فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بازیگران نقش باراک و میشل‌انتخاب شدند(+عکس)



دو بازیگری که قرار است در نقش باراک اوباما و همسرش در یک فیلم رمانس ظاهر شوند، انتخاب شدند.

پارکر سویرز و تیکا سامپتر در نقش رییس جمهوری آمریکا و همسرش در فیلمی با عنوان «سمت جنوب با تو» بازی می‌کنند.این فیلم درباره اولین دیدار این دو و آشنایی شان در شیکاگو در سال ۱۹۸۹ است. پارکر سویرز و تیکا شامپتر در نقش این دو چهره مشهور جلوی دوربین می‌روند.«سمت جنوب با تو» درباره زمانی است که اوباما و میشل یکدیگر را در انستیتو هنر شیکاگو ملاقات کردند و به تماشای فیلمی از اسپایک لی با عنوان «کار درست را بکن» نشستند.

اخبار,اخبار فرهنگی,پارکر سویرز ,تیکا سامپتر

 

در آن زمان اوباما دانشجوی سال اول رشته حقوق هاروارد بود و به عنوان مددکار اجتماعی در شیکاگو کار می‌کرد و میشل رابینسون که از او کم سن و سال تر بود رییس وی بود. این دو در سال ۱۹۹۲ ازدواج کردند.این فیلم به عنوان یک درام کمدی رمانتیک معرفی شده و ریچارد تان به عنوان کارگردان این فیلم را در ماه آگوست (مرداد) در شیکاگو جلوی دروبین می‌برد. تان که برای فیلم کمدی «بدترین دوستان» شناخته شده این فیلم را بر مبنای فیلمنامه‌ای که خودش نوشته می سازد.سویرز در فیلم زندگینامه‌ای « ادوارد اسنودن» ساخته اولیور استون بازی کرده است. او در «۳۰ دقیقه نیمه شب» و «جک رایان: سایه جان می‌گیرد» نقش های کوچکی داشت.

سامپتر در فیلم جیمز براون بازی کرده و بازیگر فیلم «مرد من یک بازنده است» هم بوده است.پیشتر گفته شده بود که این فیلم یادآور فیلم «پیش از غروب» ریچارد لینک‌لیتر که بیان کننده ۲۴ ساعت از زندگی یک مرد آمریکایی و یک دختر فرانسوی در وین است، خواهد بود.
 
 اخبار فرهنگی  -  مهر


ویدیو مرتبط :
تبریک عید نوروز 1394 توسط میشل اباما ( همسر باراک اباما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگران نقش باراک و میشل اوباما +عکس


دو بازیگری که قرار است در نقش باراک اوباما و همسرش در یک فیلم رمانس ظاهر شوند، انتخاب شدند.

خبرگزاری مهر: پارکر سویرز و تیکا سامپتر در نقش رییس جمهوری آمریکا و همسرش در فیلمی با عنوان «سمت جنوب با تو» بازی می‌کنند.

این فیلم درباره اولین دیدار این دو و آشنایی شان در شیکاگو در سال ۱۹۸۹ است.

پارکر سویرز و تیکا شامپتر در نقش این دو چهره مشهور جلوی دوربین می‌روند.

بازیگران نقش باراک و میشل اوباما +عکس

«سمت جنوب با تو» درباره زمانی است که اوباما و میشل یکدیگر را در انستیتو هنر شیکاگو ملاقات کردند و به تماشای فیلمی از اسپایک لی با عنوان «کار درست را بکن» نشستند. در آن زمان اوباما دانشجوی سال اول رشته حقوق هاروارد بود و به عنوان مددکار اجتماعی در شیکاگو کار می‌کرد و میشل رابینسون که از او کم سن و سال تر بود رییس وی بود. این دو در سال ۱۹۹۲ ازدواج کردند.

این فیلم به عنوان یک درام کمدی رمانتیک معرفی شده و ریچارد تان به عنوان کارگردان این فیلم را در ماه آگوست (مرداد) در شیکاگو جلوی دروبین می‌برد. تان که برای فیلم کمدی «بدترین دوستان» شناخته شده این فیلم را بر مبنای فیلمنامه‌ای که خودش نوشته می سازد.

سویرز در فیلم زندگینامه‌ای « ادوارد اسنودن» ساخته اولیور استون بازی کرده است. او در «۳۰ دقیقه نیمه شب» و «جک رایان: سایه جان می‌گیرد» نقش های کوچکی داشت.

سامپتر در فیلم جیمز براون بازی کرده و بازیگر فیلم «مرد من یک بازنده است» هم بوده است.

پیشتر گفته شده بود که این فیلم یادآور فیلم «پیش از غروب» ریچارد لینک‌لیتر که بیان کننده ۲۴ ساعت از زندگی یک مرد آمریکایی و یک دختر فرانسوی در وین است، خواهد بود.