فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بازیگرانی که بر پرده سینماها جان گرفتند



 در آخرین روزهای بهار، بازیگران بسیاری میهمان پرده نقره‌ای سینما هستند از ژولیت بینوش تا زهرا حاتمی، از شمس لنگرودی تا رضا عطاران و ...

اکران فیلم پر بازیگری مانند «قصه‌ها» کافی است تا شمار بسیاری از بازیگران سینما روی پرده باشند.


در حال حاضر نسل‌های مختلفی از بازیگران سینما با تازه‌ترین فیلم رخشان بنی اعتماد روی پرده سینما هستند، «قصه‌ها» هرچند فیلمی با داستان مستقل است، اما آینده شخصیت‌های فیلم‌های قبلی بنی اعتماد را به تصویر می‌کشد.


در حالیکه عزت‌الله انتظامی یکی از بازیگران اصلی فیلم «روسری آبی» از ادامه سرنوشت پرسوناژ خود راضی نبود و با «قصه‌ها» همراه نشد، اما دیگر بازیگران قبلی فیلم‌های بنی‌اعتماد در کنار چند بازیگر جدید حضور پیدا کردند تا این بار راوی «قصه‌ها» شوند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,بازیگرانی که بر پرده سینماها جان گرفتند

  پوستر قصه‌ها


مهدی هاشمی، گلاب آدینه، فاطمه معتمد آریا و باران کوثری که هر کدام همکاری‌های متعددی با بنی‌اعتماد داشته‌اند، این بار نیز در کنار محمدرضا فروتن، فرهاد اصلانی و شاهرخ فروتنیان در قاب «قصه‌ها» قرار گرفته‌اند.


همچنانکه بازیگران دیگری مانند پیمان معادی، ریما رامین‌فر، بابک حمیدیان، حبیب رضایی ، عاطفه رضوی، صابر ابر، نگار جواهریان، مهراوه شریفی‌نیا و البته حسن معجونی اولین همکاری خود را با او تجربه کرده‌اند تا «قصه‌ها» یکی از پربازیگرترین فیلم‌های اخیر باشد.

اخبار,اخبار فرهنگی,بازیگرانی که بر پرده سینماها جان گرفتند

 نهنگ عنبر


مهناز افشار که این روزها تصاویرش با نوزادش در فضای مجازی پر شده است، در فیلم «نهنگ عنبر» با گریمی متفاوت میزبان تماشاگران سینماست.


با اکران این فیلم که تازه‌ترین کار سامان مقدم است، بازیگرانی چون رضا عطاران، ویشکا آسایش با چهر‌ه‌ها و لباس‌های دهه شصتی، میهمان پرده نقره‌ای شدند.


همچنانکه علی قربان‌زاده نیز که چندان بازیگر پرکاری نیست، این بار در نقش روحانی فیلم حضور دارد. هانیه توسلی، رضا ناجی و امید روحانی دیگر بازیگران این فیلم هستند.


نمایش فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» فرصتی فرهم آورد تا تماشاگران سینما بار دیگر شاهد بازی زهرا حاتمی باشند. 

اخبار,اخبار فرهنگی,بازیگرانی که بر پرده سینماها جان گرفتند

   فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»


بازیگر با سابقه سینما این روزها با دخترش لیلا و دامادش علی مصفا با این عاشقانه‌ی آرام که اولین تجربه سینمایی بلند صفی یزدانیان است، میزبان تماشاگرانی است که فیلم‌های لطیف و عاشقانه را دوست دارند.


در این میان بازیگرانی مانند باران کوثری، نگار جوهریان، الناز شاکردوست، لووان هفتوان و ... هر یک با دو فیلم حضور دارند.


الناز شاکردوست این روزها در دو فیلم «اسب سفید پادشاه» و «آتیش بازی» حضور دارد. همچنانکه لووان هفتوان نیز به طور همزمان در دو فیلم «پرویز» و «مردی که اسب شد» بازی دارد.


باران کوثری به جز «قصه‌ها» در «شب بیرون» کار کاوه سجادی حسینی روی پرده است. هومن سیدی و سهیلا گلستانی دیگر همبازی‌های او در فیلم «شب بیرون» هستند که در گروه هنر و تجربه در حال اکران است. 

اخبار,اخبار فرهنگی,بازیگرانی که بر پرده سینماها جان گرفتند

  فیلم پریدن از ارتفاع کم


نگار جواهریان دیگر بازیگر «قصه‌ها» هم در فیلم «پریدن از ارتفاع کم» بازی دارد و در کنار رامبد جوان که این روزها با برنامه «خندوانه» میهمان هر شب شبکه نسیم تلویزیون است،بازی کرده است. این فیلم نیز که کار مجید برزگر است، در گروه هنر و تجربه نمایش داده می‌شود.


اما سعید راد دیگر بازیگر خاطره انگیز سینما این روزها در فیلم «عشق و جنون» به کارگردانی حسن نجفی روی پرده است که در این فیلم با پوریا پورسرخ، بهاره افشاری، الهام چرخنده و ... همبازی است.


امین حیایی، الناز شاکردوست، سحر قریشی ، شقایق دهقان ، میرطاهر مظلومی، عزت الله مهرآوران نیز از دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم «آتیش بازی» بهمن گودرزی بازی دارند.


به گزارش ایسنا، با تاسیس گروه هنر و تجربه، این روزها بازیگری مانند ژولیت بینوش هم با فیلم «کپی برابر اصل» عباس کیارستمی روی پرده است. همچنانکه رضا کیانیان و شمس لنگرودی با فیلم «پنج تا پنج» اولین ساخته تارا اوتادی در همین گروه روی پرده هستند.


با اکران فیلم «دریا کنار» کار آرش معیریان، بازیگرانی چون سحر قریشی، سیروس گرجستانی و فتحعلی اویسی هم روی پرده رفته‌اند. همانطور که فرهاد قائمیان با بازی در فیلم «اسب سفید پادشاه» فیلم تازه محمد حسین لطیفی حضور دارد.

 اخبار فرهنگی - ستاره نیوز


ویدیو مرتبط :
فیلم زندگینامه استیو جابز به زودی بر روی پرده سینماها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کدام بازیگران بر پرده‌ نوروزی سینماها جان می‌گیرند؟ / تنها یک بازیگر 2 فیلمی است



اخبار,فیلم های نوروزی,حوض نقاشی

کدام بازیگران بر پرده‌ نوروزی سینماها جان می‌گیرند؟ / تنها یک بازیگر 2 فیلمی است

در پی قطعی شدن اکران نوروزی می‌توان از مهدی هاشمی، مریلا زارعی، امین حیایی، شهاب حسینی‌، نگار جواهریان و اکبر عبدی به عنوان بازیگرانی که در ایام نوروز بر پرده سینماها حضور دارند،نام برد.

به گزارش ایسنا، مهدی هاشمی، مریلا زارعی و امین حیایی بازیگران اصلی «رژیم طلایی» به کارگردانی رضا سبحانی هستند.

مهدی هاشمی که سال گذشته با «ضد گلوله» در جشنواره فیلم فجر درخشید و این فیلم امسال روی پرده سینماها آمد در جشنواره فجر 31 با «فرزند چهارم» حاضر بود.

این بازیگر دو فیلم توقیف شده «خانه پدری» و «تلفن همراه رئیس جمهور» را نیز آماده اکران دارد، هاشمی در «رژیم طلایی» ایفاگر یک نقش کمدی است.

رژیم طلایی

مریلا زارعی هم سال گذشته «خوابم میاد» را در جشنواره فیلم فجر داشت و این فیلم آخرین اثر اکران شده او است که به فروش میلیاردی دست پیدا کرد.

این بازیگر که فیلم توقیفی «خرس» را آماده اکران دارد در این دوره جشنواره با فیلم‌های «همه چیز برای فروش» و «هیس دخترها فریاد نمی زنند» متقاضی بود که تنها فیلم دومش موفق به حضور شد.

امین حیایی که به تازگی کنسرت نمایش موزیکال «قحطی نور» را روی صحنه تالار وحدت دارد در سال جاری دو فیلم «اختاپوس» و «قلاده های طلا» را روی پرده سینماها داشت.

این بازیگر نیز فیلم «خودزنی» را پشت اکران دارد.

 

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

در «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری؛ شهاب حسینی‌، نگار جواهریان و فرشته صدرعرفایی نقش‌های اصلی را دارند.

شهاب حسینی‌ که در حال حاضر «من و زیبا» را در حال اکران دارد پیش از این نیز «یکی می خواد باهات حرف بزنه» از او اکران شد، این بازیگر در جشنواره فیلم فجر علاوه بر «حوض نقاشی» که در آن نقش متفاوتی را ایفا می‌کند با فیلم «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» نیز حاضر بود.

حسینی فیلم توقیف شده «خانه پدری» را آماده اکران دارد.

حوض نقاشی

نگار جواهریان هم چندی پیش «بیخود و بی جهت» را در حال اکران داشت.

در «رسوایی» به کارگردانی مسعود ده نمکی، اکبر عبدی، الناز شاکردوست، محمدرضا شریفی‌نیا،کامران تفتی، اسماعیل خلج، مریم کاویانی، امیردژاکام،امیر نوری، تینا آخوندتبار، مهسا کامیابی و محبوبه بیات به ایفای نقش می‌پردازند.

رسوایی

اکبرعبدی که بعد از موفقیتش با فیلم «خوابم میاد» بار دیگر این روزها دوران پرکاری را سپری می‌کند در «رسوایی» در نقش یک روحانی ظاهر شده است.

 

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

در «قاعده تصادف» ساخته بهنام بهزادی؛ امیر جعفری، اشکان خطیبی، بهاران بنی‌احمدی، مهرداد صدیقیان، سروش صحت، محمدرضا غفاری، مارتین‌ شمعون‌پور،‌روشنک گرامی، ندا جبراییلی و امید روحانی حضور دارند.

قاعده تصادف

 

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

انیمیشن سینمایی «تهران 1500» به کارگردانی بهرام عظیمی دیگر فیلمی است که در نوروز اکران می شود و در این فیلم برای اولین بار بازیگران مطرح سینما همچون هدیه تهرانی، بهرام رادان‌، مهران مدیری‌، گوهر خیراندیش‌، محمدرضا شریفی‌نیا، ‌حبیب رضایی، حسام نواب صفوی و مهتاب نصیر پور در قالب شخصیتی کارتونی حضور پیدا کرده‌اند و با صدای خودشان به کارکترشان جان داده‌اند.

تهران 1500

محمد رضا شریفی‌نیا تنها بازیگر فیلم‌های نوروزی است که دو فیلم همزمان بر روی پرده خواهد داشت.

فیلم سه بعدی «آقای الف» به کارگردانی علی عطشانی که به تازگی به جمع فیلم‌های نوروزی اضافه شده است در آن پوریا پورسرخ، لیلا اوتادی، مهران رجبی، حسام شجاعی، نیما شاهرخ شاهی و مهدی مقدم (خواننده پاپ) ایفای نقش کرده‌اند.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب