فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ایوب آقاخانی دو نمایشنامه برای اجرا ارائه كرد



 

 

ایوب آقاخانی دو نمایشنامه برای اجرا ارائه كرد

 

ایوب آقاخانی از ارایه دو نمایشنامه به شورای هنری مجموعه تئاتر شهر خبر داد.

این نمایشنامه نویس و كارگردان تئاتر به خبرنگار بخش تئاتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: دو نمایشنامه «نام همه مصلوبان عیسی است» و «مومیا» را به شورای هنری تئاتر شهر ارائه كرده ام و منتظرم تاریخ اجرای آن برای سال آینده مشخص شود.

آقاخانی درباره این دو نمایشنامه پیشنهادی اش توضیح داد: هر دو درام های اجتماعی معاصر هستند كه در دهه های مختلفی در تاریخ ایران می گذرد.

او كه پیش از این از علاقه اش برای اجرای نمایشنامه «زنانی كه به بزها خیرشده اند» خبر داده بود درباره اجرای این نمایش تصریح كرد: فعلا این نمایش را برای اجرا مناسب نمی دانم و اجرای آن را به زمان دیگری موكول كرده ام.

آقا خانی درباره احتمال حضورش در سی امین جشنواره تئاتر فجر هم گفت: پیشنهاداتی برای شركت در جشنواره داشته ام كه فعلا در حال بررسی هستم.

مدیر پروژه چهار فصل ایران در ادامه از انتشار فراخوان سیزدهمین فصل این پروژه با عنوان نمایشنامه های دینی با رویكرد نوین خبر داد و گفت:متقاضیان شركت در این دوره تا ۲۲ مهرماه فرصت دارند طرح های خود را ارسال كنند.

وی افزود: این فراخوان بیشتر به آثار معاصر و واقع گرای اجتماعی توجه دارد كه در آن زمینه های دینی قابل رصد باشد و اصرار ما بر این است كه نویسندگان از شعار زدگی و پناه بردن به شخصیت های بسیار پرداخته شده مذهبی دوری كنند.

به گفته آقاخانی رویكردهای نوین در فرم و شكل از اولویت های مهم این فراخوان است.

وی اظهار امیدواری كرد: آثار قابل توجهی دریافت شود و پس از آن در فرایند سه ماهه این آثار كامل شود.

ایوب آقاخانی همچنین متذكر شد: شركت كنندگان در كارگاه ۱۲ پروژه دائمی چهار فصل تئاتر ایران تا ۲۹ مهرماه فرصت دارند، نمایشنامه های نهایی خود را با عنوان نمایشنامه های خوش ساخت ارسال كنند.

به گفته وی به زودی اعضای هیات علمی فصل سوم سال ۹۰ (سیزدهمین فصل پروژه) معرفی می شوند.... / خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
اجرا سبک هلالی توسط ایوب آدین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس‌های لادن مستوفی و ایوب آقاخانی روی صحنه تئاتر



لادن مستوفی,ایوب آقاخانی

نمایش «نویسنده مرده است» روایت‌گر زندگی و همکاری یک بازیگر سینما و یک نمایشنامه‌نویس است که این دو نقش را لادن مستوفی و ایوب آقاخانی بازی می‌کنند.

 لادن مستوفی,ایوب آقاخانی

لادن مستوفی که این روز‌ها در نمایش «نویسنده مرده است» بازی می‌کند، مهر و آبان نیز در نمایش «خدای کشتار» نقش‌آفرینی کرده بود.
لادن مستوفی,ایوب آقاخانی

آرش عباسی که تجربه کار در سینما را هم دارد، در نمایش «نویسنده مرده است» به هنر هفتم و زندگی خصوصی هنرپیشه‌ها پرداخته است.

 لادن مستوفی,ایوب آقاخانی

  لادن مستوفی که با نقش‌های سینمایی و تلویزیونی‌اش به شهرت رسیده، می‌گوید از همکاری با آرش عباسی و حضور در عرصه تئا‌تر خشنود است.

 لادن مستوفی,ایوب آقاخانی

ایوب آقاخانی یکی از نقاط قوت این نمایش آرش عباسی را در آن می‌داند که در دام بازی‌های روشنفکری نیفتاده و درام را به درستی به کار گرفته است.
لادن مستوفی,ایوب آقاخانی

این نمایش با نویسندگی و کارگردانی آرش عباسی، قصه‌ای جذاب دارد که با بازی لادن مستوفی و ایوب آقاخانی، با تماشاگران به خوبی ارتباط برقرار می‌کند.

عکاس: رضا معطریان
منبع:khabaronline.ir