فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بازیگران هالیوودی كه از روی صندلی كارگردانی افتادند + تصاویر



اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران هالیوودی

در این گزارش با بازیگرانی آشنا شوید که در کنار بازیگری سعی دارند،‌در عرصه کارگردانی هم شهرتی به هم بزنند.

در هالیوود اصطلاحی به نام «تهدید سه گانه» وجود دارد. این اصطلاح به بازیگرانی گفته می شود که علاوه بر بازیگری می توانند بخوانند و برقصند.اما امروزه با شدت گرفتن حس رقابت در میان ستارگان، آنها در کنار بازیگری، دستی در کارگردانی و نویسندگی هم دارند. نمونه این چهره ها «جورج کلونی» است که علاوه بر بازیگری یا نویسندگی می کند و یا کارگردانی و تهیه کنندگی.


آنها به هر شیوه ای سعی دارند شهرت خود را پایدارنگه داشته یا افزایش دهند. ستاره شهرت آنها شاید در دنیای بازیگری افول کند ولی می تواند در عرصه کارگردانی و یا نویسندگی بار دیگر روشن شود. در این گزارش با بازیگرانی آشنا شوید که در کنار بازیگری سعی دارند،‌در عرصه کارگردانی هم شهرتی به هم بزنند.
 
«بن استیلر»
«استیلر» اولین تجربه کارگردانی خود را در سال 1996 با فیلم (CableGuy) تجربه کرد. این فیلم با بازی کمدین های مطرحی همچون «جیم کری» و «جک بلک» کمدی انتقادی بود که فروش بالایی هم کسب کرد؛ ولی کمتر توجه منتقدان را جلب کرد. استیلر در سال 2008 کمدی «زولندر» را کارگردانی کرد موفقیت این فیلم باعث شد قسمت دوم آن تا سال 2016 روی پرده سینماها برود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران هالیوودی

 
«نیکلاس کیج»
«کیج» در سال 2012 فیلم (Sonny) را ساخت. علیرغم حضور بازیگری همچون «جیمز فرانکو» در این فیلم موفقیت چندانی کسب نکرد و فروش آن از 30 هزار دلار فراتر نرفت. به نظر می رسد این فیلم باعث شد کیج هیچگاه به صندلی کارگردانی باز نگردد.

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران هالیوودی

 
«اندی گارسیا»
«گارسیا» در سال (2005) فیلم «شهر گمشده» را با بازی «بیل مورای» و «داستین هافمن» ساخت. این فیلم درباره انقلاب «فیدل کاسترو» بود و 25 درصد آراء منتقدان «راتن توماتو» را جلب کرد. روزنامه نیویورک تایمز نیز این فیلم را اثری برای آموزش تاریخ به دانش آموزان معرفی کرد.

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران هالیوودی

 
«آنجلینا جولی»
سابقه «جولی» در کارگردانی تا حدودی بهتر است او کارگردانی را از سال 2011 با فیلم «سرزمین خون و عسل» آغاز کرد. در سال 2014 فیلم اقتباسی «شکست ناپذیر» را ساخت. هر دو فیلم کیفیت چندانی نداشت و تنها 50 درصد نظر منتقدان را جلب کرد. بهتر است «جولی» مقابل دوربین هنرنمایی کند.

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران هالیوودی

 
«استیون سگال»
بازیگر اکشن سینما در سال 1994 فیلم «روی زمین مرگ» را ساخت این فیلم نه تنها توجه منتقدان را کسب نکرد بلکه فروش آن از 39 میلیون دلار فراتر نرفت. فیلم «سگال» همان سال 6 جایزه تمشک طلایی بدترین فیلم را کسب کرد.

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران هالیوودی


«ادی مورفی»
«ادی مورفی» در سال 1989 فیلم کمدی (Harlem nights) را با بازی خودش ساخت. این فیلم با بودجه 30 میلیون دلاری بیش از 90 میلیون دلار فروش کرد.

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران هالیوودی

 
«سیلوستر استالونه»
«استالونه» تاکنون چندین فیلم با نامهای راکی و رمبو ساخته است آخرین فیلم او با بازی گلچین ستارگان اکشن «بی مصرفها» بود که تا سه قسمت ادامه یافت ولی فروش چندانی کسب نکرد. او قرار است در نسخه جدید «رمبو» بازی کند.

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران هالیوودی


«دنی دی ویتو»
«دی ویتو» در سال 2003 فیلم «دوبلکس» را ساخت این فیلم 40 میلیون هزینه داشت ولی فروش 10 میلیونی آن شکستی بزرگ برای تهیه کننده محسوب شد.

اخبار,اخبار فرهنگی ,بازیگران هالیوودی

 

اخبار فرهنگی - الف

 


ویدیو مرتبط :
خانه بازیگران آمریکایی یا قصرهای هالیوودی + تصاویر...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معروفترین بازیگران هالیوودی که نیاز به روان درمانی دارند! + تصاویر



معروفترین بازیگران هالیوودی که نیاز به روان درمانی دارند! + تصاویر

در فهرست زیر به معرفی چهره های مطرحی پرداخته شده که باید سری به مشاوران روانشناسی بزنند!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، داشتن اختلالات عصبی و روانی در میان ستارگان معروف، هزینه سنگینی دارد و  موجب کاهش محبوبیت آنها می شود. در فهرست زیر به معرفی چهره های مطرحی پرداخته شده که کمتر قادر به کنترل رفتار و خشم خودهستند و باید سری به مشاوران روانشناسی بزنند. این فهرست هالیوودی ها خشمگین را به نقل از سینما خبر از دست ندهید.

 

اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

«نائومی کمپل» بازیگر و مدل انگلیسی

«کمپل» به حدی عصبی و بداخلاق است که تاکنون 2 بار به پلیس توهین کرده و در آستانه زندانی شدن قرار گرفته است. او همچنین چندین بار با پلیس فرودگاه و خدمه هواپیما مشاجره داشته و مشاجره او با حرکات کوچک تهاجمی همراه بوده است. البته اخلاق بد او با اعضای خانواده و مستخدم هایش باعث شده به یک بازیگر نامحبوب تبدیل شود. مشاوران روانشناس 200 ساعت مشاوره را برای ترک اخلاق بد او پیشنهاد می کنند.

 

اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

«آنجلینا جولی» بازیگر آمریکایی

«آنجلینا جولی» برخلاف ظاهر آرام، آتشفشانی از خودرایی و لجاجت است. براد پیت هر از گاهی از رفتارهایی که حتی موجب احتمال ارتکاب به خودکشی در آنجلینا می شود، شکایت کرد. خشونت کاذب آنجلینا تا حدی است که سرگرمی اصلی او پرتاب چاقو و خنجر است.

به گفته یکی از محافظان او، جولی در عین عصبانیت اقدام به پرتاب چاقو به سوی «پیت» می کند و فریاد می کشد. مشاوران در کنار مشاوره روانی به احتمال زیاد بستری شدن در بیمارستان روانی را نیز پیشنهاد می کنند. «پیت» نیز برای ثبات زندگی خانوادگی اش به مشاوران روانی آنلاین روی آوردهاست. «جولی» در نوجوانی به بیماری افسردگی مبتلا بوده است.

 

اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

«مل گیبسون» بازیگر، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی

چه کسی چهره آرام مل گیبسون را ندیده است؟ او همواره در عکس هایش آرام و مهربان به نظر می رسد ولی او یکی از بددهن ترین چهره های هالیوود است که به سرعت عصبانی می شود و لب به سخنان ناخوشایند می گشاید. در کنار مشاجره لفظی با پلیس، او تجربه درگیری در صحنه فیلم را نیز دارد. به گفته مشاوران این رفتار نوعی افسردگی تهاجمی است.

 

اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

«راسل کرو» بازیگر آمریکایی

چهره «راسل کرو» معمولا عبوس و گرفته است. واکنش خشم او زمانی موجب پرتاب تلفن به سوی مسئول پذیرش شد که عذرخواهی عمومی او را به دنبال داشت. او همچنین برای رفتار خود مجبور به تحمل زندان و پرداخت جریمه شده است. مشاوران افسردگی و آستانه تحمل کوتاه را علت خشم او عنوان کرده اند.

 

اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

«کریس براون» خواننده آمریکایی

«براون» برای حمله به «ریحانا» (نامزدش) و کتک زدن او تا حد مرگ راهی زندان شد. او در کنار ضرب و شتم به بقیه خود را نیز مورد آسیب قرار می دهد. تکرار رفتار خشن او در یک برنامه زنده تلویزیونی او را به دفتر مشاوران روانی فرستاد.

 

اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

«نیکلاس کیج» بازیگر آمریکایی

ویدئو مشاجره و دعوای کیج با یک شهروند در رومانی موجود است. او همچنین به خاطر رفتار پرخاشگر با همسرش در شهر نیواورلئان به جرم ایجاد ناامنی دستگیر شد.

 

اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

«کریستین بیل» بازیگر آمریکایی

ستاره فیلم «بتمن» زمانی در صحنه فیلم «ترمیناتور» با عکاس درگیر شد. علت درگیری تنظیم نور توسط عکاس عنوان شده که گویی به مذاق «بیل» خوش نیامده. البته بیل چند روز بعد به دلیل شکایت مادر و خواهرش از رفتار پرخاشجویانه در تیتر رسانه ها قرار گرفت./باشگاه خبرنگاران