فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بازگشت شادمهر عقیلی به ایران؛ شایعه یا واقعیت؟



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بازگشت شادمهر عقیلی به ایران؛ شایعه یا واقعیت؟ / معصومی تکذیب کرد، سخنگو بی اطلاع است

خسرو معصومی کارگردان سینما بازگشت شادمهرعقیلی به ایران برای بازی در فیلم سینمایی «پر پرواز 2»را شایعه دانسته است.

در هفته گذشته هفته‌نامه «تماشاگران امروز» در گزارش به ماجرای احتمال بازگشت شادمهر عقیلی به ایران پرداخته بود و از قول یکی از نزدیکان به این خواننده نوشته بود که او قرار است در فیلم سینمایی «پر پرواز2» هم بازی کند.

معصومی به خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفته بعید می دانم که اجازه بازگشت شادمهر عقیلی به ایران داده شود و تمام صحبت های انجام شده درباره پر پرواز را تکذیب می‌کنم.«داود ناقور» (خواننده، بازیگر و از صمیمی ترین دوستان شادمهر عقیلی) یکی از اصلی ترین منابع خبری اتفاقات اخیر است.

«تماشاگران امروز» نوشته بود: «او در د وهفته گذشته با انتشار چند پست در صفحات شخصی اش، از دیدار و برخی درخواست های تیم فوتبال موسیقی و هنرمندان از «سید حسن خمینی» پردا برداشته و خواستار پیگیری ماجرای بازگشت شادمهر عقیلی به ایران شده است. انتشار این تصاویر و عکسها و جملات بازتاب های جالب توجهی را داشته است.

 خبرگزاری صدا و سیما از گفت‌وگو با حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرداده و نوشته که او هم از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرده‌است.

 

اخبار فرهنگی  - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
واکنش جالب فرزاد فرزین به شایعه بازگشت شادمهر عقیلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت «شادمهر عقیلی» به ایران؟!


سیزده سال بعد از مهاجرت شادمهر عقیلی به کانادا و بعدتر آمریکا نزدیکترین دوستش در ایران یعنی داوود ناقور به دنبال فراهم آوردن شرایط بازگشت او به ایران است.

باشگاه خبرنگاران جوان: سیزده سال بعد از مهاجرت شادمهر عقیلی به کانادا و بعدتر آمریکا نزدیکترین دوستش در ایران یعنی داوود ناقور به دنبال فراهم آوردن شرایط بازگشت او به ایران است.

با سیدحسن خمینی در این باره صحبت کرده ایم

داوود ناقور در گفتگو با بهمن بابازاده روزنامه نگار خوش ذوق موسیقی در "تماشاگران امروز” گفته است: مدت زیادیست که این پروژه استارت خورده است و در مرحله انجام است. با سیدحسن خمینی هم در این باره حرف زدیم ولی من اعتقاد دارم نباید کاری کنیم که موضوع حساسیت زا باشد.

وی ادامه داده است: شادمهر در همه سالهای خارج از ایران از خط قرمزها عبور نکرده و هنوز هم خیلیها او را با آثار مناسبتی اش می شناسند.

فیلمنامه "پر پرواز۲″ به سازمان سینمایی ارائه شده

ناقور درباره قسمت دوم فیلم "پر پرواز” که شادمهر ۱۵ سال پیش در قسمت اولش بازی کرده بیان می دارد: فیلمنامه "پر پرواز۲″ با داستان بازگشت شادمهر به ایران تدوین شده و برای گرفتن پروانه ساخت به سازمان سینمایی ارسال شده است.

وی خاطرنشان می سازد: این پروژه در حال حرکت روبه جلو است و خیلی باید محتاط و با استراتژی پیش رفت و امیدوارم مسئولان مملکتی هم با نگاهی ارزشی و بزرگ منشانه به هنرمندان بنگرند.