فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بازیگرانی که از جان و دل بازی می کنند



تعداد زیادی از بازیگران هالیوود طبق لیستی که به تازگی سایت مووی اعلام کرده، علاوه بر بازی و بازیگری، مهارت هایی را آموخته اند. مهارت هایی مثل یادگیری زبان ژاپنی، رانندگی، شمشیرزنی، ورزش های مختلف و حتی شعبده بازی. 10 مشهور سینمایی را با موضوع مهارت هایی که بازیگران آموخته اند از دست ندهید.
بازیگری شغل سختی است. بارها درباره اش نوشته اند و ما خوانده ایم اما دنیای آنها همیشه با جذابیت های مثال زدنی همراه بوده.
جالب است بدانید، تعداد زیادی از بازیگران هالیوود طبق لیستی که به تازگی سایت مووی اعلام کرده، علاوه بر بازی و بازیگری، مهارت هایی را آموخته اند.
مهارت هایی مثل یادگیری زبان ژاپنی، رانندگی، شمشیرزنی، ورزش های مختلف و حتی شعبده بازی. 10 مشهور سینمایی را با موضوع مهارت هایی که بازیگران آموخته اند از دست ندهید.

پلیس ویژه – 1922
Supercop
میشل یو

تصاویر بازیگران حرفه ای , بیوگرافی بازیگران
وقتی قرار باشد یک زن در یک فیلم سینمایی اکشن ایفای نقش کند و کسی که نقش مقابل او را بازی می کند، بازیگری در حد و اندازه های جکی چان باشد، قطعا نیاز است که خودش را برای بازی در این نقش تا آنجا که می تواند آماده کند.
میشل یو، بازیگر کره ای فیلم های اکشن که در فیلم سینمایی پلیس ویژه، نقش آفرینی کرد، با تمرین های مداوم پرش از روی موتور را آموخت تا بتواند پا به پای حکی چان در عملیات تعقیب و گریز خلافکارها همکاری کند.
نجات سرباز رایان – 1998
Saving Private Ryan
آدام گلدبرگ، وین دیزل، تام هنکس

تصاویر بازیگران حرفه ای , بیوگرافی بازیگران
فیلم نجات سرباز رایان، یک تراژدی درباره جنگ است، با صحنه های اکشن و پر از زد و خورد. ایفای نقش یک سرباز مستلزم این بود که بازیگران آموزش های نظامی زیادی ببینند. تمام شخصیت های اصلی این فیلم در خصوص نقش هایشان یک ماه تمام تحقیق کردند و بعد از آن بود که تصمیم گرفتند در یک کمپ نظامی، آموزش ببینند و روزی 3 ساعت با یک تفنگ به وزن 18 کیلوگرم، کار کنند. روزهای آخر آنقدر سخت بود که مت دیمون از زیر کار در رفت و این کار لج تمام گروه را درآورد.
برادران بلوم – 2009
The Bloom Brothers
راشل وایس

تصاویر بازیگران حرفه ای , بیوگرافی بازیگران
«راشل وایس» یکی از بازیگران اصلی فیلم برادران بولم است، او در این مجموعه کمدی نقش مردی را بازی می کند که وارث ثروت بزرگی است و مهارت عجیبی در کارت بازی و کلک زدن به دیگران دارد.

راشل وایس خودش می گوید قبل از اینکه در فیلم سینمایی برادران بلوم بازی کند، حتی نمی توانسته یک دسته کارت را درست توی دستش بگیرد اما بعد از این فیلم مهارت عجیبی در کارت بازی به دست آورده و شباهت عجیبی به شعبده بازها دارد.

البته مهارت های او به همین جا ختم نشد و راشل یادگیری سازهایی مثل آکاردئون، بانجو، گیتار و ... را نیز آموخت.
به رنگ پول – 1986
The color of money
پل نیومن

تصاویر بازیگران حرفه ای , بیوگرافی بازیگران
یکی از معروف ترین نقش آفرینی های پل نیومن در عرصه سینما زمانی رقم خورد که در فیلم هایی مثل بیلیاردباز و به رنگ پول بازی کرد و برای ایفای نقشی که برعهده اش گذاشته شده بود فنونی را یاد گرفت. او در فیلم به رنگ پول باید شنا یاد می گرفت آن هم یادگیری شنا در مدت زمانی کوتاه. نیومن در حالی که قبل از آن حتی شنای معمولی هم بلد نبود، توانست به یک شناگر ماهر بدل شود و بعد از یک ماه و نیم تلاش نقشی که دوست داشت را به دست بیاورد. تلاش های او برای بازیگری به همین جا ختم نشد. نیومن در همین فیلم، علاوه بر شنا، باید بیلیارد را هم به شکل اصولی یاد می گرفت. او بعد از آموزش هایی که در این زمینه دید، به یکی از قهارترین بیلیاردبازهای دنیای بازیگری بدل شد.
تکنواز – 2009
The Soloist
جیمی فاکس

تصاویر بازیگران حرفه ای , بیوگرافی بازیگران
جیمی فاکس، بازیگر برنده اسکار، در فیلم مشهورتکنواز، نقش «ناتانیل آیرز» را بازی کرد. تکنواز دوره گرد و مجنونی که کودکی او شبیه بتهوون بود و همین مساله او را به استعداد درخشان دانشگاهشان تبدیل کرد.

جالب است بدانید که جیمی فاکس برای اینکه درخشش خارق العاده ای در این نقش داشته باشد، با همراهی بن هونگ، یکحاز مشهورترین نوازنده های دنیا، به یادگیری ویولن و ویولن سل پرداخت.
بدون قید و شرط – 2007
No Reservations
کاترین زتاجونز

تصاویر بازیگران حرفه ای , بیوگرافی بازیگران

یادگیری مهارت های مختلف توسط بازیگران، همیشه به این شکل است که آنها با گرفتن معلم های خصوصی یا شرکت در کلاس های مختلف به هدفی که می خواهند می رسند اما کاترین زتا جونز برای بازی در فیلم سینمایی «بدون قید و شرط» برای اینکه نقش یک پیشخدمت گارسون را بازی کند، یک ماه بدون دریافت حقوق در یک رستوران مشغول به کار شد تا به تمام خصوصیات اخلاقی و کاری یک پیشخدمت احاطه پیدا کند.
آخرین سامورایی – 2003
Last Samurai
تام کروز

تصاویر بازیگران حرفه ای , بیوگرافی بازیگران
فیلم سینمایی آخرین سامورایی داستان حماسی با محوریت سامورایی های شمشیرزن و شجاع است. تام کروز برای بازی در این نقش، از 2 سال قبل از شروع فیلمبرداری، فراگیر زبان ژاپنی را شروع کرد و موقع تصویربرداری کاملا به آن تسلط پیدا کرد.

علاوه بر زبان سخت |ژاپنی، او شمشیرزنی، اسب سواری و روش مبارزه را نیز آموخت.
فیلم سریع و خشمگین – 2001
The Fast and the Furious
میشل رودریگوئز و جوردانا بروستر

 

تصاویر بازیگران حرفه ای , بیوگرافی بازیگران

تصاویر بازیگران حرفه ای , بیوگرافی بازیگران

اگر هر کدام از سری فیلم های سریع و خشمگین را دیده باشید، می دانید که در این فیلم سینمایی رانندگی حرف اول و آخر را می زند، آن هم نه یک رانندگی سطح پایین، رانندگی در این فیلم باید حرفه ای انجام می شد. میشل رودریگوئز و جوردانا بروستر که هیچ کدام گواهینامه رانندگی نداشتند، مجبور شدند برای این فیلم با یک معلم رالی حرفه ای مدت ها تمرین کنند تا به نتیجه ای که کارگردان می خواست برسند.
قویسیاه – 2010
Black Swan
ناتالی پورتمن

تصاویر بازیگران حرفه ای , بیوگرافی بازیگران
زمانی که ناتالی پورتمندر سال 2010 برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اونل زن برای ایفای نقش در فیلم سینمایی قوی سیاه شد، خستگی تلاش هایی که برای یادگیری باله و اجرای نمایش روی صحنه با آن مواجه شده بود، برطرف شد.
او سه ماه کامل، شبانه روز با حضوردر کمپانی ستاره میلاکانیس، تلاش کرد تا به یک بالرین تمام عیار تبدیل شود. او به قدری در این فیلم حرفه ای عمل کردکه منتقدان گفتند اغلب صحنه های این فیلم را بدلکار بازی کرده، در حالی که حدود 90 درصد از پلان های این فیلم را خود ناتالی پورتمن بازی کرده است.
تیرانداز – 2007
Shotter
مارک والبرگ

تصاویر بازیگران حرفه ای , بیوگرافی بازیگران
همانطور که از نام فیلم تیرانداز پیداست، نقش اصلی کسی است که باید تیراندازی خوبی داشته باشد و کمتر پیش می آید که بازیگری به طور حرفه ای تیرانداز باشد.
مارک والبرگ که در فیلم سینمایی تیرانداز نقش اصلی را برعهده دارد، تک تیراندازی است که مانع یک ترور بزرگ می شود.
او در تمام دوران پیش تولید این فیلم با گروهی تک تیرانداز و افسران ارشد نیروی دریایی مشغول یادگیری این مهارت بود و در انتها به یک تیرانداز قهار تبدیل شد که می توانست با هر دو دست تیراندازی کند و از فاصله 700 متری به هدف بزند.

منبع : برترین ها


ویدیو مرتبط :
امان ای دل ای دل ای دل ای دل حسین جان ، فغان ای دل ...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شجاعی: خوشحال‌ترین آدم دنیا هستم/ از جان و دل برای اوساسونا بازی کردم



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

روحیه و آمادگی خوبی برای رویارویی با اتلتیکومادرید دارم

شجاعی: خوشحال‌ترین آدم دنیا هستم/ از جان و دل برای اوساسونا بازی کردم

خبرگزاری فارس: هافبک ایرانی اوساسونا که این هفته توانست پس از مدت‌ها دوری از میادین برای تیمش به میدان برود و گلزنی کند، خود را خوشحال‌ترین آدم دنیا توصیف کرد.

به گزارش فارس و به نقل از نوتیسیاس دی‌ناوارا، مسعود شجاعی پس از اینکه گل اول تیمش را در پیروزی 2 بر صفر اوساسونا مقابل لوانته در رقابت‌های لالیگا به ثمر رساند، در نشست خبری پس از جلسه تمرینی خاطرنشان کرد: از بودن در اینجا بسیار خوشحالم. پس از بازی به خاطر تمام هم‌تیمی‌هایم در رختکن اشک شوق می‌ریختم و تمام تلاشم را در 4 ماه باقیمانده از قراردادم انجام خواهم داد.

وی ادامه داد: با تمام دل و جانم وارد مسابقه شدم. با این گل اعتماد به نفس زیادی پیدا کردم زیرا پس از زمان زیادی که بازی نمی‌کردم غمگین شده بودم.

شجاعی با وجود غیبت به دلیل مصدومیت و تصمیم مربی برای نیمکت‌نشینی او علاقه‌اش را به هم‌تیمی‌هایش ابراز کرد و از تمام هواداران تیم تشکر کرد.

شجاعی اکنون امیدوار است که دقایق بیشتری به میدان برود و در این باره گفت: این بدشانسی مربی است، انتخاب از میان بازیکنان کار بسیار سختی است.

وی در خصوص بازی آینده تیمش مقابل اتلتیکو مادرید نیز گفت: آمادگی روحی خوبی برای مبارزه کردن داریم و امیدوارم که در این بازی در ترکیب تیم باشم.

اوساسونا در 30 ژوئن 2011 قرارداد مسعود شجاعی را تا 30 ژوئن 2013 تمدید کرد./خبرگزاری فارس