فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بازیهای ویدئویی مایکل جکسون دوباره احیا می شود



 

بازیهای ویدئویی مایکل جکسون دوباره احیا می شود

 

شرکت تولید کننده بازیهای ویدئویی ، یوبی سافت پیش بینی می کند : بازار بازیهای رقص در فصل تعطیلات امسال بسیارپررونق باشد و بخش اعظم این موفقیت را مدیون سلطان پاپ است.

این کمپانی یک بازی ویدئویی با نام "مایکل جکسون ؛یک تجربه " را در ۲۳ نوامبر به بازار عرضه خواهد کرد. قیمت سی دی های مخصوص نینتندو وی ۴۹دلار و سی دی های مخصوص نینتندو داس و پی اس پی سونی ۲۹ دلار خواهد بود و سی دی های مخصوص وسیله ها ی بازی دیگر سال آینده عرضه خواهد شد.

روز دشنبه یوبی سافت اعلام کرد برای تشویق خریداران زودهنگام ، این کمپانی در نظر دارد تعداد محدودی دستکش مخصوص مشابه دستکشهای مشهورمایکل جکسون به خریدارانی که سی دی های مخصوص نینتندو را زود خریداری می کنند ، هدیه کند .این کمپانی معلوم نکرد که چه تعداد از این دستکشها هدیه خواهد داد اما گفت انتظار می رود که این سی دی ها خیلی زود فروش رود.

کمپانی یوبی سافت ، بعد از فروش ۴میلیون نسخه از بازی" فقط برقص" ، اخیرا" بازی "فقط برقص۲" را نیز به بازار عرضه کرده است.

تونی کی ،رئیس بخش فروش و بازاریابی کمپانی یوبی سافت گفت: بخش بازیهای رقص امسال خیلی با قدرت عمل کرده است و ما در این زمینه پیشرو هستیم ."

بازار صنعت بازیهای ویدئویی سالهاست که به دلیل کمبود بازیهای موفق کساد است.بعضی از تحلیلگران معتقند که در یک اقتصاد ضعیف مصرف کنندگان بیشتر مایلند بازیهایی را خریداری کنند که بیشتر استفاده شده است.

مایکل پچتر پیش بینی می کند بازی جکسون تا آخر سال حدود یک میلیون نسخه فروش کند و تردید دارد که این بازی بتواند مخاطبان زیادی جذب کند.

کی پیش بینی نکرد که تا آخر سال چند نسخه از این بازی فروش خواهد رفت اما گفت تعجب می کند اگر پرفروشترین بازی سال نشود.

کی با اشاره به اینکه دربازیهای بعدی بیشتر از حلات و موسیقی های مایکل بهره خواهند گرفت گفت: تعداد کمی هنرمندان قابلیت این را دارند که الگوی چنین محصولی باشند .محبوبیت مایکل جکسون به یک نسل و یا قشر خاصی از مردم محدود نمی شود و او همیشه یک شخصیت جهانی بوده است.

او گفت طرفداران مایکل که دستکشهای یادبود مایکل را به عنوان هدیه دریافت می کنند ممکن است از آن به عنوان سمبل و نشانه بهترین بازیکن ، در بازیهای گروهی و خانوادگی استفاده کنند.

هدف بازیهای یوبی سافت این است که بازیکنان پا در کفشهای مایکل جکسون بگذارند و حرکات رقص او را بیاموزند.موسیقی های این بازی شامل آهنگهای موفق مایکل از جمله " تریلر " "بد" و "بیلی جین " است .بازیکنان همچنین می توانند همراه آهنگها بخوانند.

جان برانکا ، معاون مدیر اجرایی املاک جکسون گفت:این محصول به ما این شانس را می دهد تا با تلفیق هنر مایکل و سرگرمیهای خانگی که همیشه برای او ارزشمند بود ،مایکل را به خانه های مردم در سراسر جهان ببریم .... / خبرگزاری رویترز



ویدیو مرتبط :
واکنش جالب هوادار مایکل جکسون بعد از مرگ مایکل جکسون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هفتمین آلبوم مایکل جکسون دوباره وارد بازار می شود!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

هفتمین آلبوم مایکل جکسون دوباره وارد بازار می شود!         

آلبوم پر فروش و پرطرفدار مایکل با نام "بد" که اولین بار در سال ۱۹۸۷ منتشر شد ، در بیست و پنجمین سالگرد انتشارش دوباره وارد بازار می شود.

این آلبوم مشهور و موفق همراه چند دموی ضبط شده توسط مایکل جکسون که تابحال در هیچ جایی منتشر نشده اند ، وارد بازار خواهد شد . این خواننده موفق و مشهور در سال ۲۰۰۹ در اثر مصرف بیش از حد داروی پروپوفل درگذشت.

این آلبوم در قالب یک پکیج که شامل سه سی دی و یک دی وی دی است وارد بازار خواهد شد. دی وی دی موجود در این پکیج شامل ویدئوهای کنسرتهایی است که مایکل جکسون در طول تور جهانی آلبوم "بد" برگزار کرد.

آلبوم "بد"اولین آلبومی بود که تقریبا" همه ترانه های آن توسط مایکل جکسون نوشته شده است.

"بد" اولین بار در تاریخ ۱۳ آگوست ۱۹۸۷ منتشر شد و تا به امروز حدود ۴۵ میلیون نسخه از آن در سراسر جهان فروخته شده است .

امسال حدود ۲۵ سال از تاریخ اولین انتشار آلبوم موفق " بد" می گذرد و در تاریخ ۲۱ سپتامبر این آلبوم با ظاهری متفاوت دوباره وارد بازار می شود./پرتال آفتاب