای یک پل روی دریاچه ایستاده بودند.

دختر که با دیدن این حرکت بسیار شوکه و ذوق زده شده بود برای ازدواج با این پسر اعلام آمادگی کرد./روزگارنو

 

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب