فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بازگشت «شاهرخ استخری» با یک تاک‌ شو



اخبار,اخبار فرهنگی ,شاهرخ استخری

 

اخبار فرهنگی - بازگشت «شاهرخ استخری» با یک تاک‌ شو

شاهرخ استخری پس از غیبت طولانی در تلویزیون، با ویژه برنامه نوروزی «سالی نو» به این رسانه بازمی‌گردد.

شاهرخ استخری که آخرین بار با سریال «فاصله‌ها»‌ در قاب تلویزیون دیده شد، بعد از حدود چهار سال با برنامه «سالی نو» در بخش اجرا بازگشتی متفاوت را تجربه می‌کند.

«سالی نو»‌ عنوان ویژه برنامه نوروزی شبکه تهران است که هر شب ساعت 21 از این شبکه پخش می‌شود و در آن چهره‌های مطرح سینما، موسیقی و ورزش به عنوان میهمان با شاهرخ استخری به گفتگو می‌نشینند.

محمد قنبری به عنوان تهیه‌کننده این تاک‌شوی تلویزیونی و عباس اختری کارگردانی آن را بر عهده دارند که پیش از این برنامه‌هایی همچون «شب شیشه‌ای»، «عبور شیشه‌ای» و «آبی‌ شو» را تهیه و تولید کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، شاهرخ استخری که طی این سال‌ها جلوی دوربین حاضر نشده است این بار در مدیومی جدید خود را می‌آزماید و به عنوان مجری برنامه «سالی نو» روبروی چهره‌های مطرح سینما، موسیقی و ورزش به گفتگو می‌نشیند.
اخبار فرهنگی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
دعوای شاهرخ استخری و نیما شاهرخ شاهی در رستوران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت شاهرخ استخری با «آمین»


بازیگر سریال «آمین» با اشاره به سختی کارهای پلیسی و اکشن بیان کرد که همیشه خودش را به لحاظ فیزیکی آماده نگه داشته و در این کار اکثر سکانس ها را خودش پشت فرمان بوده و بدل نداشته است.

خبرگزاری مهر: شاهرخ استخری که بعد از پنج سال با سریال «آمین» به تلویزیون بازگشته است درباره این مجموعه که هر شب از شبکه یک سیما روی آنتن می رود، گفت: در این سریال پلیسی تمام عوامل از فیلمنامه نویس و کارگردان تا بازیگران تلاش کردیم تا قصه به عبارتی لو نرود و بیننده دائم یا در تعلیق بماند و یا در انتظار اتفاق تکراری و از پیش تعیین شده نباشد، امیدوارم غافلگیری هایی که در چند قسمت گذشته برای مخاطب بوجود آمده است جذاب و گیرا باشد و باید گفت این غافلگیری ها تا پایان قصه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه برای اولین بار است که کار در یک سریال پلیسی را تجربه می کند، افزود: «آمین» اولین حضورم بعد از پنج سال دوری از تلویزیون است و خیلی دوست داشتم که بعد از این مدت اگر قرار است به سیما برگردم در یک نقش متفاوت و با یک کار خوب ظاهر شوم خدا را شاکرم که همین اتفاق هم رخ داد و تا امروز از طرف مردم بازخوردهای خوبی دریافت کرده ام.

بازیگر سریال «دلنوازان» با اشاره به چگونگی حضور خود در این سریال و همچنین نقشی که ایفا می کند، توضیح داد: از آنجایی که از هشت ماه قبل از شروع تصویربرداری با زامیاد سعدوندیان نویسنده فیلمنامه درباره این نقش صحبت کرده بودم از قبل آمادگی ایفای این شخصیت را داشتم. درواقع اینطور نبوده که یک باره با من تماس بگیرند و برای حضور در این سریال دعوت کنند. نقش یاشا پیچیدگی هایی داشت که آنها را دوست داشتم. شاید یاشا تمدن آنقدر نقش جذابی بود که هر بازیگری دوست داشته باشد این شخصیت را بازی کند.

بازگشت شاهرخ استخری با «آمین»

گاهی در تعقیب و گریزهای یک روز تنها ۲۰ ثانیه تصویربرداری داشتیم

استخری با اشاره به این که قسمت های پخش شده «آمین» تلاش هر دو کارگردان مجموعه یعنی منوچهر هادی و بهرنگ توفیقی بوده است، تصریح کرد: اگر بخواهیم تکنیکی و دقیق به کار نگاه کنیم شاید متوجه تفاوت در برخی سکانس ها بشویم ولی خدا را شکر این تغییر به ریتم کار آسیبی نرساند. با این حال مجموعه عوامل از این که پروژه سه ماه تعطیل شد ناراحت بودند و برایشان سوال پیش ایجاد شده بود که آیا کار ادامه پیدا می کند یا خیر، اما به هر ترتیب بعد از این مدت کار با هدایت بهرنگ توفیقی ادامه یافت.

این بازیگر درباره دشواری های کار در سریال پلیسی «آمین» یادآور شد: ما شش ماه کار کردیم و ۵۰ قسمت از مجموعه تلویزیونی «دلنوازان» را تولید کردیم ولی در پروژه «آمین» یکسال کار کردیم و ۱۹ قسمت تولید شد. طبیعتا اکشن بودن سریال پلیسی و پرلوکیشن بودن آن، سختی های ساخت یک اثر پلیسی را نشان می دهد. ژانر اکشن پیچیدگی های خودش را دارد. گاهی پیش می آمد که در مسیر تولید «آمین» یک روز کامل صرف می شد تا یک سکانس ۲۰ ثانیه ای تعقیب و گریز را تصویربرداری کنیم. به این ترتیب با روزی ۱۲ ساعت مقابل دوربین بودن در سریال پرلوکیشن و پر تعقیب و گریز روزانه تنها می توانستیم چند دقیقه ضبط کنیم.

۹۰ درصد سکانس ها را بدون بدلکار خودم پشت فرمان بودم


بازیگر فیلم سینمایی «پس کوچه های شمرون» یادآور شد: عمیقا بازی کردن در سریال های پلیسی و اکشن را دوست دارم و همیشه هم سعی کردم از لحاظ فیزیکی خودم را آماده نگه دارم بطور مثال اسلحه دست گرفتن چیزی نیست که بازیگر یکباره آن را آموزش ببیند و بتواند استفاده از آن را درست انجام دهد یا هنگام تیراندازی فقط ادا درآوردن صحنه شلیک نیست. برای خوب بودن در این صحنه ها و لحظات، باید دائم تمرین و ورزش کرد. همچنین مهارت های رانندگی و دویدن در صحنه های تعقیب و گریز از جمله این آمادگی هاست. به دلیل همین تمرینات توانستم در مجموعه تلویزیونی «آمین» ۹۰ درصد سکانس ها را خودم پشت فرمان باشم.

استخری درباره افزایش آثار پلیسی بیان کرد: متاسفانه تولیدات در ژانر پلیسی نسبت به سایر آثار کمرنگ تر است و باید ساخت این آثار بیشتر شود. زمانی که مردم سریال «آمین» را با سریال های خارجی قیاس می کنند این اتفاق نشان دهنده این است که ما در این راه موفق بودیم که مخاطب آن را با مشابه خارجی مقایسه می کند. باید تولید آثار اکشن در کشور افزایش یابد تا دیدگان مخاطب به تماشای صحنه های اکشن از بازیگران ایرانی عادت کند اما در حال حاضر دیدن این صحنه ها از بازیگران ایرانی برای بینندگان غریبه است.

وی درباره حضور هادی ساعی در سریال «آمین» اظهار کرد: هادی ساعی توانست با توسل به فیزیک خوب و مهارت های بدنی لازم، خوش بدرخشد.

استخری در پایان به دیگر فعالیت های خود اشاره و عنوان کرد که به تازگی نگارش یک فیلمنامه اکشن پلیسی را به نام «زیر گذر» به اتمام رسانده است و در حال مذاکره برای انعقاد قرارداد و اجرایی شدن آن است.

شخصیت یاشا تمدن آنچنان که تاکنون دیده شده است پسر یک خلافکار بین المللی است که ابتدای داستان به بهانه شرکت در مراسم سالگرد همسرش وارد کشور می شود تا این که در قسمت نهم دستش رو می شود و مخاطب کاملا متوجه می شود که یاشا در ظاهر با پلیس همکاری می کرده درصورتی که تمام این مسایل نمایشی و طبق نقشه بوده است.