فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بازخوانی روزهای انقلاب در سریال «بازگشت»



 

زیباترین عکس طوفانی سال ۲۰۱۱ / عکس

 

مجموعه تلویزیونی بازگشت با حضور مدیر شبكه یك و جمعی از مدیران شركت ملی گاز ایران یك سوم تصویر برداری خود را پشت سر گذاشت.

مهدی فرجی با حضور در محل تصویربرداری این سریال در باره این مجموعه به خبرنگار ما گفت: این مجموعه سرگذشت فردی با گذشته تباه و سیاه در جریان انقلاب اسلامی است كه پس از سال ها به كشور بازگشته و در پی گرفتن انتقام از نیروهای مذهبی و انقلابی است، ولی با به دست آمدن اسنادی خیانت او افشا می شود.

مدیر شبكه یك با اشاره به مشاركت شركت ملی گاز ایران در ساخت این پروژه، جانمایی مصرف بهینه و صرفه جویی در منابع انرژی به صورت آموزشی در فضایی با محوریت خانواده را از ویژگی های این پروژه عنوان كرد و گفت: یك گروه خوب و منسجم با برنامه ریزی مناسب كار را پیش می برند و امیدواریم كار را برای ماه پایانی سال آماده پخش كنند.

تاكنون ۳۰ درصد تصویربرداری مجموعه تلویزیونی بازگشت با هنرنمایی داریوش فرهنگ در نقش ناصر، محمد صادقی در نقش كامران، بهرام ابراهیمی در نقش سید، احمد ساعتچیان در نقش صابر، شراره دولت آبادی در نقش ماهرخ، زهره حمیدی در نقش نرگس، سارا بهرامی در نقش صدف، آرمان صورتگر در نقش كیوان، نیما راد در نقش مهراد و... در لوكیشن های چاپخانه ای در حوالی میدان امام خمینی(ره)، بیمارستان محب، دفتر رها در ساختمانی در شهرك غرب، خانه نرگس در ولنجك و تعدادی از خیابان های شهر تهران انجام شده است.

در این بازدید كه مجید بوجارزاده رئیس روابط عمومی و محمد رفیعی رئیس انتشارات و تبلیغات شركت ملی گاز ایران، عباس اكبری مدیر گروه سریال، سمیرا رستمی مدیر روابط عمومی شبكه یك و فاطمه سعیدی ناظر كیفی مدیر شبكه یك را همراهی می كردند، در كافی شاپی واقع در خیابان، ملاقات ۲ دوست قدیمی ـ محمد صادقی (كامران) و داریوش فرهنگ (ناصر) ـ ضبط شد.

سایر عوامل تولید این مجموعه تلویزیونی عبارتند از: مدیر تصویربرداری محمد ناصری، صدابردار شهرام متولی باشی، تدوینگر خشایار موحدیان و سودابه سعیدنیا، موسیقی همایون نصیری، طراح صحنه فرامرز بادرام پور، طراح لباس غزاله معتمد، طراح گریم اعظم بیات، برنامه ریز فرزاد رحمانی و دستیار كارگردان امیرحسین عسگری و آذر تجلی.

«بازگشت» به نویسندگی آرش برهانی و كارگردانی شهرام شاه حسینی توسط پیمان جعفری به عنوان مجری طرح در ۲۰ قسمت ۳۰ دقیقه ای در گروه مجموعه های تلویزیونی شبكه یك سیما تولید می شود.... / جام جم آنلاین 


ویدیو مرتبط :
بازخوانی سرودهای انقلاب در برنامه موسیقی من

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت اکبر عبدی به سریال «شوق پرواز»



 

 

بازگشت اکبر عبدی به سریال «شوق پرواز»

 

استقبال مخاطبان از سامانه پیامکی سریال شوق پرواز

طبق اعلام روابط عمومی این سریال تلویزیونی، با راه اندازی سامانه پیامکی سریال تلویزیونی «شوق پرواز»، بیش از ۳۱ هزار پیامک از سوی مخاطبان برای این سریال ارسال شد.

هفته گذشته و همزمان با پخش قسمت هجدهم این سریال، شماره پیامک «۲۰۰۰۴۷۱ » برای ارتباط مخاطبان با این سریال اعلام شد که در پخش جمعه شب این سریال، حدود ۱۴ هزار پیامک و در پخش شنبه شب و تکرار سریال حدود ۱۷ هزار پیامک از سوی مخاطبان به این سریال ارسال شد.

پیش از این با راه اندازی سریال شوق پرواز مخاطبان سریال این امکان را داشتند تا با مراجعه به این پایگاه به نشانی http://www.shogheparvaz.tv به اظهار نظر درباره این سریال بپردازند اما با راه اندازی سیستم پیامک، امکان اظهار نظر بخش بیشتری از مخاطبان با این سریال فراهم شده است.

«شوق پرواز» محصول مشترک بنیاد شهید و امور ایثارگران و گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است. این سریال ۲۴ قسمتی به کارگردانی یدالله صمدی و تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی با موضوع زندگی خلبان شهید عباس بابایی ساخته شده است و علاقمندان می وانند در سایت این سریال به نشانی www.shogheparvaz.tv مطالب متنوعی درخصوص این سریال مطالعه و هر هفته در مسابقه ویژه ای که از سوی این سریال برگزار می شود شرکت کنند..../ شبکه ایران