فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«بازیهای گرسنگی 2: آتش زن» پیشتاز این هفته سینماهای آمریكای شمالی + تصاویر



اخبار,اخبارفرهنگی, پرفروشترین فیلمها

اخبار فرهنگی - «بازیهای گرسنگی 2: آتش زن» پیشتاز این هفته سینماهای آمریكای شمالی + تصاویر

«بازیهای گرسنگی 2: آتش زن» در دومین هفته اكران با 74 میلیون و 500 هزار دلار همچنان صدر جدول پرفروشترینهای آمریكای شمالی را بدست آورد.

اكشن ماجراجویانه و علمی – تخیلی «بازیهای گرسنگی 2: آتش زن» (The Hunger Game Catching Fire) در حالی نمایش خود را از 22 نوامبر آغاز كرده كه در دومین هفته اكران با 74 میلیون و 500 هزار دلار همچنان صدر جدول پرفروشترینهای آمریكای شمالی را بدست آورد.«بازیهای گرسنگی» همچنین در روز افتتاحیه نزدیك به 75 میلیون دلار در گیشه سینماهای آمریكای شمالی فروش داشته است و ركورد بالاتری را نسبت به افتتاحیه قسمت اول بدست آورد. «بازیهای گرسنگی» فیلمی به كارگردانی «فرانسیس لارنس» است و «سیمون بیوفوی» فیلمنامه آن را نوشته است . جنیفر لارنس ، جاش هاچرسون و لیام همسورث هفتاد و چهارمین دوره از «بازیهای گرسنگی» و حضور «كتینس اوردین» را به تصویر می كشد.مجموع فروش این فیلم در دو هفته اكران به 246 میلیون دلار رسیده است.

اخبار,اخبارفرهنگی, پرفروشترین فیلمها

انیمیشن سه بعدی «فروزن» (یخ زده) نیز در اولین هفته اكران با 66 میلیون و 700 هزار دلار در جایگاه دوم قرار گرفت. «یخ زده» پرفروشترین فیلم عید شكرگزاری بعد از فروش 57 میلیون دلاری «هری پاتر و سنگ جادوگر»‌ در سال 2001 است. «فروزن» اكران خود را به كارگردانی «كریس باك» و «جنیفر لی» از 27 نوامبر 2013 آغاز كرده است. داستان فیلم درباره دختری به نام «آنا» است كه به همراه یك ماجراجو و آدم برفی سعی در پیدا كردن خواهرش «السا» دارد. «السا» با قدرت خود علت اصلی یخبندان ابدی و سلطه بر سرزمین یخ زده است. كریستن بل ، جاش گاد و ایدنیا منزل گویندگان اصلی این انیمیشن هستند.

اخبار,اخبارفرهنگی, پرفروشترین فیلمها

فانتزی اكشن و ماجراجویانه «ثور :‌دنیای تاریك» از 8 نوامبر اكران خود را  در 3713 سینمای آمریكای شمالی آغاز كرده و در چهارمین هفته اكران با 15 میلیون و 500 هزار دلار در جایگاه سوم  قرار گرفته است. «ثور 2»‌ فیلمی به كارگردانی «آلن تایلور» است و «كریس همسورث» ، «ناتالی پورتمن» و «تام هیدلستون» نقشهای اصلی این فیلم را ایفا می كنند ، «ثور 2» از 4 هفته گذشته در بیش از 69 سینمای جهان به نمایش درآمده و به ركورد مجموع فروش 570 میلیون دلاری نزدیك می شود.

اخبار,اخبارفرهنگی, پرفروشترین فیلمها

کمدی « تعطیلات بهترین مرد» (The Best Man Holiday) از 15 نوامبر در بیش از 2 هزارسینمای آمریکای شمالی به اکران درآمده و در سومین هفته اکران با 8 میلیون و 500 هزار دلار در جایگاه چهارم پرفروشترینهای این هفته قرار دارد. تعطیلات بهترین مرد فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مالکوم دی لی است و داستان گروهی از دوستان است که پس از 15 سال  و همزمان با عید کریسمس بار دیگر دورهم جمع می شوند. مونیکا کالهون، موریس چست نات، و ملیسا دی سوسا بازیگران این فیلم هستند.مجموع فروش این فیلم در سه هفته اكران به 59 میلیون دلار رسیده است.

اخبار,اخبارفرهنگی, پرفروشترین فیلمها

فیلم «هوم فرانت» به كارگردانی «گری فلدر» در حالی از 27 نوامبر اكران خود را آغاز كرده كه در اولین هفته اكران با 7 میلیون دلار در جایگاه پنجم قرار گرفت. «هوم فرانت» فیلمی به قلم «سیلوستر استالونه» است و «جیسون استاتهام» ، «جیمز فرانكو» و «وینونا رایدر» در نقشهای اصلی بازی كردند. داستان فیلم درباره یك مأمور ویژه است كه به همراه خانواده اش به شهر آرامی می روند ولی در آنجا با رئیس یك كارتل مواد مخدر مواجه می شود.

اخبار,اخبارفرهنگی, پرفروشترین فیلمها

فیلمهای «مرد پخش» ، «دزد كتاب» ، «بومی سیاه» ، «فیلومنا» و «آخرین وگاس» در رتبه های ششم تا دهم پرفروشترین فیلمهای این هفته قرار دارند.

اخبارفرهنگی - سینما خبر

 


ویدیو مرتبط :
نبرد بایزون ها(بوفالوهای آمریكای شمالی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«احضار روح» پیشتاز این هفته سینماهای آمریكای شمالی+تصاویر



درام پرهیجان و ترسناك «احضار روح» (The Conjuring) در اولین هفته اكران با 41 میلیون و 900 هزار دلار عنوان پرفروشترین فیلم هفته را از آن خود كرد.

درام احضار روح, پیشتاز هفته سینما
درام پرهیجان و ترسناك «احضار روح» (The Conjuring) در اولین هفته اكران با 41 میلیون و 900 هزار دلار عنوان پرفروشترین فیلم هفته را از آن خود كرد. این درام كه از 19 جولای در بیش از 3200 سینمای آمریكای شمالی به اكران درآمده ، اثری پرهیجان به قلم «چاد هایز»‌ است كه «جیمز ون» با به خدمت گرفتن بازیگرانی همچون «ورا فارمیگا» و «پاتریك ویلسون» آن را كارگردانی كرده است. داستان فیلم ماجرای دو محقق رویدادهای فراهنجار است كه خانواده ای را در كشف اسرار فراهنجار مزرعه شان یاری می كنند.

درام احضار روح, پیشتاز هفته سینما
انیمیشن كمدی و پر هیجان «من نفرت انگیز 2» نمایش خود را از سوم جولای در سینماهای آمریكای شمالی آغاز كرده است. این انیمیشن در سومین هفته اكران با فروش24 میلیون و 900 هزار دلاری همچنان درجدول پرفروشترین ها قرار دارد. مجموع فروش این انیمیشن در سه هفته اكران و فقط در سینماهای آمریكای شمالی به 276 میلیون دلار رسیده است. «من نفرت انگیز 2» انیمیشنی به كارگردانی پیر كافین و كریس ریناد است كه بر اساس فیلمنامه «كن داربو» ساخته شده است. «استیو كارل» ، «كریستین ویگ» و «بنجامین برات» از صداپیشگان اصلی این فیلم هستند.

درام احضار روح, پیشتاز هفته سینما
انیمیشن خانوادگی «توربو» (Turbo) به كارگردانی «دیوید سورن» از 17 جولای در بیش از 3 هزار سینمای آمریكای شمالی به اكران درآمده و با 21 میلیون و 300 هزار دلار عنوان سوم فهرست پرفروشترین های گیشه را بدست آورده است. این انیمیشن زیبا با صداپیشگی «رایان رینولدز» ، «پل جیاماتی» و «ساموئل جكسون» جریان یك حلزون است كه درصدد رسیدن به بزرگترین آرزوی خود - پیروزی در مسابقات سرعت-  است.

درام احضار روح, پیشتاز هفته سینما
كمدی «بزرگ شده ها 2» (Grown ups) از 12 جولای اكران خود را در بیش از 3 هزار سینمای آمریكای شمالی آغاز كرده و دردومین هفته اكران 19 میلیون و 900 هزار دلار فروش كرده است. این فیلم با بازی «آدام سندلر» بازگشت «لنی» به محله قدیمی شان را به تصویر می كشد. در حالی كه به نظر می رسد نظم محله نسبت به قبل تغییر كرده است. «دنیس دوگان» كارگردانی این فیلم را بر اساس فیلمنامه «فرد ولف» و «آدام سندلر» بر عهده دارد. . مجموع فروش این فیلم در دو هفته اكران و فقط در سینماهای آمریكای شمالی به 79میلیون  و 400 هزار دلار رسیده است.

درام احضار روح, پیشتاز هفته سینما
اكشن كمدی جنایی «سرخ 2» (Red2) از 19 جولای نمایش خود را در 2900 سینمای آمریكای شمالی آغاز كرده و در اولین هفته اكران به فروش 18 میلیون دلاری دست یافت . این فیلم به كارگردانی «دین پاریسوت» و بازی «بروس ویلیس» ،«جان مالكوویچ» و «هلن میرن» ، اتحاد یك مأمور بازنشسته سیا به نام «فرانك موسز» با تعدادی از دوستان قدیمی اش است تا قطعه ای از یك ابزار هسته ای را پیدا كنند.... /  cinemakhabar.ir

درام احضار روح, پیشتاز هفته سینما