فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بازگشت لاله اسکندری


تصویر برداری «خراش» با بازی لاله اسكندری، بیتا فرهی و بهناز جعفری به نیمه نزدیك شد، این در حالیست كه پیام دهكردی و شیرین یزدان بخش به تازگی جلوی دوربین این فیلم رفته اند.

تصویر برداری فیلم ویدیویی «خراش» نخستین ساخته بلند محمد حمزه ای به نیمه نزدیك شد ، این در حالیست كه پیام دهكردی و شیرین یزدان بخش به تازگی جلوی دوربین این فیلم رفته اند.

تصویر برداری فیلم ویدیویی «خراش» نخستین ساخته بلند محمد حمزه ای با حضور بازیگرانی چون بی تا فرهی ، لاله اسكندری، بهناز جعفری، چنگیز جلیلوند، كوروش سلیمانی در تهران ادامه دارد. به تازگی شیرین یزدان بخش در نقش مادر روشنك نیز بازیش در این فیلم شروع شده و پیام دهكردی هم به عنوان بازیگر مهمان در چند سكانس از این فیلم در نقش ریس اداره روشنك جلوی دوربین رفت.

«خراش» بر اساس فیلمنامه ای از حجت قاسم زاده اصل جلوی دوربین رضا شیخی رفته است.وحیدسعیدی ومهدی معزی تهیه كننده و مجری طرح این فیلم هستند.این فیلم ویدیویی داستان زنی است به نام روشنك با بازی لاله اسكندری كه به اتهام اختلاس به حبس محكوم شده است. بعد از گذشت دو سال و اثبات بی گناهی اش، او از زندان آزاد می شود. حالا روشنك در پی احقاق حق از دست رفته اش است.

«بی تا فرهی» در این فیلم در نقش شكوه ظاهر شده و بهناز جعفری، كوروش سلیمانی، پارسوا پور قبادی،حدیثهتهرانی همراه با شیرین یزدان بخش دیگر نقش های اصلی این فیلم هستند.  در كنار این بازیگران چنگیز جلیلوند مدیر دوبلاژ باسابقه سینما و تلویزیون نیز در فیلم «خراش» بازی دارد. پیام دهكردی ، علیرضا اوسیوند ، مجید سعیدی و فریبا كامران هم به شكل افتخاری در سكانس های از این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.


ویدیو مرتبط :
لاله اسکندری، ازدواج خواهرش ستاره اسکندری را تبریک گفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لاله اسکندری در «نخل گریان»



 

 

 

لاله اسکندری در «نخل گریان»

 

هادی علیمحمدی مجری طرح این فیلم تلویزیونی با اعلام این خبر گفت:قصه این کار به قلم علی طالب آبادی داستان دختری بنام فاطمه را روایت می کند که با مادرش در نخلستانی گذران زندگی می کنند که مدعیان فراوانی دارد.

کریم، پدر فاطمه در گیر و دار درگیری های آبادان برای دفاع از خاکش، همسر باردارش را رها کرده و به دل دشمن می زند. نقل های مختلفی از علت ترک خانواده اش به او نسبت داده می شود. حتی عده ای معتقدند، کریم از معرکه گریخته است.

تلاش فاطمه برای اثبات حقانیت پدری که هرگز ندیده است به ثمر می نشیند. و پیکر کریم طی یک معجزه، سالم در نخلستانش پیدا می شود. در جیبش کاغذی است که مالکیت بی چون و چرای او بر این نخلستان را ثابت می کند.

وی با اشاره به اینکه تصویر برداری این فیلم در ۲۸ جلسه در آبادان انجام شده است و بلافاصله قاسم خدابنده لو تدوین کار را آغاز کرده است .

علیمحمدی تصریح کرد: موسیقی کار توسط مسعود سخاوت دوست تولید شد و مهرداد جلوخانی نیز صدا گذاری فیلم را به پایان رسانده است و در نهایت " نخل گریان" در ۹۰ دقیقه تحویل مرکز سیمافیلم شد.

وی فهرست عوامل " نخل گریان" را به این شرح اعلام کرد: تهیه کننده : سید روح الله حجازی ، مدیر تصویر برداری : محمد رسولی ، مدیر تولید: هادی علیمحمدی ، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: حبیب قلی زاده ، طراح چهره پردازی: دانیال حقیقت ، طراح صحنه و لباس : پناه بر خدا رضایی ، منشی صحنه: سعیده دلیریان

بازیگران: لاله اسکندری ، کوروش زارعی ، رائد تمیمی ، سید مجید زارع کار ، امید جمشیدی و ...

گفتنی است پنا بر خدا رضایی از فیلمسازان موفق عرصه فیلم کوتاه است که در کارنامه کاری خود کارگردانی آثاری چون " چراغی در مه" و " بانوی مبارز" را به ثبت رسانده است .

حجازی " نخل گریان" را در گروه معارف ، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مرکز سیمافیلم تهیه کرده است..../ شبکه خبری برنا