فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بازگشت مهران مدیری با یک سریال 90 قسمتی به تلویزیون



اخبار,اخبار فرهنگی ,مهران مدیری

 

اخبار فرهنگی - بازگشت مهران مدیری با یک سریال 90 قسمتی به تلویزیون/ مدیری: جای خوشحالی هم دارد

این کارگردان درباره سریال ۹۰ قسمتی در دست ساخت خود گفت: روند کاری "اطاق عمل" به خوبی درحال جلو رفتن است. امیدوارم ‌کار خیلی خوبی شود و رضایت مخاطب میلیونی را دربرداشته باشد.

کارگردان سریال"اطاق عمل" با بیان اینکه خیلی خوشحالم که توانستیم بار دیگر به سازمان صدا وسیما بازگردم، گفت: جای خوشحالی است که این مخاطب عظیم را داشته باشیم وامیدوارم که «اتاق عمل» ‌کار خیلی خوبی شود و رضایت مردم را دربر داشته باشد.

طبق اعلام شبکه تهران، در جلسه ای که با حضور ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی، سید علی اکبر محمودی مدیر گروه فیلم وسریال شبکه تهران در خصوص این سریال و روند کاری آن تشکیل شد، مهران مدیری کارگردان سریال " اطاق عمل " گفت: روند کاری این سریال به خوبی در حال جلو رفتن است و داستان این سریال پیرامون درباره اتفاقاتی است که در اتاق عمل بیمارستانی رخ می‌دهد و....

سریال طنز "اطاق عمل" به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی حمید رضا مهدوی اکنون در مرحله پیش تولید و نگارش فیلمنامه است. این سریال طنز در 90 قسمت 40 دقیقه ای برای مخاطبان شبکه تهران تولید خواهد شد.
اخبار فرهنگی - نسیم آنلاین

 


ویدیو مرتبط :
بازگشت مهران مدیری به تلویزیون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهران مدیری با یک سریال جدی به تلویزیون بازمی گردد!



مهران مدیری,فیلم جدید مهران مدیری ,عکس مهران مدیری

مهران مدیری به تازگی مذاکراتی را با علی دارابی معاون سیما انجام داده است تا سریالی جدید را در تلویزیون تولید کند و بار دیگر به رسانه ای بازگردد که طی ماههای اخیر خلأ حضور آدمهایی نظیر او را به شدت حس کرده است.

به گزارش شبکه ایران مهران مدیری کارگردانی که آخرین ساخته سریالی اش با عنوان «قهوه تلخ» این شانس را نیافت که به تلویزیون راه یابد و به همین دلیل  در شبکه نمایش خانگی توزیع شد بعد از آن که امتداد همکاری اش با برادران آقاگلیان در ادامه دادن به این سریال به بن بست خورد به تازگی مذاکراتی را با علی دارابی معاون سیما انجام داده است تا سریالی جدید را در تلویزیون تولید کند و بار دیگر به رسانه ای بازگردد که طی ماههای اخیر خلأ حضور آدمهایی نظیر او را به شدت حس کرده است.

برمبنای اطلاعات ارائه شده در «تماشا» مدیری برای ساخت سریال جدیدش به سراغ تیم نویسندگان همیشگی اش نرفته و البته ژانر سریالش هم به مانند کارهای سابقش کمدی نیست و درونمایه کلی این کار جدی است. سریال جدید مدیری گویا 40 قسمتی خواهد بود و رفیق همیشگی مدیری یعنی سیامک انصاری در این کار هم حاضر خواهد بود.

احتمالات حکایت از آن دارند که این سریال اوایل سال 92 کلید خواهد خورد و پیش تولید آن هم طی هفته های آتی آغاز خواهد شد. مدیری قصد دارد نگارش سناریوی این کار را به نویسندگانی فعال در حیطه درامهای جدی بسپارد. مدیری پیش از این در گفتگو با منصور ضابطیان در «رادیوتابستانه» هم از علاقه اش برای بازگشت به تلویزیون سخن گفته بود.... /شبکه ایران